Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק אני רואה את הטנדר הזה וחושב על הוט-רוד? :lol:

מצד אחד, זה ממש משמח אותי לראות מכוניות מהשנתונים האלה הולכות לשיפוץ וחוזרות לכביש. מצד שני, יש בזה גם משהו שצובט לי את הלב: אני צעיר מהרכב הזה רק בשנתיים. מה זה אומר עלי - גם אני בקרוב אכנס לשיפוץ? :oops:

 

יאללה, שיהיה בהצלחה. מצטרף לקריאות להשאיר את הארגז.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מברוק דני ובהצלחה בשיפוץ !

הרום כרמל מישתייכת לקבוצה אקסלוסיבית למדי של מכוניות, שהיו כה מכוערות וגרועות כשהיו חדשות, כך שקרנן עלה ברבות השנים - האוטוסאן הטורקית והדלתא הרומנית הינן דוגמאות מצויינות.

מעניין שדווקא בשנים 80'-81' הטנדר רום נימכר בכמויות מכובדות למדי, בעיקר עקב מחיר זול מאד לעומת מתחרתה הסובארו 1600\1800.

בעוד שהדגם המישפחתי נימכר ברובו לצה"ל, הטנדר נימכר ברובו למיגזר הפרטי.

בסוף 79' פורד סירבה למכור מנועים למפעל, למרות שגם כך המנועים הגיעו דרך צד שלישי, ובמחיר מופקע - אנאדול התורכית, ובלית ברירה החלו במפעל בחיפוש אחר מנוע אחר.

קשריו של שובינסקי, למרות שכבר לא היה בעלי המפעל, הביאו ליבוא מנועים מאיראן, שקנתה את קו הייצור של ההילמן האנטר מקונצרן רוטס שנסגר ב 76'.

מאחר ומנוע ההילמן היה ארוך יותר - במקור המנוע הנ"ל היה בנפח 1.6 - נאלצו מעצבי העל הישראליים להאריך את האף וכך נוצר העיצוב החדש..

שאר המכונית נותרה זהה, עד הפסקת הייצור בסוף 81'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
רק אני רואה את הטנדר הזה וחושב על הוט-רוד? :lol:

מצד אחד, זה ממש משמח אותי לראות מכוניות מהשנתונים האלה הולכות לשיפוץ וחוזרות לכביש. מצד שני, יש בזה גם משהו שצובט לי את הלב: אני צעיר מהרכב הזה רק בשנתיים. מה זה אומר עלי - גם אני בקרוב אכנס לשיפוץ? :oops:

 

יאללה, שיהיה בהצלחה. מצטרף לקריאות להשאיר את הארגז.

 

נשבע לך שאני חשבתי על אותו דבר,סטייל הטנדרים האוסטרלים

:shock:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ברכות ואיחולים.

בהצלחה עם השיפוץ.

8)

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קודם כל מברוק - אני הכי אוהב מכוניות "עממיות" וממש לא עושות לי את זה כל מיני קורבטים...

מצטרף לדעה שהארגז הוא חלק מהקסם המכוער של האוטו, תשאיר אותו!

 

ולחן - מה היה כ"כ גרוע באוטו ? לפחות עם המנוע פורד אני זוכר שאמנם הרכב היה ספרטני ופשוט אבל עשה את העבודה. מצד שני אני הייתי בן פחות מחמש אז מה אני יודע...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני צעיר מהרכב הזה רק בשנתיים. מה זה אומר עלי - גם אני בקרוב אכנס לשיפוץ? :oops:

 

נקווה שלא יהיה צורך - אתה לא אוחסנת 18 שנה על גג מקלט :lol:

עודד

פורסם

תתחדש ושיהיה בהצלחה בשיפוץ!!!

 

איזה כיף לראות עוד רכב נוסטלגי חוזר לכביש!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...