Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Romek,

 

כסאב אתום, אז ההספק לא רק מזיז את ממברנה, אלה גם דוחס\מושך את האוויר בתוך סאב. ככל שיהיה יותר אוויר לדחוס, כך יווצר פחות לחץ, וידרש פחות כוח.

 

זה גם קשור לתדר תהודה של הסאב. ככל שהקופסה גדולה יותר, כך תדר תהודה נמוך יותר, וכך פחות הספק נדרש כדי להגיע לSPL מסויים באותו תדר.

[under construction]

פורסם

פה אתה מתייחס לנפח התיבה.

אם יוצאים מנקודת הנחה ששני סאבים נמצאים באותה תיבה אז הסאב הגדול יותר יצרוך יותר הספק כדי לתת את אותה התגובה.

חוץ מזה, הפרש הנפחים הנוצר בתנועת הסאב לדעתי די זניח, בהתייחס לנפח ההתחלתי של תיבה נתונה.

מתחדשת*

פורסם

מבחינת ההבדלים בין מידות הסאבים -

 

בד"כ דרייברים גדולים יותר גם נצילים יותר. למה? בגלל שיחס בין משקל הממברנה לנפח שהיה מזיזה יותר טוב...

[under construction]

פורסם

כעקרון צריך לבדוק נוסחה של נצילות, אך בצד סטטיסטי אפשר להביט בדטשיטים של כל מיני סאבוופרים ולהשוות בינהם במסגרת אותה סדרה:

 

http://www.earthquakesound.com/IMAGEJP/CAR/pdf/dbxi_manual.pdf

 

http://www.madisound.com/catalog/product_info.php?products_id=8433

http://www.madisound.com/catalog/product_info.php?products_id=8434

 

אין טעם להשוות בין סידרות ויצרנים שונים, בגלל שהם יכולים לשים מגנטים יותר חזקים, או ממברנה יוטר כבדה.

[under construction]

פורסם

מה לעאזזל ועוד פעם מה לעאזזל הדברים המפלצתיים האלו!!!???:shock::shock::shock:

 

גם אם הולך להיות שני סאבים אז הם ישבו מאחורי המשענת של הספסל האחורי..

כמו השרטוט ששמתי פה:

http://serv4.f2h.co.il/download2.php?a=6328240241855&c=643516ea089337d93aa16f2a0d48a076

 

בנתיים אני רוצה להתחיל מבידוד טוב... למישהו יש הצעות?

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

פורסם

כן....אני באמצע קריאה כאן:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=137804&page=1

 

תשמע... אין לכם מושג ולא שמץ של מושג כמה אני מודה לכם ולפורום!!!

ממש בימים האחרונים העשרתי פה את הידע שלי ברמה רצינית!

ובמקום להשקיע עכשיו על מערכת קודם אבודד את הרכב כמו שצריך!

 

וכבר יש תוכנית עבודה.

לפני הכל אצבע את כל הרצפה, קיר האש, הדפנות, והגג בשכבה ראשונה של האמרייט

ושכבה שניה של דבק על בסיס גומי סינטטי. שכבה שלשית-רביעית-חמישית של "דינאמט"

חלוקת ה"דינאמט":

ריצפה - שכבה כפולה של "דינאמט"

בתי גלגלים - שכבה משולשת של "דינאמט".

קיר האש - שכבה משולשת של "דינאמט"

תקרה - שכבה יחידה של "דינאמט" (בגלל שעובר שם הרבה קווי חשמל ברכב וגם שם יהיה ללא צבע)

דלתות - אשתדל להכניס 3 שכבות. 2 בתוך חלל הדלת עצמה ואחת בחלל הדלת החיצוני שבין הדלת עצמה לפלסטיק

דלת אחורית (והבעייתית) - שכבה כפולה של דבק ושני שכבות של "דינאמט".

מכסה המנוע יקבל שכבה אחת של "דינאמט" עם דבק (בגלל החום שנפלט מהמנוע המפלצתי הזה)

הכנפיים הקידמיות גם יקבלו בידוד טוב עם שכבה אחת של "דינאמט"

 

אני שם כ"כ הרבה שכבות כי מדובר ברכב עם מנוע 5.7 עם מיעצרת פתוחה וצמיגי 50/50 עם קוביות גדולות שנותנות

רעש על קומביין מהכביש....המטרה להשתיק את השור הנוהם והזועם כמה שיותר לפני ההשקעה על מערכת....

כי לא שווה לי ה2000 שקל שאני הולך להוציא על מערכת אם לא אקבל ממנה את מירב האיפקטיביות....

לכן אשקיע קודם על בידוד - כלוב התהפכות - ריפוד מחדש - חיווט - קומפוננטים - מגברים - סט אחורי - ולבסוף סאב

אח"כ אשקיע כבר על פנסי ערפל ושאר הירקות מסביב....

 

 

בכל אופן תודה על הייעוץ

נתתם לי כיוון חשיבה אחר ממה שהיה לי בתחילה!

צפו בעוד כחודש לשרשור חדש מאת "OFF ROAD 4 LIFE"

שמתאר את תהליך העבודה...

 

תודה רבה לכם ולפורום "אודיו ומוטילמדיה לרכב"

על הייעוץ - על הכתבות - המאמרים - והעבודות המצולמות שאכן תרמו לי ידע מאוד נרחב

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

פורסם

אבא שלי מקבל מחירים טובים באחת מחנויות חומרי הבניין במקום מגורי אני חושב שבידוד טוב יהיה שווה את ההשקעה

וגם אם הבידוד יעלה כמו תקציב המערכת זה שווה את זה! בגלל שלא שווה לי להשקיע על מערכת שחצי מהסאונד שלה יברח

בכלל לבחוץ. אני חושב שהרכב שלי כן צריך השקעה כפולה. כי בכל זאת מדובר ברכב שטח שמישום מה הוא חושב שאם יש לו מצבר

של קאטרפילר אז הוא כבר נהיה טרקטור. חשוב לי להשתיק את הרעש כמה שיותר! אפילו ב50% וגם אם זה יעלה לי 2000 ש"ח

אני יעשה את זה... בכלל כל הרכב עדיין חדש אצלי. לכן אעשה את העבודות בשלבים ממשכורת למשכורת. כמובן שיהיה מחיר

אישי לכל הסיפור! כלומר בלי יציאות בסופ"ש וחיסכון רחב מעצמי לטובת הרכב (מזל שאין בת זוג כי היא הייתה מפטרת אותי!)

וכמובן שעות של עבודה ללא רחם! אבל אני יודע שהתוצאה תהיה שווה את זה. כי אקבל SUV יחסית שקט עם סאונד

(כך אני מקווה) חלומי! אם משקיעים... הולכים על הטופ במסגרת התקציב...וגם אם זה אומר להגדיל את התקציב ולפורש

את העבודה ל4 משכורות....זה שווה את זה! שווה את התוצאה!

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

פורסם

ברור...

 

אני חושב שאתחיל את זה אחרי המשכורת.

אעלה פה פרוייקט בהמשכים כל שלב יקבל פרוייקט

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

×
×
  • תוכן חדש...