Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה באוטו של הוריי יש בעיה,

כאשר אנחנו פותחים את האוטו מהשלט (נעילה מרכזית) כל הדלתות נפתחות

חוץ מהדלת של הנהג שאותה צריך לפתוח מבפנים.

אשמח לקבל יעוץ לפתירת המצב.

תודה ויום טוב,

מתן.

פורסם

הדלת כנראה ננעלת, היא הרי נשארת נעולה גם כשפותחים את הרכב.

שאר שלושת הדלתות עובדות כמו שצריך.

תודה ויום טוב,

מתן.

פורסם

נעילה בלחץ אוויר או חשמלית?

 

כשלוחצים על כפתור דלת הנהג מבפנים הדלתות כולן ננעלות?

 

אם חשמלית פרק את דיפון הדלת בדוק בעזרת רב-מודד האם מגיע מתח בזמן לחיצה על השלט. (יש שם חמישה חוטים מתוכם זוג אחד מקבל פיקוד. אם הסתבכת שאל ואענה לך לפי צבעי החוטים) כמו כן בדוק האם הלוקר מתוח עד קצה מהלכו כשהנעילה במצב פתוח. אם כל הנ"ל תקין עדכן ואתן לך עוד כמה "רעיונות".

 

אם הנעילה בלחץ אוויר כנראה שישנה דליפה. איני מכיר את המערכת הנ"ל טוב מספיק כדי לייעץ יותר מזה.

 

נתקו

 

עריכה: בזמן שכתבתי רפי כבר התחיל לכוון אותך לבעיה. השאלות שלי עדיין תקפות: או שאין פולס אחד מתוך שניים בגלל נתק בצמה אך הסיבה הנפוצה מכולן היא כוונון הלוקר כך שהוא יהיה מתוח לגמרי כשהניעלה פתוחה

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אכן כאשר לוחצים על כפתור דלת הנהג מבפנים כל הדלתות ננעלות,

האם זה אומר איזה סוג מערכת זו (לחץ אוויר או חשמלית?)?

 

כאשר יהיה לי זמן אני אפרק ואבדוק, תודה רבה,

אשמח לעוד תשובות.

 

תודה ויום טוב,

מתן.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אצלי ישנה קסרה 98 גם הנהילה המרכזית אצלי עושה בעיות...

כשאני פותח את הדלתות דרך השלט הדלתות לא נפתחות (מה שלא היה בעבר) ואז רק בעזרת מפתח אפשרי לפתוח...

שאני סוגר עם השלט הדלתות נסגרות וישר נפתחות.אם תוכלו לעזור לי גם אשמח

 

תודה מראש8)

×
×
  • תוכן חדש...