Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פירקתי את המערכת שלי מהבלנו החלפתי קניתי שברולט קוואליר קופה :roll:

עכשיו ברצוני להתקין באוטו החדש

מה שצריך לעשות ,

להוציא את הרדיו טייפ הדאבל דין שבא בשברולט ולשים את הפנאל לדין 1 , להתקין רדיו דיסק פיוניר שיש לי שאין לו צמה כי שכחתי לפרק אותה מהבלנו,

לרדיו דיסק יש יציאה אחת RCA למגבר

להתקין בדלתות רמקולים 6.9 JBL כי לפי מה שהבנתי אין בעיה להתקין בשברולט כי יש שם מקום.

באחורה גם יש לי 6.9 JBL

מגבר פיוניר 2 ערוצים שהולך לסאב JBL 1000W בזוקה

ועוד מגבר 4 ערוצים לשאר הרמקולים

אז גם צריך את כל הפיצולים בגלל שיש רק יציאה אחת מהרדיו דיסק :?

 

אז אם יש לכם המלצה למתקין מאיזור רמת גן תל אביב אני אשמח.

והאם תוכלו להעריך את עלות העבודה בממוצע עבור התקנה שכזאת

לפי מה שביררתי אצל מתקין הציעו לי 280 שקל - התקנה של הרדיו דיסק בלבד עם החלפת הרמקולים בדלתות ל6.9 התקנת הרדיו כולל הצמה.

או 650 שקל - כולל הכל

*חשוב לציין שברשותי בית פיוז 100אמפ כבל RCA של רוקפורד כבל רמוט וכל שאר הציוד!

תודה, אם קראתם עד פה :)

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

ממליץ בחום על יוסי.!!זה מה שהרכב שלך צריך.!

אתה יכול ליצור איתו קשר בהודעה פרטית,אתה יכול למצוא אותות תחת הכינוי יוסי אלפיין.

בהצלחה..!

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

הבנאדם ביקש ספציפית באזור ת"א/ר"ג.

 

יכול להמליץ לך על רפי - קארסטודיו. יושב בר"ג בן-גוריון פינת ז'בוטינסקי.

המחירים שכתבת נשמעים סבירים.

פורסם

אור יהודה נמצאת במרחק 7 דקות נסיעה מרמת גן.

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם
הבנאדם ביקש ספציפית באזור ת"א/ר"ג.

 

יכול להמליץ לך על רפי - קארסטודיו. יושב בר"ג בן-גוריון פינת ז'בוטינסקי.

המחירים שכתבת נשמעים סבירים.

 

הוא שכן שלי דיברתי איתו הוא זה שהציע לי את המחירים שרשמתי.

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

יש לך באור יהודה את יוסי שהבנתי שהוא מצוין.

 

אם תגיע להוד השרון, יש לך שמה את טומקאר (רח' הברית) בבעלות של רמי קרדי \ קארדי (לא יודע איך הוא מאיית), שאני אישית התקנתי אצלו ואני מרוצה מאוד. הייתה תקלה גם והוא נתן לי לעקוף את כול התור כדי לתקן לי אותה ובחינם כמובן.

 

מרמי אתה תצא מאושר בטוח. מיוסי הבנתי שגם, אבל אין לי נסיון איתו.

פורסם

ישראל JUNIOR66/יוסי ALPINE

 

שניהם חברי הפורום

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
הבנאדם ביקש ספציפית באזור ת"א/ר"ג.

 

יכול להמליץ לך על רפי - קארסטודיו. יושב בר"ג בן-גוריון פינת ז'בוטינסקי.

המחירים שכתבת נשמעים סבירים.

 

 

הלכתי אל רפי, אחרי שעתיים ש"המתקין" לא הגיע.

 

רפי ואביו התחילו לעבוד על האוטו ולא הצליחו לפרק את החלק העליון של הדשבורד

לאחרי כמה ניסיונות -משהו כמו 10 דקות שלא הצליחו

רפי בא ואמר , לא עושים.

 

וזהו סתם ביזבזתי את השישי בבוקר על לחכות ולהתבאס.

בסופו של דבר נסעתי אל המתקין שנמצא בעוזיאל ברמת גן המתקין שבדרך כלל אני תמיד אצלו - אך בשישי הזה העובד שלו לא היה שם.

היום השארתי את האוטו באתי אחרי שעה וחצי הכל היה מתוקתק - אריטל הבעלים של בשם יעקוב והעובד שלו סיימון

אחלה עבודה יחס טוב מאוד. :-)

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

נשמח אם תרשום מחיר ששילמת, מהות העבודה

וכל מה שהורכב: לא רק רכיבים אלא גם אביזרי התקנה: RCA, מפצלים, חוטי רמקול, כאבלי מתח פיוזים וכו'

×
×
  • תוכן חדש...