Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהל'ן,

 

חשבתי על הרכב הנ"ל ורציתי לדעת מאנשים עם נסיון ברכב הזה.

אמינות, צריכת דלק, טיפולים (מחירי חלפים), תקלות נפוצות וסתם על הרכב.

אני מציין שוב- גיר רגיל (אני יודע על הגיר אוטומט ברכב הזה).

 

תודה רבה

פורסם

שלום אני מחזיק ברנו מגאן ידנית 2001 מנובמבר האחרון .

חוץ מכמה דברים שהייתי חייב לעשות אחרי הקנייה (כמו דיסקים קידמים 600 שח ותושבות מנוע 100 שח)

אני ממש מרוצה , הרכב מרווח ונעים , יש לו המון כוח הוא אמור לעשות 9.8 0-100 חדש שזה נתון מצוין אבל אני

יותר נהנה מחסכוניות הרכב . המחשב שלא מדויק להפליא ,בדקתי פעמים רבות , אני עושה בממוצע 16-15 קילומטר לליטר

כמו 1900 דיזל אוטו . אנשים מספרים סיפורי זוועה על רנו אז חשוב שתיראה שטיפלו באוטו כמו שצריך ושהכל הוחלף בזמן .

ותלך למכון מוערך , אתה יכול למצוא אחד מומלץ באתר .

בקיצור בהצלחה ! תהנה ! 

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

×
×
  • תוכן חדש...