Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה החלפתי באוטו 4 בולמים ,תושבות, ועשיתי טיפול.

מחשש כל שהו מעיוון שזה מוסכניק חדש איפסתי את שעון הקילומטרים הקטן. וכמו טיפש לא רשמתי את הקילומטרים של השעון הראשי, אבל אני זוכר שהם היו הרבה יותר פחות.

עד לפה הכל סבבה טוב ויפה, כולי בא נרגש לקבל את האוטו, ואני קולט ששעון הקילומטרים מאופס וכן גם השעון של האוטו.

הקיצר נותק המצבר בשלב כלשהו, ושהוא עשה לי את נסיעת המבחן הוא נהג בפראות, אז אמרתי לו שגם אם תסע יותר לאט אני יכול להרגיש את הבולמים החדשים, הקיצר נראה שאם הוא נסע איתי כך, אני מפחד לחשוב איזה התעללות עבר הרכב שלא הייתי שם...

מה שעוד תופעה שהתחילה פתאום, שאני על רבע גז אולי קצת פחות, האוטו מגמגם.

וכנראה שלא הייתי גם צריך להחליף את התושבות, כי הגעתי למסקנה שזה התושבות מכיוון שהאוטו היה רועד לי שאני ב D, והוא בתור "מוסכניק" היה אמור לדעת שהטורים לא היו מכוונים, וכך היה חוסך ממני את ההוצאה של התושבות שבכלל לא הייתי צריך להחליף. מה שעוד יותר תמוהה שקניתי את כל שלושת התושבות, ונשארה אחת באוטו, ואני שואל מזה? הוא אומר לי שהייתה לא אחת והוא השתמש בה.

הקיצר אני מחר אמור לחזור אליו, כי פתאום גם הבולם החדש התחיל להרעיש לאחר נסיעה של חצי שעה בערך, ואני רוצה את חוות דעתכם, אם לבוא אליו מחר עם מקל (ואני ממש לא דוגל באלימות), או לבלוע את הצפרדע, לקחת מחר את הבולם החדש וללכת משם.

ושתבינו ה"מוסכניק" הזה חבר של גיסי והוא הילל ושיבח אותו, ולכן החלטתי ללכת אליו כי זה היה קרוב לי לעבודה, ולא חשבתי שאני אוכל אותה ככה.

פורסם
אז ככה החלפתי באוטו 4 בולמים ,תושבות, ועשיתי טיפול.

מחשש כל שהו מעיוון שזה מוסכניק חדש איפסתי את שעון הקילומטרים הקטן. וכמו טיפש לא רשמתי את הקילומטרים של השעון הראשי, אבל אני זוכר שהם היו הרבה יותר פחות.

עד לפה הכל סבבה טוב ויפה, כולי בא נרגש לקבל את האוטו, ואני קולט ששעון הקילומטרים מאופס וכן גם השעון של האוטו.

הקיצר נותק המצבר בשלב כלשהו, ושהוא עשה לי את נסיעת המבחן הוא נהג בפראות, אז אמרתי לו שגם אם תסע יותר לאט אני יכול להרגיש את הבולמים החדשים, הקיצר נראה שאם הוא נסע איתי כך, אני מפחד לחשוב איזה התעללות עבר הרכב שלא הייתי שם...

מה שעוד תופעה שהתחילה פתאום, שאני על רבע גז אולי קצת פחות, האוטו מגמגם.

וכנראה שלא הייתי גם צריך להחליף את התושבות, כי הגעתי למסקנה שזה התושבות מכיוון שהאוטו היה רועד לי שאני ב D, והוא בתור "מוסכניק" היה אמור לדעת שהטורים לא היו מכוונים, וכך היה חוסך ממני את ההוצאה של התושבות שבכלל לא הייתי צריך להחליף. מה שעוד יותר תמוהה שקניתי את כל שלושת התושבות, ונשארה אחת באוטו, ואני שואל מזה? הוא אומר לי שהייתה לא אחת והוא השתמש בה.

הקיצר אני מחר אמור לחזור אליו, כי פתאום גם הבולם החדש התחיל להרעיש לאחר נסיעה של חצי שעה בערך, ואני רוצה את חוות דעתכם, אם לבוא אליו מחר עם מקל (ואני ממש לא דוגל באלימות), או לבלוע את הצפרדע, לקחת מחר את הבולם החדש וללכת משם.

ושתבינו ה"מוסכניק" הזה חבר של גיסי והוא הילל ושיבח אותו, ולכן החלטתי ללכת אליו כי זה היה קרוב לי לעבודה, ולא חשבתי שאני אוכל אותה ככה.

 

סורי על טעויות הכתב פה ושם, פשוט כולי בעצבים.

ועוד משהו קטן, גם שאני עוצר האוטו מעין קופץ כזה.

×
×
  • תוכן חדש...