Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אם לא ראיתם את מה שכתבתי קודם, ביקשתי חוות דעת על דייהו לאנוס ועל רנו קנגו, ולצערי אני לא חושב שהן לא עונות על דרישות שלי, אף רחוקות שנות אור מדרישות שלי, ולכן אני מחפש רכב בתקציב עד 20000 שח, אפשר להעלות מעט את התקציב (עד בערך 24000) בתנאי שמדובר במכונית שמתעלה מעל ציפיות שלי.

 

דרישות:

1. אמינות - לא רואה בקושי מוסך

2. נסיעה של 200-250 ק"מ בשבוע

3. אחזקה מינימלית כמה שאפשר

4. אינו זולל דלק

5. רכב בטיחותי, בגלל שהוא מיועד לשני נהגים חדשים יחסית שנהגו בקושי (אבל יש לנו רישיון נהיגה כבר יותר משנתיים), ולכן חשוב גם אחיזה טובה על הכביש.

 

בדקתי ולדעתי ואשמח אם תחזקו או תפריכו את דבריי, ותפרטו, רכבים שעונים על הדרישות הנ"ל הם:

1. אופל אסטרה 2000-2001

2. אופל קורסה 2000-2002

3. רנו קליאו B

4. סיטוראן קסרה (?)

5. יונדאי אקסנט

 

ואשמח, כמובן, להמלצות נוספות.

 

תודה,

מוטי

פורסם

התקציב שלך מאוד בעייתי.

אתה רוכש רכבים שכבר בילו על הכביש לא מעט זמן, כמעט 9 שנים אצל רובם.

הדרישה שלך ל"לא רואה מוסך" היא די מופרכת בהתחשב בתקציב הנ"ל.

 

רוב האנשים שימכרו לך את הרכב, יהיו היד השנייה שלו - שמוכרים אותו רגע לפני שהוא מתחיל לעשות להם צרות (לראות מוסך).

 

לכן - המלצתי היא להרחיב את התקציב שלך במסגרת התחייבות לאחת מחברות המימון. את הכסף אתה הולך להוציא בכל מקרה, לא משנה איך תסובב את זה.

מספיק שתזדקק לכמה טיפולים יקרים, כדי להגיע למצב ששמת על המכונית את אותם 35 אלף ש"ח שיביאו לך מכונית טובה יותר.

 

 

לגבי הרכב - נסה למצוא סיטרואן קסארה מהשנתונים האחרונים - 2004-2005. רכב נהדר בתקציב נמוך והשוק הגרוע שלו משחק לטובתך.

פורסם

אני לא מתיימר להביע פה יותר מידי דעה, אבל מה דעתך להסתכל לכיוון מאזדה לאנטיס 323 מסוף שנת 98-99? אומנם לא הכי חדשה, אבל אוטו בטוח יחסית בנסיעה שלו, מאוד אמין, ולא זולל דלק אם אתה לא דוחף אותו יותר מידי..

 

אני יודע מנסיון על אמינות גבוהה, ועל העובדה שהאוטו מתאים לנהגים צעירים.. אם זאת, קח את ההמלצה בעירבון מוגבל

פורסם
אני לא מתיימר להביע פה יותר מידי דעה, אבל מה דעתך להסתכל לכיוון מאזדה לאנטיס 323 מסוף שנת 98-99? אומנם לא הכי חדשה, אבל אוטו בטוח יחסית בנסיעה שלו, מאוד אמין, ולא זולל דלק אם אתה לא דוחף אותו יותר מידי..

 

אני יודע מנסיון על אמינות גבוהה, ועל העובדה שהאוטו מתאים לנהגים צעירים.. אם זאת, קח את ההמלצה בעירבון מוגבל

 

בדקתי בפורום ושמתי לב שזו מכונית שעונה על דרישות שלי ועל תקציב שלי ולכן כרגע אני בודק לגבי מאזדה לאנטיס 323, זה באמת נשמע לי מכונית מעניינת.

 

אבל לא הבנתי למה אתה מתכוון "לא זולל דלק אם אתה לא דוחף אותו יותר מידי..."?

פורסם
התקציב שלך מאוד בעייתי.

אתה רוכש רכבים שכבר בילו על הכביש לא מעט זמן, כמעט 9 שנים אצל רובם.

הדרישה שלך ל"לא רואה מוסך" היא די מופרכת בהתחשב בתקציב הנ"ל.

 

רוב האנשים שימכרו לך את הרכב, יהיו היד השנייה שלו - שמוכרים אותו רגע לפני שהוא מתחיל לעשות להם צרות (לראות מוסך).

 

לכן - המלצתי היא להרחיב את התקציב שלך במסגרת התחייבות לאחת מחברות המימון. את הכסף אתה הולך להוציא בכל מקרה, לא משנה איך תסובב את זה.

מספיק שתזדקק לכמה טיפולים יקרים, כדי להגיע למצב ששמת על המכונית את אותם 35 אלף ש"ח שיביאו לך מכונית טובה יותר.

 

 

לגבי הרכב - נסה למצוא סיטרואן קסארה מהשנתונים האחרונים - 2004-2005. רכב נהדר בתקציב נמוך והשוק הגרוע שלו משחק לטובתך.

 

לגבי סיטוראן קסארה, פשוט זה נשמע לי קצת מוזר שמכונית חדשה (רק בת 4-5 שנים) שמחירה הוא נמוך אבל חוץ מזה, בדקתי, יש מעט מאוד מודעות על הרכב הנ"ל ולדעתי אתקשה למצוא רכב כזה, אתה חושב גם?

פורסם
בדקתי בפורום ושמתי לב שזו מכונית שעונה על דרישות שלי ועל תקציב שלי ולכן כרגע אני בודק לגבי מאזדה לאנטיס 323, זה באמת נשמע לי מכונית מעניינת.

 

אבל לא הבנתי למה אתה מתכוון "לא זולל דלק אם אתה לא דוחף אותו יותר מידי..."?

 

ז"א שהוא מאוד רגיש לסגנון נהיגה, כמו כל אוטו

נסיעה אגרסיבית (הרבה תאוצות ביניים, סל"ד גבוה וכו') תגרום לאוטו לעשות 6 קמ"ל, נהיגה זהירה יכולה להביא אותך ל-1:8 ואפילו 1:10

פורסם

2005 זאת לא מכונית בת 4, זאת מכונית שנושקת ל-6 שנים על הכביש, ועוד יש מעטות כאלה. רוב הסיכויים הן שתמצא את מודל 2004.

 

בכל מקרה זה לא מוזר כלל, האוטו סובל מירידת ערך חדה מאוד של 20% בשנה. קח בחשבון שהייתה גם במקור זולה יותר מהמתחרים ותקבל מחיר רכישה נמוך.

 

אם אתה מעדיף במקומה מכונית נחותה יותר בכל פרמטר, שנמצאת כבר 10 שנים על הכביש - תפאדל 8) אני אישית אוהב תמורה לכסף שלי, יש אנשים שמעדיפים דברים אחרים וגם זה בסדר.

 

חבר טוב רכש עבור אחותו טויוטה קורולה 2001 ב-50 אלף ש"ח. באותו מחיר אפשר לרכוש בקלות פיאט גרנדה פונטו 2007. מיותר לציין איזו מכונית אני מעדיף (את היפה, המודרנית והחדשה) - אבל גם השיקול של רכישת טויוטה, שהוא מותג מפואר, גם לגיטימי בעיני.

פורסם
התקציב שלך מאוד בעייתי.

אתה רוכש רכבים שכבר בילו על הכביש לא מעט זמן, כמעט 9 שנים אצל רובם.

הדרישה שלך ל"לא רואה מוסך" היא די מופרכת בהתחשב בתקציב הנ"ל.

 

רוב האנשים שימכרו לך את הרכב, יהיו היד השנייה שלו - שמוכרים אותו רגע לפני שהוא מתחיל לעשות להם צרות (לראות מוסך).

 

לכן - המלצתי היא להרחיב את התקציב שלך במסגרת התחייבות לאחת מחברות המימון. את הכסף אתה הולך להוציא בכל מקרה, לא משנה איך תסובב את זה.

מספיק שתזדקק לכמה טיפולים יקרים, כדי להגיע למצב ששמת על המכונית את אותם 35 אלף ש"ח שיביאו לך מכונית טובה יותר.

 

 

לגבי הרכב - נסה למצוא סיטרואן קסארה מהשנתונים האחרונים - 2004-2005. רכב נהדר בתקציב נמוך והשוק הגרוע שלו משחק לטובתך.

 

למה? יש לנו לאנטיס 99 שאנחנו היד הראשונה (עם פחות מ-100 אלף ק"מ), ומוכרים אותה מאוד בקרוב^^

פורסם

ועדיין, יש סיבה שאתם מוכרים. וזה לא רק הרצון להשתדרג.

 

כולם יודעים שרכבים בני 9-10 מתחילים לעשות צרות של בלאי טבעי, צינורות משתחררים, צמות חשמל מתפוררות ובכללי הזמן מתחיל לתת את אותותיו.

 

לא שאני מתלונן, יש לנו קיה קלארוס בת 13 שרכשנו כשהייתה בת 10 עם 100 אלף ק"מ בדיוק. אבל זה לא שמצפים מהאוטו למשהו - זה די ברור שפה ושם צריך לתת לו איזה דחיפה קלה בדמות טיפול נוסף במקביל לטיפול 10 אלף - דברים כמו טיימינג והחלפת צינורות למיניהם זה דבר שבשגרה.

 

אם יש אפשרות כלכלית להמנע מזה ולרכוש רכב חדש יותר, זה עדיף.

פורסם
ועדיין, יש סיבה שאתם מוכרים. וזה לא רק הרצון להשתדרג.

 

כולם יודעים שרכבים בני 9-10 מתחילים לעשות צרות של בלאי טבעי, צינורות משתחררים, צמות חשמל מתפוררות ובכללי הזמן מתחיל לתת את אותותיו.

 

לא שאני מתלונן, יש לנו קיה קלארוס בת 13 שרכשנו כשהייתה בת 10 עם 100 אלף ק"מ בדיוק. אבל זה לא שמצפים מהאוטו למשהו - זה די ברור שפה ושם צריך לתת לו איזה דחיפה קלה בדמות טיפול נוסף במקביל לטיפול 10 אלף - דברים כמו טיימינג והחלפת צינורות למיניהם זה דבר שבשגרה.

 

אם יש אפשרות כלכלית להמנע מזה ולרכוש רכב חדש יותר, זה עדיף.

 

האמת שהסיבה להחלפה היא אך ורק הרצון לשדרג

הבעיה היחידה שהייתה עם האוטו זה מצבר מת וטיפול שוטף.. מעבר לזה הכל מטופל בזמן, ואין שום בעיות אמינות..

אבל הנקודה היא שהאוטו עשה רק 85000 ק"מ

פורסם

בתקציב שלך פיאט פונטו (מה שנקרא בישראל ספייס) ברמת גימור גבוהה תתאים כמו כפפה ליד.

היא זולה לרכישה ואחזקה, אמינה, חסכונית ובטיחותית.

גם פורד פיאסטה מהשנים האחרונות (2000-2002) מתאימה לקריטריונים אבל פחות מרווחת

מהפונטו ואין אוטומטית (שזה לא חסרון בתקציב הזה לדעתי).

רנו קליאו B גם היא אופציה טובה, אבל תתמקד רק ב-1.4 ורק בידני.

 

מכיוון שהמכוניות האלה גם יותר זולות מיפניות כמו ה-323, תוכל לקנות שנתון מתקדם יותר שצפוי

להיות אמין, מודרני ובטיחותי יותר.

אם אתה בכל זאת רוצה משהו בגודל של ה-323, הקסארה שהוזכרה קודם היא אכן אפשרות טובה.

פורסם
בתקציב שלך פיאט פונטו (מה שנקרא בישראל ספייס) ברמת גימור גבוהה תתאים כמו כפפה ליד.

היא זולה לרכישה ואחזקה, אמינה, חסכונית ובטיחותית.

גם פורד פיאסטה מהשנים האחרונות (2000-2002) מתאימה לקריטריונים אבל פחות מרווחת

מהפונטו ואין אוטומטית (שזה לא חסרון בתקציב הזה לדעתי).

רנו קליאו B גם היא אופציה טובה, אבל תתמקד רק ב-1.4 ורק בידני.

 

מכיוון שהמכוניות האלה גם יותר זולות מיפניות כמו ה-323, תוכל לקנות שנתון מתקדם יותר שצפוי

להיות אמין, מודרני ובטיחותי יותר.

אם אתה בכל זאת רוצה משהו בגודל של ה-323, הקסארה שהוזכרה קודם היא אכן אפשרות טובה.

 

פיאט פונטו נשמעת לי טובה, אבל יש מעין חשש בלתי מוסבר, יש לי איפשהו בתת מודע שזו מכונית עם בעיות מסוימות ולכן ייתכן מאוד שאני סתם מסתלבט, בכל מקרה, אם היא עונה על הדרישות הנ"ל, אבדוק אותה גם.

 

אני יודע שמכונית עם גיר אוטומטי יותר יקרה אבל בכל זאת אני מעדיף מכוניות עם גיר אוטומטי כך אני פוסל (אבל לא לגמרי) מכוניות עם גיר ידני, שזאת אומרת שאני מעדיף לא ללכת על רנו קליאו B (ידוע לי שרנו קליאו B עם גיר אוטומטי מאוד בעייתית).

 

לגבי פורד פיאסטה, אני לא כ"כ אוהב אותה, בגלל שהיא זוללת דלק, ולכן היא לא עונה על אחת מהדרישות.

פורסם

לא התייחסתם למכוניות ברשימה, לדוגמא, מה דעתכם על אופל קורסה? זו אחת המכוניות הכי מועדפות עלי.

פורסם

הקורסה לא מרשימה במיוחד, אבל בתקציב הזה יותר חשוב למצוא רכב במצב טוב,

מאשר רכב מדגם א' או ב'. אישית הייתי מעדיף את הפונטו (יותר מודרנית, חסכונית,

מרווחת ונפוצה - מה שמבטיח שיותר מוסכים יכולים לטפל בה), אבל הקורסה היא

אפשרות סבירה אם אתה ממש מאוהב ;-)

×
×
  • תוכן חדש...