Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המוצרים נמכרים אך ורק עקב דעיכה בתחביב וחוסר שימוש .

 

מדובר בפרוססור של אודיסון הביט 1

הפרוססור מגיע עם הכבלים שלו והצג הקטן ( הDRC ) הכל במצב מעולה - הפרוססור הותקן ברכב על ידי יוסי אלפיין .

 

 

אודיסון LRX 4.300

שימש אצלי להגברה של המידים והווייטרים ועשה זאת בצורה מעולה

 

www.audison.it/content/eng_lrx4manuale.pdf .

 

מגבר 2 ערוצים חזק במיוחד של פייז מדגם RS2 , נתונים מרשימים של 150 RMS ליציאה ( נמדד ב 13.8 וולט ) , מגבר גדול מימדים חזק ואיכותי , הגביר אצלי זוג וופרים של הרץ מילה והם בעטו כמו חיות .

 

מידים של הרץ מסדרת ההיי אנרג'י - HL70 - מיד קטנטן ואיכותי רק 3 אינץ ! , לצערי הגריל של כל מיד אבד לי ולכן המחיר הוקטן .

 

קרוסים של הרץ :

קרוס של הרץ היי אנרג'י שלושה חלקים חדש בניילון לא נפתח ולא שומש אפילו לא שנייה אחת .

קרוס של הרץ היי אנרג'י 2 חלקים שומש פעמים מעטות לפני השידרוג להרץ מילה .

__________________________________________________________

מחירון : הביט 1 והLRX ימכרו כיחידה אחת במחיר 4200 שקל .

הפייז RS2 - 1000

מידים HL 70 - 400

קרוס של סט שלושה חלקים - 350

קרוס של סט 2 חלקים - 250

 

 

יש לציין שכל הרכיבים הותקנו בצורה הכי מקצועית על ידי יוסי אלפיין , שום רכיב לעולם לא התחממם או תוקן או כל דבר כזה או אחר . הכל במצב מעולה ללא מכות או שיפשופים כל שהם .

 

ניתן לפנות בטלפון 0526438030 , גיא .

 

התווספו למכירה : מנובלוק של חברת רוקפורד מסדרת הPOWER המעולה , הדגם הוא 1001BD

MADE IN THE USA

 

קצת נתונים :

 

1X500 ב 4 אום

1X1000 ב 2 אום

 

פשוט רוצח קטן מימדים !

 

המחיר : 1300

 

בנוסף זוג טוויטרים חדשים ללא שניית שימוש של הרץ מסדרת ההיי אנרג'י ( HT 25 ) במחיר רצפה של 350 ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...