Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

260 ש"ח לאיזון 4 גלגלים??!?

 

זה שוד לאור היום יקירי.. זאת עבודה של פחות משעה לכל הרכב במקרה הרע,

שעתון עבודה במוסך עולה סביבות ה-150 ש"ח אם אני לא טועה, משקולות לחישוקי סגסוגת עולתם גרושים...

פורסם
260 ש"ח לאיזון 4 גלגלים??!?

 

זה שוד לאור היום יקירי.. זאת עבודה של פחות משעה לכל הרכב במקרה הרע,

שעתון עבודה במוסך עולה סביבות ה-150 ש"ח אם אני לא טועה, משקולות לחישוקי סגסוגת עולתם גרושים...

זה לכיוון פרונט.

עדיין יקר... אבל רוט ידועים באיכותם הגבוהה אז אולי שווה...

(כעקרון אמור לעלות באיזור ה200 כולל מעמ)

תתחדש ערס :D

:-)

פורסם
משם עוד תחנה אחת קטנה בדרך אל המנוחה והנחלה: מסע לראשון, מקום משכנו של kompy (נעים להכיר), לאישור הצמיגים ברשיון, ושם גם נלחש על אוזני שהמידה הסטנדרטית של ה GTI היא 185/60, ולא כפי שחשבתי... (זה מה שקורה כשמקשיבים יותר מדי לאנשים ברשת...).

 

 

Fazer

 

אי ההבנה נוצרה כשהפייזר דיבר על 106 ואילו עבדיכם על 205(בעקבות ביקורו של "חנות סמים" אשר גם קיבל אישור לשינוי).

 

תתחדש ותבלה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תתחדש...

 

הרכב עדיין נראה ג'יפ...

 

תנמיך מאחור קצת.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
משם עוד תחנה אחת קטנה בדרך אל המנוחה והנחלה: מסע לראשון, מקום משכנו של kompy (נעים להכיר), לאישור הצמיגים ברשיון, ושם גם נלחש על אוזני שהמידה הסטנדרטית של ה GTI היא 185/60, ולא כפי שחשבתי... (זה מה שקורה כשמקשיבים יותר מדי לאנשים ברשת...).

Fazer

אי ההבנה נוצרה כשהפייזר דיבר על 106 ואילו עבדיכם על 205(בעקבות ביקורו של "חנות סמים" אשר גם קיבל אישור לשינוי).

תתחדש ותבלה.

עמית

עמית, אנחנו צריכים לתת לך להמשיך להתעסק בקוריאניות, הא? :wink:

תודה רבה. :D

תתחדש...

הרכב עדיין נראה ג'יפ...

תנמיך מאחור קצת.

אמר בעל ג'יפ אחר... :lol:

 

תתחדש, Fazer :!:

MCS 2008

פורסם

פרקופיל גאה ניסה לצטט

תתחדש...

הרכב עדיין נראה ג'יפ...

תנמיך מאחור קצת.

אמר בעל ג'יפ אחר... :lol:

 

 

 

האמת שהיום ודאנו סופית עם FAZER והXR אכן גבוהות משמעותית מה XS

 

אפשר לראות לפי הבית גלגל האחורי...

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...