Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הרגשה, שהאדם הזה הוא אחד מאותם אנשים, שבשבילם גם תמרור עצור, קו לבן רצוף ואור אדום הם המלצה בלבד.

 

לפני מספר שנים, נסעתי לחרמון עם חבר טוב, ולא ידעתי ממה לפחד יותר- מצורת הנהיגה שלו, או ממוקשים שעלולים להיסחף בגשם לכביש.

בסוף, צורת הנהיגה שלו ניצחה, אבל עדיין, ראיתי את השילוט והגידור, ואם יצא לי אי פעם לטייל שם, אני לא הולך לחרוג בשיט מהמסלול שעל המפה, וגם זה סביר להניח רק עם הדבר הזה - סכין באורך 12 אינץ' מטיטניום (לא מגנטי). אז אולי תגידו שאני רואה יותר מדיי סרטים, אבל בתור חובב סכינים, אני לא רוצה לצאת לטיול באזור עם מוקשים בלי אחת כזו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברווז,סכין כאמצעי פלסות כמו סכין כנשק מסוכנת יותר למשתמש לא מיומן מאשר לאויב שלו .

 

לדעתי אחת הבעיות של עם ישראל זה הגישה של " לא שמו גדר בעיה שלהם " אז מה אם אין גדר או הגדר הרוסה?

לא צריך להיות לוחם בהנדסה קרבית ולא מדריך טיולים כדי לדעת שכל הגולן ממוקש, אני אישית גם שמעתי ברדיו בסערה קודמת פקח שמבקש לא להסתובב בגולן במקומות לא מסומנים.

אבל עם ישראל יודע הכל ומותר לו הכל ואחר כך בוכים כי לילד אין רגל.

 

צה"ל לא יכול תוך שעתיים לתקן גדרות בכל הגולן , שלג ומזג אוויר קשה גורמים לנזקים, זה לא משנה אם הגדר הזו ניזוקה או לא, זה משנה שכמטייל אתה צריך לחשוב אולי הגדר ניזוקה. האבא לא חשב ולילד אין רגל.

 

אתה לא יודע איפה אפשר לטייל ואיפה לא? קח מדריך .

אבל מה? מי יקח מדריך זה עולה כסף מה אני פראייר ? ולילד אין רגל .

 

אני,לוחם במיל' בהנדסה קרבית ומדריך טיולים מוסמך (לא עוסק בתחום מזמן) עדיין לא זז מטר בגולן בלי לדעת בודאות איפה אני ואם כדאי לי להיות פה.

 

 

מהצד שני :

צה"ל מסרב לאפשר למועצות המקומיות להביא חברות מחו"ל שמתמחות בפינוי שדות מוקשים נטושים, מדובר על שדות מוקשים שצה"ל לא יכול לפנות כי אין מיפוי פנימי שלהם כי זה שאריות מהסורים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

התוצאה אותה תוצאה - נפגעו חפים מפשע.

 

אשם לא אשם לחוד.

 

את המוקשים צריך לפנות כפי שעושים בכל מקום אחר בעולם, נקודה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

זה לא נכון שעושים את זה בכל מקום אחר בעולם.

אתמול קראתי כתבה באינטרנט ששדות מוקשים הם לא רק נחלת הגולן אלא גם במדינות עולם שלישי (לצערי לפעמים ישראל נמנת מביניהן).

קישור לכתבה:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3845423,00.html

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שלא לדבר על זה שבשביל לפנות אותם, צריך דבר ראשון לרצות לפנות אותם.

 

מאחר ויש להם ערך אסטרטגי גדול ומאחר וסוריה היא אחת מהאויבות המרות שלנו והמדינה היחידה שגובלת איתנו שממש נמצאת באיום מלחמה תמידי, אני בכלל לא בטוח שיש בצד הישראלי מי שמעוניין לפרק את השדות האלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לאיזה מטרה?

בשביל שילד שהולך לבית ספר יעלה על מוקש ותרד לו הרגל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ברווז,סכין כאמצעי פלסות כמו סכין כנשק מסוכנת יותר למשתמש לא מיומן מאשר לאויב שלו .

מסכים אתך לחלוטין.

אבל אם אתה מוצא עצמך בשדה מוקשים עקב אי סימון כלל, מה בדיוק אתה יכול לעשות, חוץ מלחזור על עקבותיך (אם אתה יכול למצוא אותם) או לגשש בזהירות בחול?...

מוצא אחרון לחלוטין, ברור ומובן לי היטב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מאיפה עזות המצח לחרוץ דין?

האם הייתם במקום?

האם ראיתם איפה הם היו?

מי מכם נסע למקום כעת וראה מה המצב שם?

מי מכם דיבר עם האבא?

עם האמא?

עם מטיילים אחרים שהיו שם?\מי מכם ראה מה היה המצב בדיוק ברגע הארוע? לא אחרי שעתיים כשהצבא החל בכסת"ח הסטנדרטי.

למה עדות של עשרות אנשים שהיו שם וטוענים שלא היתה גדר אינה מהימנה עבורכם אבל ממרום המקלדת שלכם אתם יודעים שהם לא היו בסדר?

כמה ישראלי מצדכם לבוא ולחרוץ דין, בלי שמץ של מושג.

תתביישו. בעצם, אני מתבייש עליכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
מסכים אתך לחלוטין.

אבל אם אתה מוצא עצמך בשדה מוקשים עקב אי סימון כלל, מה בדיוק אתה יכול לעשות, חוץ מלחזור על עקבותיך (אם אתה יכול למצוא אותם) או לגשש בזהירות בחול?...

מוצא אחרון לחלוטין, ברור ומובן לי היטב.

ומה עם האופציה לחכות לחילוץ מקצועי שיודע מה הוא עושה?

מאיפה עזות המצח לחרוץ דין?

האם הייתם במקום?

האם ראיתם איפה הם היו?

מי מכם נסע למקום כעת וראה מה המצב שם?

מי מכם דיבר עם האבא?

עם האמא?

עם מטיילים אחרים שהיו שם?\מי מכם ראה מה היה המצב בדיוק ברגע הארוע? לא אחרי שעתיים כשהצבא החל בכסת"ח הסטנדרטי.

למה עדות של עשרות אנשים שהיו שם וטוענים שלא היתה גדר אינה מהימנה עבורכם אבל ממרום המקלדת שלכם אתם יודעים שהם לא היו בסדר?

כמה ישראלי מצדכם לבוא ולחרוץ דין, בלי שמץ של מושג.

תתביישו. בעצם, אני מתבייש עליכם.

תחזור ותקרא את מה שכתבתי , אם גדר או בלי גדר ההורים אולי לא אשמים משפטית אבל עם קצת מחשבה והגיון בריא היו מונעים את הנכות של הילד שלהם .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תראה, כמו בשרשור הטויוטה, יש כאן עובדות שבילתי ניתן לערער עליהן.

 

בגולן יש מאות אלפי מוקשים ב 2000 שדות מוקשים נפרדים.

בגולן יש מאות אלפי מטיילים (אם לא יותר) כל שנה.

 

אז מאחר ולא כל שבוע מתפוצץ איזה מטייל אחר אז יש 2 מסקנות הגיוניות:

1. שהמטיילים יודעים להזהר.

2.שהשדות מגודרים ומסומנים בצורה טובה.

 

 

במקרה הזה, ברור שאחד משני התנאים לא התקיימו אז בהחלט יכול להיות שהשדה מוקשים לא היה מסומן אבל מנסיוני האישי בטיולים בגולן ומנסיוני האישי שאני מכיר איך עם ישראל (חי) מטייל, אני משער שהאשמה היא לא בגדר, לא בשלט ולא במוקש.

 

מה שכן, מאחר ומדובר ביום בודד שבו 10,000 מטיילים(אמרנו כבר "עם ישראל חי") עלו לגולן, בהחלט יכול להיות שאלפי אנשים רמסו את הגדר וכאשר האבא עם הילדים הגיע למקום, הגדר כבר הייתה רמוסה ומכוסה שלג ובוץ ורצה הגורל שדוקא הילדים שלו נפצעו.

 

מנסיוני האישי בטיול רב בגולן גם ברגל וגם ברכב 4X4 אני יכול להגיד בצורה חד משמעית שגידור ושילוט שדות המוקשים הוא טוב ולא בנקל אדם ששתי עניו בראשו יכנס לשדה מוקשים (ושוב, ההוכחה היא מספר ההרוגים/ פצועים בשנה ששואף לאפס).

 

 

למה עדות של עשרות אנשים שהיו שם וטוענים שלא היתה גדר אינה מהימנה עבורכם .

עריכה - אף אחד לא טען שאין גדר ואין שילוט כי היא קיימת והייתה קיימת. מה שטענו הוא שהגדר הושכבה ולכן הם לא ראו אותה.

ראיתי את האב בחדשות אומר בעצמו שברגע שהרימו את הגדר השוכבת הוא ראה את השילוט שלפי טענתו, היה בדיוק על שער בקר ומאחר שהשער היה פתוח ושכב על הרצפה אז לא ראו את השילוט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

את המוקשים צריך לפנות כפי שעושים בכל מקום אחר בעולם, נקודה.

בשום מקום בעולם לא מפנים מוקשים באופן שיטתי. זה יקר מדי ומסוכן מדי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא צריך לפנות כלום, הם נמצאים שם מסיבה, ואלה שהסורים שתלו הם רק בונוס.

שאנשים יפעילו את השכל ואף אחד לא יפגע.

פורסם
ומה עם האופציה לחכות לחילוץ מקצועי שיודע מה הוא עושה?

 

.

וליפול מהאלונקה, כנראה ישירות על מוקש?...:oops:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא צריך לפנות כלום, הם נמצאים שם מסיבה, ואלה שהסורים שתלו הם רק בונוס.

שאנשים יפעילו את השכל ואף אחד לא יפגע.

 

+1

למוקשים הללו, ולסיבה שלא מפנים אותם יש הצדקה אסטרטגית.

למיטב ידיעתי בתקופת רפול (מהפיקוד על אוגדה 36 עד לרמטכ"לות) הגולן מוקש במספרים גדולים על ידינו בכוונת תחילה.

 

ברמה..."אם יש ספק, אז אין ספק !" , זאת פשוט טיפשות לשמה להסתובב באזורים לא מוכרים כאשר

כל הקרקע מושלגת , זה באמת לא דורש כל כך הרבה חשיבה...


×
×
  • תוכן חדש...