Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Z370 בדרך לישראל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החגיגה האמיתית היא הלקסוס LF-A שתג המחיר שלה צפוי לעמוד על 3.7 מיליון שקלים...

 

אם כבר ברכבי יוקרה עסקינן.

מי שיש לו 5 מיליון שקלים פנויים, מוזמן להכנס לקמור ולהזמין את הפאנטום, או את אחותה הקטנה יותר הגוסט.

 

לקמור אין צורך להכשיר טכנאים ולהחזיק מלאי חלקים, כיוון שעל כל תקלה רולס רויס העולמית, שולחת צוות מגרמניה שיטיס את הרכב לשם על חשבון החברה, לא משנה מאיזה מקום בעולם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החגיגה האמיתית היא הלקסוס LF-A שתג המחיר שלה צפוי לעמוד על 3.7 מיליון שקלים...

 

על פניו הרכב הזה נראה מרשים מאוד.

 

א-ב-ל, תנהג באינפיניטי (מנוע 3.7 320 כ"ס) ובוא תספר לי מה חסר לה לכביש הציבורי.

לרכב הזה יש כבר כוח ברמה ברוטלית ואני ממש לא משוכנע שיש צורך ביותר.

פורסם

הידיעה אכן אותנטית (מקרסו), אבל הפרשנות לגבי המחיר היא רק של מוטוקאר. ובמקרים של מכוניות ספורטיביות, "תרגום" על פי מיסים ורווח נורמלי ליבואן, לא תמיד עובד. קשה לי, בכל מקרה, להאמין שה-370Z תשווק במחיר כזה. יש לה תדמית טובה מדי בשביל זה...

פורסם
א-ב-ל, תנהג באינפיניטי (מנוע 3.7 320 כ"ס) ובוא תספר לי מה חסר לה לכביש הציבורי.

לרכב הזה יש כבר כוח ברמה ברוטלית ואני ממש לא משוכנע שיש צורך ביותר.

 

אם היו לי עוד 10 כ"ס על כל פעם שחשבתי כך והתבדתי כבר הייתי יכול להמריא עם האוטו...8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש לה תדמית טובה מדי בשביל זה...

 

איפה בדיוק? בניסן טידהלנד? ישראל היא לא ארה"ב, למרות שאנו נהנים להשלות את עצמנו לפעמים. אגב, אפילו שם, היא זולה מאיבו 10 ואימפרזה STI.

 

דטסון 240Z, אימה הרוחנית של 370Z ומכונית ספורט יפהפיה ומבריקה בזכות עצמה, יצרה לעצמה תדמית לאחר שרשמה מכירות נאות בזכות מחיר סופר-תחרותי, מאחר ועד אז מכרה דטסון(ניסן) בעיקר קופסאות משפחתיות אפורות, גם אם לא רעות(בלובירד) - ורודסטר נאה בסגנון בריטי שלא ממש הצליח(פיירליידי).

 

אז כן, ידידי. העבודה מתחילה מלמטה, מתמחור אטרקטיבי שיגרום לבוגרי/לקוחות פוטנציאליים של מיאטה להתאמץ עוד קצת ולקנות את 370Z. כמו במקרה של מיאטה, התדמית לא נוצרה מיידית אלא לקח לשוק הישראלי פרק זמן להפנים את יכולותיה ואיכויותיה של ה'לוטוס אלן' מהירושימה.

 

והאמן לי, גם ב-250K, אף אחד לא מפסיד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אם כבר ברכבי יוקרה עסקינן.

מי שיש לו 5 מיליון שקלים פנויים, מוזמן להכנס לקמור ולהזמין את הפאנטום, או את אחותה הקטנה יותר הגוסט.

 

לקמור אין צורך להכשיר טכנאים ולהחזיק מלאי חלקים, כיוון שעל כל תקלה רולס רויס העולמית, שולחת צוות מגרמניה שיטיס את הרכב לשם על חשבון החברה, לא משנה מאיזה מקום בעולם.

 

אם הייתי קונה רכב ב5 מיליון שקל, הייתי מצפה שיבואו אליי לבית, יקחו את הרכב למוסך הקרוב ויחזירו אותו. לא לחכות יותר מכמה ימים(במקרה הטוב) בשביל תקלה. למרות שגם סידרה 7 חלופית אולי תעשה את העבודה..

פורסם
אם היו לי עוד 10 כ"ס על כל פעם שחשבתי כך והתבדתי כבר הייתי יכול להמריא עם האוטו...8)

 

אתה יותר צודק מצודק.

 

כך גם חשבתי על ריכבי הנוכחי ואחרי כמה חודשים הרגשתי שלפעמים "חסר קצת"...

נכון להיום הרף שלי עובר בתחום ה3.7 320 כ"ס, אבל כפי שכתבת הניסיון מלמד שהגבול הוא דינאמי והמהיר של היום הוא העגלה של מחר.

פורסם
לקמור אין צורך להכשיר טכנאים ולהחזיק מלאי חלקים, כיוון שעל כל תקלה רולס רויס העולמית, שולחת צוות מגרמניה שיטיס את הרכב לשם על חשבון החברה, לא משנה מאיזה מקום בעולם.

 

לא מדוייק.

רולס רויס שולחת טכנאים רק במקרים מאוד ספציפיים ואם אתה לא נמצא באיזור שירות.

הרי אם מטיסים את הרכב לגרמניה, אז למה לשלוח טכנאים מלכתחילה?!

 

לא על כל רולס שנתקעת בניו-יורק, וגאס או הונג-קונג (ובערים הללו יש עשרות מכוניות כאלו שמשמשות בתור "מוניות" של מלונות יוקרה) מטיסים טכנאים מגרמניה כדי שיביאו את הרכב אליהם.

את הטכנאים רולס רויס תשלח במקרה ואתה תקוע במקום ללא מוסך או איש שירות במרחק מסויים ממך.

וגם אז, הרכב יתוקן בשטח/במוסך שירות הקרוב ולא יוטס לגרמניה בשביל זה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איפה בדיוק? בניסן טידהלנד? ישראל היא לא ארה"ב, למרות שאנו נהנים להשלות את עצמנו לפעמים. אגב, אפילו שם, היא זולה מאיבו 10 ואימפרזה STI.

 

דטסון 240Z, אימה הרוחנית של 370Z ומכונית ספורט יפהפיה ומבריקה בזכות עצמה, יצרה לעצמה תדמית לאחר שרשמה מכירות נאות בזכות מחיר סופר-תחרותי, מאחר ועד אז מכרה דטסון(ניסן) בעיקר קופסאות משפחתיות אפורות, גם אם לא רעות(בלובירד) - ורודסטר נאה בסגנון בריטי שלא ממש הצליח(פיירליידי).

 

אז כן, ידידי. העבודה מתחילה מלמטה, מתמחור אטרקטיבי שיגרום לבוגרי/לקוחות פוטנציאליים של מיאטה להתאמץ עוד קצת ולקנות את 370Z. כמו במקרה של מיאטה, התדמית לא נוצרה מיידית אלא לקח לשוק הישראלי פרק זמן להפנים את יכולותיה ואיכויותיה של ה'לוטוס אלן' מהירושימה.

 

והאמן לי, גם ב-250K, אף אחד לא מפסיד.

 

אני חולק על דעתך. ה-370Z לא מגיעה ממקום של אנדרדוג. היא מגיעה מסדרת דגמים מבוססת (אמנם מחו"ל) שזכתה להמון חשיפה במדיה פופולרית (כן, אפילו בסרטי תת-רמה כמו "מהיר ועצבני") - תודה לגלובליזציה. יש לה צללית שכל מי שמתעניין - אפילו קצת - במכוניות, מזהה ומכיר. ראה את התגובות של הרחוב הישראלי כשאחת מה-350Z הבודדות בארץ חולפות על פניו.

 

זה לא המקרה של "יצרנית יפנית אלמונית משיקה מכונית ספורט". לצורך העיניין, זה אכן היה המקרה של מאזדה כשהיא השיקה את ה-MX-5. קשה לי להגיד שהתדמית של ניסאן בישראל רעה או אלמונית. משעממת - אולי - אבל זה בדיוק למה קרסו מביאים את ה-370Z. זה נקרא Halo Car, רכב שמקדם את התדמית של כל המותג.

 

במידה וישווקו אותה במחיר הנכון, אני צופה לה הצלחה לא קטנה.

 

אם כבר ברכבי יוקרה עסקינן.

מי שיש לו 5 מיליון שקלים פנויים, מוזמן להכנס לקמור ולהזמין את הפאנטום, או את אחותה הקטנה יותר הגוסט.

 

לקמור אין צורך להכשיר טכנאים ולהחזיק מלאי חלקים, כיוון שעל כל תקלה רולס רויס העולמית, שולחת צוות מגרמניה שיטיס את הרכב לשם על חשבון החברה, לא משנה מאיזה מקום בעולם.

 

אני בספק שתוכל להביא כל רולס רויס לישראל בצורה כזאת. היבואן מחוייב על ידי המדינה להקים מערך שירות (הבטחה להביא טכנאים מגרמניה לא מספיקה, עד כמה שידוע לי) ואולמות מכירה. בזמנו, כלמוביל התעניינו בזה עם מייבאך, אבל בגלל תג מחיר סטרטוספרי והתעניינות דלה, הם לא טרחו.

פורסם

כמה עולה לייבא 350Z? אני מאמין שה370Z, במידה ותגיע לארצינו דרך היבואן הרשמי, לא תעלה פחות מכך. קחו את זה כמחיר בסיס.

פורסם
אני חולק על דעתך. ה-370Z לא מגיעה ממקום של אנדרדוג. היא מגיעה מסדרת דגמים מבוססת (אמנם מחו"ל) שזכתה להמון חשיפה במדיה פופולרית (כן, אפילו בסרטי תת-רמה כמו "מהיר ועצבני") - תודה לגלובליזציה. יש לה צללית שכל מי שמתעניין - אפילו קצת - במכוניות, מזהה ומכיר. ראה את התגובות של הרחוב הישראלי כשאחת מה-350Z הבודדות בארץ חולפות על פניו.

 

זה לא המקרה של "יצרנית יפנית אלמונית משיקה מכונית ספורט". לצורך העיניין, זה אכן היה המקרה של מאזדה כשהיא השיקה את ה-MX-5. קשה לי להגיד שהתדמית של ניסאן בישראל רעה או אלמונית. משעממת - אולי - אבל זה בדיוק למה קרסו מביאים את ה-370Z. זה נקרא Halo Car, רכב שמקדם את התדמית של כל המותג.

 

במידה וישווקו אותה במחיר הנכון, אני צופה לה הצלחה לא קטנה.

 

 

 

 

הרחוב הישראלי הוא לא אינדיקציה לשום דבר, זולת בורות מוטורית וטעם המוני בהשפעת השכן והחותנת.

 

הרחוב הישראלי הגיב כך גם ל-323F הראשונות שהגיעו, בעלות הפנסים הנפתחים. ועדיין, לא זה מה שבונה תדמית. התדמית של מאזדה באותה תקופה היתה אפורה בדומה לזו של ניסאן היום. מכונית קופה קטנה וחביבה בשם MX3 הזריקה מעט צבע לאפור, אך זה עדיין לא היה זה. הגעתה של MX5 מיאטה, חדירתה האיטית לליבם של חובבי ההגה בישראל עד למעמד של אייקון היא שהביאה ליצירת התדמית המתבקשת, שהתבטאה בין השאר במחירי יד שניה גבוהים מאד.

 

באותה תקופה ניסאן ייבאה לארץ מכונית נהדרת שמאד אהבתי, 200SX. העיצוב היה סולידי מדי לרבים, התמחור היה גבוה והמכירות בארץ כשלו, בלא קשר ליכולותיה הדינמיות של המכונית. בשנתיים, נמכרו 16 יחידות בלבד, לעומת עשרות פיאט קופה שנמכרו במקביל.

 

הרחוב הישראלי לא קונה מכוניות ספורט. ציבור מצומצם של חובבי הגה קונה אותן - ועבור ציבור זה, במדינה מוכת מסים כשלנו, מחיר הוא חלק מהאישיו. אם קרסו לא ילמדו דבר מהעבר, 370Z תיכשל כאן, ללא קשר לעובדה שכולנו חשופים לביקורות מחו"ל ויודעים היטב במה מדובר. במקום להיות HALO CAR, היא בקושי תהיה HELLO CAR - בטרם תהפוך ל-BYE BYE CAR...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
במקום להיות HALO CAR, היא בקושי תהיה HELLO CAR - בטרם תהפוך ל-BYE BYE CAR...

מצחיק :lol:

אבל בעצם, די עצוב.. :-(

פורסם

הרחוב הישראלי לא קונה מכוניות ספורט. ציבור מצומצם של חובבי הגה קונה אותן - ועבור ציבור זה, במדינה מוכת מסים כשלנו, מחיר הוא חלק מהאישיו. אם קרסו לא ילמדו דבר מהעבר, 370Z תיכשל כאן, ללא קשר לעובדה שכולנו חשופים לביקורות מחו"ל ויודעים היטב במה מדובר. במקום להיות HALO CAR, היא בקושי תהיה HELLO CAR - בטרם תהפוך ל-BYE BYE CAR...

 

יפה כתבת ! :mm_yeah:

פורסם

dorki ניסיתי לבצע נסיעת מבחן על G37 קופה

כל פעם שמחט הסלד עברה 3500 סל"ד הסוכנת שישבה לידי נהיתה לבנה

ניסיתי לקחת סיבוב קצת יותר מהר ממה שעושים בטסט להוצאת רשיון והיא פשוט ביקשה שאני אחדול מזה

אז עשינו פרסה וחזרנו לסוכנות.

(ד"א כבר כשקבעתי את נסיעת המבחן אמרתי להם בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שאני נוהג במכוניות עם +- 300 כ"ס כבר כמה שנים ואני מתכוון לנהוג על הרכב חזק כדי להבין אם הוא מתאים לי או לא, כנראה שהאסימון לא נפל להם)

 

יש לי גם הצעה בשבילך, נסה לעשות סיבוב על C63AMG בעצם לא, תשכח מזה, חבל עליך, אתה תתקלקל, לעולם לא תחשוב אחרי זה אותו דבר על 320 כ"ס...

אני אומר את זה כי אני התקלקלתי לצערי (מי ישמע, "אוי אוי אוי, הוא מתלונן שהוא נהג ב C63AMG ה #$%$^* הזה" ;-) )

 

לגבי 370, מחיר של 250 נראה לי לא הגיוני, במחיר הזה הרכב יציף את הרחוב (לפחות 50 בשנה)

מחיר של 300 נראה לי הגיוני-נמוך, ב 300 יש סיכוי מעולה שאני אחשוב על הרכב כקניה הבאה שלי ועדין אני צופה מכירה של 20-30 בשנה

(פליטי STI ו EVO שלא התחברו לדורות האחרונים)

ב 350 זה כבר מתחיל להיות יקר מידי לטעמי (ז"א אני לא אקנה) אם כי זה עדין יהיה מחיר הגיוני-גבוה ויהיה מי שישלמו להערכתי.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com


×
×
  • תוכן חדש...