Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבו רגע כן גדר לא גדר - אם זה מוקש סורי, אתם רוצים להגיד לי שארבעים שנה הוא שוכב ועוד עובד אחרי זה?

ואומרים שהרוסים מייצרים באיכות נמוכה...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה תגיד על הצוללות הגרעיניות?

אמנם טובעות אחת לשנתיים, אבל הכור הגרעיני? עובד כמו גדול...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דוקא שמעתי ברדיו יום אחרי זה את המח"ט שם אומר שזה שדה מוקשים ישראלי, מבצעי, ודי חדש

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
..ואומרים שהרוסים מייצרים באיכות נמוכה....

 

בדיוק כמו שיש פרופגנדה רוסית, יש גם פרופגנדה מערבית, הרוסים לאורך כל השנים ייצרו ועדיין מייצרים מערכות נשק משוכללות ומתוחכמות.

 

תראה איזה לחץ מפעילים על הרוסים נגד מכירת ה S300 לסוריה ולאירן ותבין למה המערב כ"כ מפחד ממערכת הנ"מ הזאת.

 

לטענת המערב, למטוס ללא תכונות חמקניות, אין שום אפשרות להתמודד עם המערכת הזאת, זאת גם הסיבה שאנחנו הולכים (ככל הנראה) לקבל F-35 מהדוד מאמריקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אין לך תאריך תפוגה לחומר נפץ,כל עוד המוקש לא עבר משהו יוצא דופן הוא אמור לעבוד.

 

חוץ מהחומר עצמו, יש שם מנגנון הפעלה, אם הוא למשל עשוי מתכת, יש סיכוי לחלודה וכ"ו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

המקום שבו הם היו לא היה מגודר,מכיוון שהם לא היו בתוך השדה מוקשים,אלא לידו,והסחף של האדמה כנראה שהזיז מוקש.

אנשים לא יודעים שדברים כאלה יכולים לקרוא,אבל מצד שני עדיף להימנע ולא להסתובב שם בשטחים כי רובם ממוקשים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

 

לטענת המערב, למטוס ללא תכונות חמקניות, אין שום אפשרות להתמודד עם המערכת הזאת, זאת גם הסיבה שאנחנו הולכים (ככל הנראה) לקבל F-35 מהדוד מאמריקה.

 

לגבי המערכת נ"מ, נכון שהיא מאוד מאוד משוכללת,אבל לוחמת נ"א איכותית תפיל אותה מבעוד מועד (תנסה להזכר בעדויות מליל תקיפת מתקן הגרעין בסוריה,הם דיווחו על כך שמערכות הנ"מ שלהם "הואפלו",זה היה זמן לא רב לאחר שהם קיבלו את מערכות הנ"מ החדישות מרוסיה,זו גם הסיבה שאירן נלחצה בעקבות תקיפת חיה"א,כיוון שהיא היתה הבאה בתור לקבל את מערכות הנ"מ המתקדמות).

ישראל לא תקפה במקרה זה עם מטוסים חמקניים,פשוט מכיוון שאין לה כאלה,אבל לוחמת נ"א הפכה אותם לבלתי נראים.

 

לגבי ה-F35, המרחק בין ישראל לבין ה-F35 נכון לעכשיו מאוד גדול.

אלא אם כן תחול התפתחות של ממש,ישראל נמצאת כרגע בעדיפות נמוכה לקבל את ה-F35.

מה שקורה לגבי הפרוייקט של המטוס הזה, ארה"ב הוציאה "מכרז" שבהגדרה מי שרוצה לקבל את הזכות לרכוש אותו צריך לשים כסף שיושקע בפיתוחו.

הרבה מדינות אירופאיות שמו את הכסף,ארה"ב שמה את הכסף הגדול,ישראל כמעט ולא שמה כלום,ולכן על הנייר קיבלנו עדיפות מאוד נמוכה לרכוש אותו,וגם אז זה יקרה רק לאחר שהמדינות שהשקיעו כסף רב בפיתוחו ירכשו אותו.

 

בפועל,לישראל יש יתרון אחד משמעותי על פני כל יתר מדינות אירופה,ולצערנו על פני כמעט כל המדינות בעולם:

 

אנחנו במלחמה מתמדת.

 

הצטיידות של חיה"א במטוסים האלה תגרום לעוד מדינות לקום ולומר "אנחנו רוצים את מה שיש לישראל", הביקוש למטוס יעלה וארה"ב תמכור 500 מטוסים כאלה עוד לפני שאלה בכלל עלו על פס הייצור.

 

שורה תחתונה, כמו שזה נראה כרגע, המלחמה הבאה תגיע הרבה לפני שה-F35 יינחת בארץ הקודש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש דרך אחרת יותר הומאנית מאשר לערב כלבים.

יש סוג של בקטריה שמתחילה לזהור במגע עם חומר נפץ, פיתוח טכנולוגי של השנים האחרונות אאל"ט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

התחלתי לצוטט כמה תגובות שרציתי להגיב עליהן אבל יצאו לי איזה 7 ציטוטים, אז במקום זה אני אגיד שתגובה הזו מיועדת לכל התגובות בנושא חיות מרחרחות והפעלות מטענים ע"י חיות .

 

קודם כל לפני הכל , באגירה , פרות מפוצצות על ימין ועל שמאל מוקשים, המספרים יורדים עם השנים , אבל לפני עשור אאל"ט המספרים עמדו על כשלוש לשנה .

 

לגבי עמידות מוקשים לאורך זמן , מנגנוני הפעלה של מוקשים הם די פשוטים , נוקר קפיץ ומשהו קטן שעוצר את הנוקר , המשהו הזה ישבר אם יפעל עליו לחץ מוגד מראש , ואז המוקש ניזום ומתפוצץ.

מוקש שמיועד לפגוע בטנק ניזום ממשקל שקטן בהרבה ממשקל רכב (קטן בהרבה כן?) אדם שמן או בחור חזק מועמס ציוד יכולים ליזום לא מעט מוקשי נ"ט, גם מוקש נ"א ניזום במשקל קטן בהרבה ממשקל אדם .

 

לגבי יזימה ע"י ילד או חיה קטנה, עכשיו תחשבו שהפלח מתכת או הפין גזירה או כל שטות אחרת , נאכל עם השנים , כמה משקל צריך עכשיו כדי ליזום את מוקש הנ"א ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אבל הנוקר דרוך על קפיץ בטח, או משהו כזה. כל השנים והקפיץ לא מתעייף ? החלודה לא תופסת אותו ? החנ"מ לא נזל (בפצצות של מטוסים אני יודע שזה כן קורה בפצצות ישנות) ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קודם כל זה תלוי במוקש ואיך בדיוק עובד המנגנון שלו .

ברמת העיקרון ממה שאני ידוע רובם די אמינים לאורך הרבה שנים, יש סיפורים על פצצות (שבניגוד למוקשים לא מיועדות לשכב בבוץ עשרות שנים ) שהתפוצצו אחרי עשרות שנים ששכבו בבוץ.

 

לרוב הפצצות יש מנגנונים שמיועדים למנוע פיצוץ קרוב לכוח המשגר, למשל גולה בתוך תעלה בצורת סליל כך שרק לאחר X סיבובים היא מגיע לנוקר ויוזמת פיצוץ, עכשיו נניח שהפצצה פגעה בקרקע אחרי X-0.5 סיבובים ?

ניחשתם נכון כשיגיע הדביל שירים אותה וירצה להסתכל אם למטה כתוב משהו היא תתפוצץ.

לפעמים הדביל מגיע 30 שנה אחר כך, וזה עדיין עובד.

 

סיפור ישן יש על מושב קשת בגולן שיום אחד אחד התושבים ראה את הילדים משחקים בכדורי ברזל, הוא שאל אותם איפה הם מצאו אותם ולפי התשובה הבין שאלו פצצות סוריות ישנות.

הסיפור נגמר ללא נפגעים, אבל אולי היה חסר שם לפצצה אחת רק שבחור יחכה רגע לפני שיקרא לילדים או שילד אחד יתן רק עוד גלגול אחד.

 

בקיצור אם נקצר את החפירה, פצצות זה דבר שמאוד לא מומלץ לגעת בו אם אתה לא באמת יודע במה אתה נוגע ומה עבר עליו, ולראיה תראו שאפילו מי שיודע משתדל לא לגעת אלא לפוצץ או לשלוח רובוט .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...