Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי הביא לי מנוע של מכשיר חשמלי, אבל אין לנו מושג של מה המנוע הזה.

כתוב עליו ככה:

2780T/min 2 25a cl ls.f

12.5 )סימן כמו u הפוכה) 400 vl csn.M2764

 

480W 220V 50H

 

אני יעלה תמונה אחר כך, המלצמה לא פה כרגע.

 

למה אפשר להשתמש במנוע הזה? עד כמה הוא חזק?

קובי

פורסם

12.5 )סימן כמו u הפוכה) 400 vl csn.M2764

 

480W 220V 50H

 

"u הפוכה"?

אתה מתכוון אולי ל:

"n"?

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

חפש את מה שכתוב עליו בגוגל, אולי תמצא משהו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עם תמונה ניהיה הרבה יותר חכמים.

צריך לראות האם מדובר במנוע בלבד או שמדובר במכלול שכולל מנוע ובקר. 480 וואט הם בערך 0.6 כ"ס, אם זה עוזר לך להבין טוב יותר את ההספק של המנוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה נראה כמו מנוע של מאוורר של יחידה חיצונית של מזגן מפוצל.

סל"ד נומינלי: 2780

צריכת זרם: 2.25 אמפר

מתח חילופין תלת פאזי 400 וולט

יש צורך בקבל של 12.5 מיקרו-פארד (ה-u ההפוכה היא האות היווני "מיו" המסלמל את סדר הגודל "מיקרו").

 

מקווה שזה עוזר.

פורסם
תודה, איזה שימושים יכולים להיות לו?

 

בגדול זה מנוע השראה, השימוש העיקרי בו הוא המרה של אנרגיה חשמלית למכאנית - לצורך סיבוב עומס מכני שיחובר לציר שלו כמו מאוורר, תלוי כמובן מה אופיין המומנט של אותו העומס.

לפי הנתונים הנומינליים שיש לך על המנוע אפשר לחשב איזה עומסים (טווח המומנטים) המנוע הזה יכול לסובב בלי להתחמם יתר על המידה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אין לי משהו ספציפי שאני רוצה לעשות עם המנוע, אני פשוט מתעניין מה האפשרויות ואולי יהיה משהו שיעניין אותי ואני יעשה.

 

TheOne23- מה שאתה אומר בעצם זה שהמנוע הזה יכול לסחוב? יש לו מומנט שיכול לסחוב?

יש מצב להכין מזה סוג של כננת ל80-100 קילו?

 

איזו עוד רעיונות יש לכם למנוע כזה?

קובי

פורסם

אתה יכול לבנות עם המנוע מפוח ולמכור אותו לבעלי טויוטה שירכיבו אותו על מכסה המנוע .

אם וכאשר דוושת הגז נתקעת המאוורר יעשה פווווו חזק (בדומה לרחפת) ואולי הרכב יעצור.8)

איזה כייף לי :)

פורסם

אם אני לא טועה זו לא השאלה הראשונה שלך בסגנון הבאתי מנוע כזה וכזה מה אני יכול לעשות איתו?

 

אני חושב שעדיף שתגיד לנו מה אתה רוצה לבנות ואנו ננסה למצא לך את המנוע המתאים.

 

לכננת עדיף מנוע של כננת הם עובדים אחרת במהירות איטית.

פורסם

elkmino

אין לי משהו ספציפי שחשבתי לעשות עם המנוע הזה. או עם מנועים אחרים שיש לי בבית.

פשוט כל פעם שלקרוב משפחה איזה מכשיר חשמלי נהרס הוא שואל אותי אם אני רוצה ואני לוקח ומפרק אותם.

מצאתי עכשיו את המנוע הזה ואין לי מושג מאיפה הוא, ומה אפשר לעשות איתו.

זה לא שאני רוצה להכין משהו ספציפי ואני מחפש מנוע שיתאים.

 

מה שכרגע אני צריך זה כננת או משהו בכיון על מנת למשוך עגלה שסוחבת 80-100 קילו.

אבל אני מבין מהתגובות שזה לא מנוע מספיק חזק. אז אני מחפש איזה רעיון לעשות עם המנוע משהו יפה.

לגביי הכננת, אני בטוח שאני ימצא איזה מנוע שיתאים, שבוע הבא אני מקבל מטחנת בשר, אולי המנוע שלה מספיק חזק בישביל זה?

קובי

פורסם

אופניים חשמליות

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...