Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום.

חברים יש לי שאלה.

ברשותי רכב אמריקאי בו הוחלף מנוע מיבוא לפני כחצי שנה,

במבחן הטסט השנתי השבוע הפנו אותי לעמדה מס' 1 לצורך אישור הטבעה,אף על פי שבשטר המכר מצויין דגם ומספר המנוע החדש (בניגוד למנועים אמריקאים המגיעים לארץ ללא מספר מקורי מוטבע).

בעמדה מס' 1 הפנו אותי למוסך ספציפי באזורי לצורך הטבעת מספר.

כל נסיונותי לשכנע את הפקיד מהעמדה שבמנוע החדש קיים מימלא מספר וכי הטרטור והבזבוז מיותרים עלו בתוהו.

הבוקר שלחתי את אישתי למוסך המדובר לצורך הטבעת המספר וסיום הסאגה,

אך כעת אני רואה בניירות שהמספר שהוטבע זהה לחלוטין למספר המנוע המופיע בשטר המכר.

אז מה בעצם העניין פה?

אין מספר מנוע? אוקיי להטביע חדש.

יש מספר מנוע? למה להטביע מחדש? שלא לדבר על כך שהוטבע אותו המספר המופיע במנוע ובשטר המכר?

תודה.

פורסם

מי קבע את המספר שיש להטביע?

 

האם ראית במו עיניך את תהליך ההטבעה? יש לי רושם ששילמת על כלום (או על אישור על כלום:roll:).

:turn-l:
פורסם

אני מנחש שמי שקבע את המספר בין היתר הציץ בשטר המכר לראות מה הוא הולך "להטביע לי".

אגב,אני אישית לא ראיתי כלום,לא היה לי זמן שלחתי את אישתי.

אבל בפרוט החשבונית על סך 170 ש"ח דמי הטבעה אני רואה שההטבעה שלו זהה למספר המנוע המקורי המופיע בשטר המכר.

ולכן אני מתפלא למה הוא הטביע לי אם בכלל?

×
×
  • תוכן חדש...