Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני מעוניין לקנות רב -מודד שהוא גם רב-שגל :lol: (משהו טוב ולא סיני צ'וקו מוקו), מצאתי באתר אותו

כולנו מכירים משהו ש(כרגע) עונה לדרישותיי, fluke 17B

 

כידוע, האתר רושם על משלוחיו "מתנה" , אבל מי סומך על זה? המחיר הוא 92$ , וסביר שהמכס יעצור את זה.

חיפשתי באתרים שונים (כולל המכס) את שיעור התשלום על מוצר שכזה, ולא מצאתי כלל (גם לא בפורום כאן :? ).

 

האם יש למישהו נסיון עם יבוא מכשירי מדידה? שיעור המכס שאשלם? אולי הצעה יותר מעניינת?

 

תודה לכולם.

sku_28659_1.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני שנה בערך קניתי fluke 87-3 משומש מאיביי (כ- 120$ לפי מה שזכור לי). הוא נעצר במכס אבל כל מה שנדרשתי לשלם זה מע"מ. יתכן שזו החלטה של הפקידה לא לחייב אותי במכס אבל אולי זו הקטגוריה. מחיפוש בתעריפון של המכס רשום שזה פטור (חפש "רב מודד").

 

הצעה: קנה משומש

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

איפה אתה רואה ב- 30$? הכי זול שאני רואה זה 65 + 30 דולר משלוח.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

הלינק מוביל למכשיר של חברת vichy , אני מניח שזה סוג של "תואם פלוק" :|

 

PAVI , אפשר לינק לתעריפון? אני חופר כבר שעה ולא מוצא. נראה לי שאני מפספס משהו.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

gollu - זה לא פלוק, זה חיקוי סיני (VC99)

erezfed:

http://62.219.95.10/TaarifHistory -> חיפוש לפי מילה/צירוף מילים -> רב מודד -> http://62.219.95.10/TaarifHistory/TaarifList.aspx?type=3&code=3100&helek=18&perek=90&prat=30&seif=3100&pratmeches=903031003 -> גלול למטה

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

תודה PAVI.

על פי מה שאני מבין מהאתר, מכשירים כאלו פטורים ממכס (עד כדי 2% של "מס כללי" :? , איזו הנפצה).

 

נ.ב. - ראה בתמונה מה קלטה עיני, איזו מדינת חלם :roll:

מדינת חלם.JPG

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז, הדגמים הפשוטים של פלוק קרי 17B מיוצרים בסין ותכול למצוא אותם גם ב-EBAY ותראה שבאתר הרשמי לא תמצא את הדגם הזה למכירה. כמו כן בדוק עלות משלוח מכיוון שציוד כזה הם נוהגים לשלוח דרך חברות שילוח ולא בדואר רשום.

אתה תשלם בארץ מע"מ.

 

הדגמים הללו נמכרים גם בשדרות הר-ציון אצל אריסטוק לכן אני ממליץ לך לבדוק איתם את המחיר מכיוון שלחלק מהמכשירים יש אחריות לכל החיים ואם תקנה בחו"ל רוב הסיכויים שלא תוכל לממש את האחריות בארץ.

 

http://us.fluke.com/usen/Products/default.htm

איזה כייף לי :)

פורסם

תגדיל את התמונה האחרונה בדף. כתוב:

Not for sale outside of China

Warrenty void if sold outside of China

 

זה אכן פלוק, אבל דגם המיועד לשוק הסיני בלבד, ובלי אחריות. מה זה אומר מבחינתך? לא יודע.

 

אני קניתי את ה- UNI-T שמרק המליץ עליו בזמנו, ושוב, והוא ה - auto range הכי זול שאפשר לקנות, עובד עם בטריות AAA ולא 9V יקרות, ואפילו מדוייק (השוותי מול FLUKE בעבודה), וחיי אצלי כבר כשנתיים.

 

http://www.uni-trend.com/UT33A.html

:turn-l:
פורסם

"רב שגל" אהבתי 8).

 

אבל בשביל מה לך כזה מכשיר? למה אתה צריך כזה בגלל דיוק מדידה?

FLUKE זה מותג עולמי והמחירים שלו בהתאם, אתה צריך מכשיר מדויק שכזה?

למה לא מספיק הפשוטים שבכל חנות טמבור או אלקטרוניקה ? אלו של ה 30 60 שקל?

בצבא הייתי מתקן ומכייל פלוקים בסגנון של זה, אני לא חושב שיש לך באמת מה לנצל את היכולות של המכשיר הזה.

 

אני לא בא לזלזל, פשוט מתוך סקרנות, אני גם לא הייתי מתנגד למכשיר כזה, אבל לא נראה לי הייתי משקיע בקניה של אחד כזה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
תגדיל את התמונה האחרונה בדף. כתוב:

Not for sale outside of China

Warrenty void if sold outside of China

 

זה אכן פלוק, אבל דגם המיועד לשוק הסיני בלבד, ובלי אחריות. מה זה אומר מבחינתך? לא יודע.

 

אני קניתי את ה- UNI-T שמרק המליץ עליו בזמנו, ושוב, והוא ה - auto range הכי זול שאפשר לקנות, עובד עם בטריות AAA ולא 9V יקרות, ואפילו מדוייק (השוותי מול FLUKE בעבודה), וחיי אצלי כבר כשנתיים.

 

http://www.uni-trend.com/UT33A.html

 

מתי אני המלצתי לך על רכישת המכשיר ? הזיכרון שלי לא משהו ? גם אני בדקתי את המכשיר של UNI-T מול פלוק שברשותיי ואכן במדידת זרם/מתח/התנגדות (עד 10 אוהם) אין הבדלים משמעותיים בין הפלוק ל-UNI ככה שלצרכים כללים אין שום בעיה לרכוש את המכשיר.

 

לפלוק יש אפשרות למדוד בדיוק רב יותר קרי כמה ספרות אחרי הנקודה וגם למדוד ערכי נגדים נמוכים והוא גם TRUE RMS.

איזה כייף לי :)

פורסם

ה Uni-T הוא לא פלוק אבל גם לא עולה כמוהו, אלא פחות מעשירית, אבל הוא דרגה אחת מעל המולטיטסטרים חסרי השם שנמכרים במחיר דומה.

:turn-l:
פורסם

חברים, תודה על המידע המועיל.

 

מרק, באמת היתה לי תהייה לגבי דגמי פלוק והשוני ביניהם. תכל'ס, די ניחשתי שתהיה לך תשובה לזה, תודה.

ESTK , יש לי כמה סיבות למה אני רוצה דוקא פלוק, הבסיסיות הן שאני רוצה מכשיר חזק ואמין שישרת אותי המון שנים, בנוסף אני (כרגע) מבצע עבודות חשמל ותיקוני מעגלים שונים לכל מיני לקוחות/מזדמנים, ו"מהנדס חשמל" צריך גם להשאיר רושם כזה, ישראלים כמו שאתה יודע, רוצים להרגיש שהם מקבלים תמורה עבור מה שהם משלמים (מה שנקרא "תוספת פוזה" :lol: ).

 

באופן כללי, ונשים את התואר בצד, כדי להתעסק עם מעגלים ולהכנס לתחום, אני צריך מכשור טוב לצידי (אם הייתי מרק/מקגייוור, היו מספיקים לי סוללה, אטב נייר ושני נעצים :lol: ).

 

אני מקווה שיצא לי בקרוב להיות בשדרות הר ציון, ולראות מה יש לחבר'ה שם להציע.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לא חושב שיש לך מה לחפש באריסטוק - שים לב למחירים פה. משום מה אני זוכר שהם מכרו את ה- 115 באיזור ה- 700 ש"ח לפני כמה חודשים כשהייתי אצלם. אני דווקא מאוד מחבב את ה- 87-3 שלי שקניתי ב- 600 ש"ח כולל הכל (יחד עם כמה אביזרים שאני כנראה אציע למכירה בקרוב).

 

בכל אופן אני דווקא מבין אותך. יש משהו אלמותי בפלוק (אולי זה איזשהו פרומון בפלסטיק הצהוב הזה).

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net


×
×
  • תוכן חדש...