Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמובן, בתנאי שאתה יושב לידו, והביטוח שלך מכסה אותו.

נהוג לתת סיבוב של 10-15 דקות. אם הקונה מבקש יותר, אפשר להתגמש, בתנאי שלא מדובר בנסיעה מחיפה לאילת.

 

סיכוי למכור רכב (במיוחד לא רכב סופר מבוקש) בלי לתת לקונה לנהוג בו, הוא ממש אפסי.

 

ובכלל, לדעתי זכותו של בן אדם, שמשלם אלפים רבים של שקלים על הרכב לנהוג בו לפני, ולפחות לראות, אם הוא מרגיש נוח בכסא, אם תגובות הרכב מתאימיות לו, וגם בנהיגה אפשר לעלות על בעיות, שבחיים לא ניתן להרגיש בישבה ליד הנהג.

 

רוב הקנים, במיוחד הצעירים יותר, בנסיעת מבחן זאת ינסו לקרוע קצת את האוטו, אבל, שוב - זה חלק מתהליך המכירה, וזכותו של כל אחד לראות, מה הוא קונה.

 

 

פורסם
כמובן, בתנאי שאתה יושב לידו, והביטוח שלך מכסה אותו.

נהוג לתת סיבוב של 10-15 דקות. אם הקונה מבקש יותר, אפשר להתגמש, בתנאי שלא מדובר בנסיעה מחיפה לאילת.

 

סיכוי למכור רכב (במיוחד לא רכב סופר מבוקש) בלי לתת לקונה לנהוג בו, הוא ממש אפסי.

 

ובכלל, לדעתי זכותו של בן אדם, שמשלם אלפים רבים של שקלים על הרכב לנהוג בו לפני, ולפחות לראות, אם הוא מרגיש נוח בכסא, אם תגובות הרכב מתאימיות לו, וגם בנהיגה אפשר לעלות על בעיות, שבחיים לא ניתן להרגיש בישבה ליד הנהג.

 

רוב הקנים, במיוחד הצעירים יותר, בנסיעת מבחן זאת ינסו לקרוע קצת את האוטו, אבל, שוב - זה חלק מתהליך המכירה, וזכותו של כל אחד לראות, מה הוא קונה.

תודה על התשובה המורחבת

מה עושים במקרה ואין ביטוח, אני גם נהג יחיד על הרכב ואף אחד לא נהג על הרכב חוץ ממני במשך 9 שנים

האם אפשר להתנגד לנסיעת מבחן (יכולים לבוא 7 קונים וכל אחד ירצה לעשות סיבוב)

האם אפשר להגיד לקונה הפוטנציאלי בשביל בדיקה יש מכון , בנסיעת מבחן יכולה להגרם תאונה אפילו אם הנוהג ברכב שלי נזהר

ואז מה קורה , מי רץ לתקן את הנזק

פורסם

טוב, תראה, אם אני הייתי בא לרכוש את הרכב שלך, והיית אומר לי, שאתה לא נותן לי לנהוג, הייתי מסתובב והולך.

 

בדיקה במכון זה טוב ויפה, אבל, אם נניח, הברך שלי נתקעת במוט ההילוכים בסיבוב ימינה ברכב שלך, את זה אפשר להרגיש רק בנהיגה.

או שהראש שלי חוטף מכות מהגג בכל קפיצה ?

או שהאוטו פשוט לא סוחב כמו שציפיתי מהדגם הזה ?

 

לגבי הביטוח - אם שאתה מתקשר לחברת הביטוח, משלם כמה שקלים ועושה הרחבפ פוליסה לכל נהג למשך שבועיים או חודש, או שאתה לוקח סיכון, בתנאי שלפחות ביטוח חובה מכסה כל נהג.

 

תנסה למנוע מאנשים נסיעת מבחן, תראה שאנשים פשוט לא ירצו את האוטו, יבאו יסתכלו, ולא יקחו לבדיקה.

 

זו דעתי בכל אופן, אתה כמובן יכול לעשות מה שאתה רואה לנכון, אולי דווקא יתמזל מזלך והבן אדם הראשון שיבוא לראות את הרכב יקנה אותו במחיר שרצית, ללא נסיעת מבחן.

 

 

פורסם

אם אתה עומד למכור את האוטו אז זה יכול לעשות לך רק טוב, כי זה ימשוך לך קונים פוטנציאלים, יצור תחרות ותמכור את האוטו במחיר גבוה יותר.

גם אם יגרם נזק למכונית (ולא אמור מנסיעה של 10-15 דקות) מי שיטפל בו הוא מי שיקנה את הרכב, ועם הכסף שקיבלת תוכל לקנות רכב אחר ולא לתת לאף אחד לנהוג בו.

אגב, כשאתה תרצה לבצע נסיעת מבחן על אוטו שאתה עומד לקנות אז אני משער שזה בסדר?

פורסם
כל הכבוד

מה (אוטו) זה לונה פארק:lol:

 

בוא נעשה כזה דבר - הרי אתה מעמיד את הרכב שלך למכירה.

 

תתחיל עם הקו שלך, כלומר אל תאפשר לאף אחד לנהוג.

 

אחרי כמה פגישות עם הקונים, כנס לכאן, וספר לנו, איך הם מגיבים על זה.

 

אני מדבר ללא ציניות כלל, ומאחל לך מכירה מהירה.

 

יש פריירים, שמוכנים לשלם 30,40 או 100 אלף שקל על אוטו, בלי שהם נהגו בו. אולי תיפול על אחד כזה.

 

 

פורסם

אני יכול להבין אותו,ואני מכיר עוד אנשים עם מכוניות ספורטיביות שלא רוצים לתת לקונים סיבוב.

באים כל מיני ליצנים שאין להם שום כוונה לקנות את הרכב אבל בא להם לעשות סיבוב על קופרה.

V5

פורסם

אם אין ביטוח לכל נהג או לנהג עד 24 אז ממש לא מומלץ לתת לנהוג. כל פגיעה קטנה שיכולה לקרות ברכב תהיה על חשבונך כאשר קונה יגיד לך סליחה וימשיך בדרכו. לגבי סיבוב באופן כללי אני חושב שכן אפשר לתת לקונה רציני אבל לא לכל אחד שבמקרה עבר ליד הרכב וראה שלט למכירה.

פורסם

אפשר למכור רכב בלי לתת סיבוב אם לא רוצים, כמובן שזה יקשה על המכירה אבל לכל דבר יש קונה בסוף, צריך רק למצוא אותו.

אני מכרתי את המיצובישי שלי בלי לתת לאף אחד סיבוב, היו 2 שלא התמקחו אפילו ופשוט הסתובבו והלכו, ובסוף הגיע הבחור שהבין, קנה ויצא מרוצה.

שמעתי גם על מקרה שנכנסו מאחור ברכב שעשו בו נהיגת מבחן, הקונה פשוט יצא, אמר: "אני כנראה כבר לא יקנה את הרכב הזה" והלך.. עכשיו המוכר יצטרך להוריד מהמחיר כשהוא ימכור רכב שעבר תאונה, והוא יצטרך לחכות עד שיתקנו לו את הרכב וכל זה... לא נעים בכלל.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

אז גם אתה מצאת את הפרייר שלך.

 

כשהכלכת אחר כך לקנות את האלמירה, נתנו לך סיבוב, נכון?

אם לא הים מוכנים לתת, עדיין היית קונה? אני מניח שלא.

 

ובכלל, הנה הגיבו כאן כמה אנישים, שרוצים למכור רכב, בלי לתת נסיעת מבחן, ואפילו אחד הצליח למכור ככה.

 

אני רוצה לראות מישהוא, שאומר שהוא מוכן לקנות רכב, בלי לקבל סיבוב.

 

ולמה לבוחן במכון הבדיקה אתם כן מוכנים לתת לנהוג? גם הוא יכול לעשות תאונה, ולא איכפת לו מהרכב שלכם.

אפשר למנוע גם את זה מהקונים, מי שבאמת רוצה את האוטו, יקנה אותו בכל זאת:roll:

 

מה הבדל בין נהיגה של הבוחן לבין נהיגה של הקונה? ואני לא מדבר על ילד שאתמול הוציא רישיון, והיום בא לעשות "נסיעת מבחן" על אימפרזה טורבו.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...