Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שרוצה לראות את העגלה אני הולך היום בסביבות שש בערב לעבוד על העגלה קצת היא נמצאת במוסך יונתן בקיבוץ מצובה המוסך יהיה סגור אני עובד עליה מאחורה

מוסך יונתן כי מקצועיות מזמן הפכה לשם דבר :-)

פורסם

למרבה הפלא טינה טנדר הגיעה עם 4 כיסויי גלגל (טאסות) מקוריים , הם נשלחו לניקוי חול וצביעה בתנור , התוצאה לפניכם :

 

 

אגב : הצבע משתנה בזויות שונות - חמוד ...

טסה 1.jpg

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
תתחדש! הוא נשמר ממש טוב!

לדעתי דווקא יש משהו חינני בארגז סגור, עם כל הכיעור שלו.

וגם תחשוב על הילדים שלך וכמה זה לא הומני לקשור אותם בארגז פתוח :twisted:

 

בהצלחה!

תגובה בעקבות התמונות:

בשכונה שלי, בבאר שבע רבתי, יש שני "פרופסורים מטורפים", המומחיות שלהם היא לקחת גרוטאות ולהפוך אותם לרכבים מנקרי עיניים.

הם הפכו גוש מתכת ענקי, מפיאט 600 לרכב מטריף, בעל מערכת סטריאו מטורפת, צבע שחור ולהבות אש בצדדים.

הם לקחו סוסיתא וצבעו אותה בסגול, הרכיבו לה חלונות חשמל ומעיין "קרניים" של שור על החלק הקידמי, ממש על מכסה המנוע.

אם תתקע ביצירת האומנות שלך או תצטרך חלק כזה או אחר, אשמח לעזור

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תן לי מידות ואני מביא לך רינגים אורגינל.

מה רע במשאבת השמן הקיימת?

אני מזכיר לך שיש את הרום פרייבט 81' שרמי ואני מצאנו. לדעתי 300 שקל והיא שלך - חונה ליד ג'קלין, השם יקום דמה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

תמונות יעלו מחר , צילמתי בנייד והכבל בעבודה :oops:

 

המנוע מפורק לגמרי , מכסה שסתומים נשלח לניקוי חול וצביעה בתנור , בלוק המנוע יצבע בהמשך השבוע , מידות רינגים אני אעביר לאסף (שימצא על בליינד) , מחפש משאבת שמן ומשאבת מים למנוע הילמן !

 

הסליבים נראים מצויין וכל מכלול הנדנדים והשסתומים נטבל באמבטית נפט משובח לשחרור הקורוזיה , ביום חמישי מורידים את הארגז אם השלטונות תרגיש טוב :|

 

התמונות מתחת לטינה טנדר מעוררים פחד קל , הכל חלוד ומאובק ואפילו יש קורה רקובה שתתוקן (קצה שלדה) סה"כ ניתן לציין כי הפרוייקט מעניין ואפילו מאתגר מכנית (ונפשית) , מאגר המזומנים מתחיל להתכווץ אבל מאגר החיוכים מתחיל להשתפר !!:-D

 

רשיון רכב כרגע לא ניתן להוציא כיוון שאין במשרד הרישוי הגדרה מדוייקת למנוע , האם מישהו נתקל בבעיה דומה או שנפלתי על בוחן אדיוט (שלא מכיר את סוג הרכב המדובר ) :brickwall:

 

 

לגבי פנסים קדמיים יש לי הרגשה שפנסים של SIX יתאימו ????

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

 

 

רשיון רכב כרגע לא ניתן להוציא כיוון שאין במשרד הרישוי הגדרה מדוייקת למנוע , האם מישהו נתקל בבעיה דומה או שנפלתי על בוחן אדיוט (שלא מכיר את סוג הרכב המדובר ) :brickwall:

 

 

פנה ל "אוטוקרס" נסה לברר אצלם פרטים :-D

fddd.png

fgdhgdd.jpg

hrewhehj.png

עדי גולדנברג 13399

פורסם
פנה ל "אוטוקרס" נסה לברר אצלם פרטים :-D

 

עדי יקירי שים לב , לא ניתן למצוא שום חומר פירסומי על רום כרמל , כמה שחפרתי לא מצאתי .

 

וגם התמונה היחידה שמצאתי היא של רום צבאית אומללה פרייבט 4 דלתות .

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !


×
×
  • תוכן חדש...