Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת רמזור מצלמת באור צהוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חזרתי מבילוי ונסעתי על שאול המלך לכיוון דרך נמיר.

זאתי צומת מאוד גדולה ועברתי באור צהוב שהיתחלף לאדום, האם המצלמה צילמה את הרכב?

כמו כן לדעתי המצלמה שם בכלל לא עובדת...אבל אי אפשר לדעת.

 

תודה!

פורסם

המצלמה מתחילה לעבוד שניה אחרי שהרמזור כבר התחלף לאדום. היא לא מצלמת בצהוב.

 

חוץ מזה, הפלאש של המצלמות האלה מעיר מתים, אין סיכוי שצילמו אותך ולא שמת לב.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

גם אם היה פלאש יכול להיות שזה מישהו מצד אחר, הפלאש הזה באמת חזק מאוד [מנסיון של אחרים לא שלי].

ופעם הבאה כדאי שתשתדל לעצור, תאט לפני הצומת, אתה יודע כמה תאונות היו כי אנשים חשבו שאם הם ידפקו גז הם יספקו לעבור? ואז מסתבר שהרכב מהכיוון השני יצא כבר, ואתה יודע מה התוצאה? נעימה היא לא...

פורסם

מצלמת רמזור מצלמת שניה אחת לאחר הופעת האדום, ושניה נוספת לאחר הצילום הראשון.

2 פלאשים חזקים מאוד שמתעדים את הכניסה לצומת ואת היציאה ממנו.

כמו שנאמר לפני היית מבחין בבירור אם הפלאשים היו עובדים ומצלמים אותך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקיי תודה, לא ראיתי פלאשים כי זה היה בצהרים.

מקווה שלא יגייע דוח :-)

 

המצלמה בנמיר עובדת. אני מתכוון בוודאות לזאת שבצומת נמיר פינת יהודה מכבי.

 

תודה, אבל לא תודה. מדובר על צומת שאול המלך לכיוון דרך נמיר

פורסם

לדעתי אתה יכול להיות רגוע,

 

אם נכנסת לצומת בצהוב וכשאתה באמצע הצומת או כשאתה יוצא מהצומת הרמזור התחלף לאדום וצולמת לא יגיע אליך דו"ח.

על מנת שישלחו דו"ח לאדם צריכות להיות 2 תמונות , תמונה ראשונה שנכנסת לצומת באדום , ועוד תמונה כשיצאת מהצומת באדום.

 

במידה וחסרה אחת מהתמונות לא ישלחו אליך דו"ח גם אם צולמת. במקרה שלך , גם אם צולמת הרי חסרה התמונה הראשונה כשנכנסת לצומת , כי כשנכנסת נכנסת בצהוב, ובמקרה החריג במידה וכן צולמת (שזה גם לא תמיד מסיבות טכניות רבות ומגוונות) הרי שצולמת רק כשיצאת מהצומת באדום ובכן לא תקבל דו"ח.

 

בעבר קרה לי מקרה דומה מאד למקרה שלך , וכן ראיתי פלאש. נכנסתי לפאניקה , חקרתי את הנושא לעומק ולמרבה המזל גם לא קיבלתי דו"ח.

×
×
  • תוכן חדש...