Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני, תתחדש ותהנה מהשיפוץ וכמובן מהנסיעה לאחר מכן.

פרט מתחילת הסוף של תעשיית הרכב הישראלית שבהחלט ראוי לשיפוץ ושימור.

כל הכבוד על המעקב העיקבי וההצלחה בסוף

 

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני פשוט מצדיע למי שלוקח על עצמו שיפוץ כזה של רכב כזה. תודה רבה המפקד !

איך מתכננים תקציב לפרויקט, אם בכלל? מתנהגים יפה לשלטונות , שוטפים כלים ועושים כביסה . לאיזו רמה אתה שואף להביא אותו? מקורי ככל האפשר למעט הארגז .

ובעניין הארגז - אני מצטרף לקריאות לשלוח אותו לברזל

ושיהיה הרבה הצלחה לדני ולטינה!

 

הבהרות בסגול :wink:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

כל המציל רכב אחד בישראל כאילו היציל את כל השיירה :-)

 

ברכות על הרכישה , הצלחה בשיפוץ .

 

רכב ישראלי אוטנטי שמזכיר נשכחות להרבה מאוד מאיתנו .

 

 

דני , בהצלחה ,

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

השפיע עליך חזק הקמפיין ברדיו של "קונים רק כחול לבן" :)

 

דני, ברכות חמות ואיחולים להולדת האחות של עליזה. מחכים כבר לפגוש אותה במציאות

פורסם
אני כבר ראיתי, וסובל מסיוטים חוזרים ונשנים מאתמול... :oops::oops:

 

 

אני מכיר רופא טוב, אולי יוכל לעזור לך :-D

עדי גולדנברג 13399

פורסם

דני, המון המון הצלחה!

רכב מפיברגלס זה סוג של חלום :)

כי בפיברגלס אני מבינה טיפה יותר מבפחחות :roll:

 

מחכה בקוצר רוח להכניס את טינה טנדר לפרויקט גמר!

היא הורדה מהכביש בשנה שאני הגעתי לעולם:oops:

SWELL

פורסם
תמונות של טינה טנדר מהמקום בו ישבה כמעט שני עשורים , מתנצל על האיכות - צולם במכשיר סלולרי נייד .

 

 

אני זוכר את האוטו שם למעלה ... :-)

 

טוב שהיגיע אליך !

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
בשנת 1992 נמאס לניסים , הרום כרמל הותיקה שלו שרתה אותו בנאמנות כבר המון זמן

 

סתם תהיה - בשנת 1992 זה עדיין היה רכב צעיר יחסית, בן 12. זה כמו שהיום מישהו ישים על הגג טנדר שנת 98. הן היו עד כדי כך לא מוצלחות ?

 

בכל מקרה הרבה בהצלחה בשיפוץ !

פורסם
סתם תהיה - בשנת 1992 זה עדיין היה רכב צעיר יחסית, בן 12. זה כמו שהיום מישהו ישים על הגג טנדר שנת 98. הן היו עד כדי כך לא מוצלחות ?

 

בכל מקרה הרבה בהצלחה בשיפוץ !

 

אני יכול לראות C15, אינקה או טנדר סקודה פליסיה על גג בימינו, למרות שאותם אפשר למכור לברזל.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מזל טוב

 

יש בפתח תקוה בחור מבוגר עם טנדר זהה לשלך רק שנת 1979 שנוסע יום יום (הוא ניסה למכור אותה לאחרונה אך התיאש כנראה והוריד את המודעה).

אולי תוכל להיעזר בו במידע וסיוע בקשר לשיפוץ.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013


×
×
  • תוכן חדש...