Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בתחילת שיפוץ קוסמטי ואני רוצה להגיע לכזה דבר : http://www.designercars.net/biler/Rover-620-3.jpg

בדיוק רק עם ספוילר כמו במהיר ועצבני ,ועם אגזוז נרוסטה ,והגה ספורט וכסאות ספורט .

 

ומעונין ליקנות עד 1000 שקל כסאות ספורט .

 

עכשיו מה שאני מנסה להגיד זה מאיפו אפשר להשיג כאלו דברים ובאיזה אזור כספי זה עולה למה צבע אני כבר עשיתי .

 

ועם חלונות שחורים זה חוקי מדבק הוא תנור.

 

תודה לעוזרים .

פורסם

בשביל להגיע למה שאתה רואה בתמונה אתה צריך מחיר שעולה יותר מהרכב עצמו,באזור של אלף שקל30-40 אני מאמין,אבל זה לא רק על מראה חיצוני,בתמונה הרכב משופר מכאנית אני מאמין.(למרות שאי אפשר לקבוע זאת בוודאות אבל בוא ניהיה אמיתיים מי שמשקיע בצורה כזאת ברכב לא ישים לו כמה חלקים מחוזקים בדרך?)

פורסם

לדעתי בעזה/כפרי המשולש תוכל למצוא את כל התוספות האלה.

אם נתעלם מכך שהתמונה הזו היא פוטושופ ברמה נמוכה.

 

רובר הוא רכב עם מספיק בעיות שיצריכו ממך השקעה כספית לא קטנה לכן הייתי מתחיל מלתחזק אותו מכאנית בצורה טובה.

 

אני במקומך הייתי שם ג'נט יפה (לא צעקני) ומסתפק בכך.

להפוך את הרכב לרכב פשע בטעם רע , רק ימשוך תשומת לב שלילית וגם יראה רע בלי קשר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הוא ימצא אם הוא יצא משם חיי.

ומה הטעם בדיוק לקנות חלקים זבל ולהרכיב אותם על הרכב?

חבר שלי התקין את כל החצאיות והשטויות האלו בכפריים הערביים והכל התפרק-שמור את הכסף!

פורסם

 

רובר הוא רכב עם מספיק בעיות שיצריכו ממך השקעה כספית לא קטנה לכן הייתי מתחיל מלתחזק אותו מכאנית בצורה טובה.

 

אני במקומך הייתי שם ג'נט יפה (לא צעקני) ומסתפק בכך.

להפוך את הרכב לרכב פשע בטעם רע , רק ימשוך תשומת לב שלילית וגם יראה רע בלי קשר.

 

הגם אתה בוטרוס? מאיפה הגעת למסקנה שרובר הוא רכב בעייתי? לי לא ידועה בעיה בדגמי המנוע T, בדגמי מנוע K הייתה קיימת בעיה של אטם ראש שגם נפתרה, חבל לכתוב שטויות שלא עומד שום דבר בבסיסן חוץ משמועות.

 

ברדוגו קבל :

 

http://cgi.ebay.co.uk/rover-600-full-bodykit-predator-style_W0QQitemZ330404652674QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4ceda6e682

 

יעלה לך סביב ה3000 ש"ח בארץ לא צבוע ואחרי משלוח וזה לא כולל את הספוילר, עדיף על בניה מפיבר בארץ בוודאות.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אני מעונין להשקיע בסכומים כאלו אבל השאלה היא לך fleshbone עם הקיט של 600 מתחבר ל620 ואני אומר שלא מענין אותי הצבע הוא הספוילר למה אני רוצה ספוילר אחר וצבע אז זה לא מענין למה גם ככה אני צובע את האוטו בשחור עכשיו השאלה כמה יעלה לי כול הקיט ועם יהיה בעיות במכס .

 

ועם יש עוד קיטים כאלו אני ישמח לקבל לינקים .

 

ומי רוצה למחור כסאות ספורט מעונין עד 1000 שקל לזוג .

 

וגם מעונין בספוילר כמו בדגמים של מהיר ועצבני .

 

ומעונין באגזוז עם רעש חזק חזק חזק חזק שיריד את השכונה .

פורסם
הגם אתה בוטרוס? מאיפה הגעת למסקנה שרובר הוא רכב בעייתי? לי לא ידועה בעיה בדגמי המנוע T, בדגמי מנוע K הייתה קיימת בעיה של אטם ראש שגם נפתרה, חבל לכתוב שטויות שלא עומד שום דבר בבסיסן חוץ משמועות.

 

ברדוגו קבל :

 

http://cgi.ebay.co.uk/rover-600-full-bodykit-predator-style_W0QQitemZ330404652674QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4ceda6e682

 

יעלה לך סביב ה3000 ש"ח בארץ לא צבוע ואחרי משלוח וזה לא כולל את הספוילר, עדיף על בניה מפיבר בארץ בוודאות.

 

ברוטוס, לא בוטרוס :)

 

ג'סי כהן בחולון (ליד הירקות) נשמע כמו מקום שאפשר למצוא בו יצירות מוטוריות משופרות בטוב טעם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...