Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש דיליי בלחיצה על הגז ב-DSG?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש טיפה דיליי ביציאה מהמקום, במיוחד אם אתה ממהר - הרבה גז והתיבה משתהה קצת. בנסיעה רגילה אין דיליי רציני. בתפעול ידני אין בכלל.

 

על איזה דיליי מדובר? לי אין שום דיליי ביציאה מהמקום (לי יש גולף 160, לא GTI, אבל גם ב- 140 לא היה דיליי). לחיצה - והרכב טס. גם בנסיעה בכביש המהיר - השיוט הוא על הילוך 7; לוחצים קצת על הגז - יורד ל- 6. לוחצים הרבה - יורד ל- 5, וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

העליתי שאלה זו בעבר ונשמעו תשובות שונות.

דיברתי על אוקטביה 1.8 TSI , ולצערי קיימת השהייה בלחיצה על הגז. נסיונות שונים להפעלת לחץ שונה על דוושת המצערת

בתחילת נסיעה לא שינו את התגובה.

לחיצה חזקה על הגז גורמת לפרפור גלגלים קידמיים. אתה יודעים 25.5 ק"ג/מטר מומנט.

עם כל השבחים המורעפים על שילוב מנוע/גיר באוקטביה ויש, זה החלק המפריע.

פורסם
על איזה דיליי מדובר?

 

גם לי היה דיליי ביציאה מהמקום ב- GTI עם DSG (דור 5, מהראשונות. אולי כויל קצת שונה במאוחרות). זה היהמורגש עד כדי כך שסיגלתי לעצמי הרגל לעצור טיפונת לפני הקו; כשתי שניות לפני היציאה מהמקום הייתי עוזב ברקס ונותן לגיר להשתלב - נגיעה בגז כבר תורגמה לתנועה בגלגלים ללא כל השהייה.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

נשמע כאילו מדובר בדיליי הנובע מהמחשבים המפקד, אולי משהו שעודכן בגרסה בדורות האחרונים.

מבחינה מכאנית, אני לא רואה סיבה שיהיה דיליי בגיר עם תפעול של 2 מצמדים כאשר אחד מהם תמיד משולב.

פורסם

נכון, אבל מיד עם העזיבה של הברקס אחד מהם כבר כן!

השאלה כמה דיליי? דווקא בסלספיד של ה-159 לא זכור לי דיליי משמעותי ביציאה (ושם כאמור זה לא מצמד כפול)

פורסם

ל - PAVI, מאחר ואני נוסע הרבה בכבישי הגליל המשופעים, עלי להזהר היטב לא לעזוב את המעצורים ולהמתין, מאחר

וקיימת התדרדרות של הרכב. כאמור בכביש לא מאוזן.

 

האם יש למישהו מחברי הפורום, אוקטביה חדשה 1.8 TSI על מנת שישתף אותנו בתחושותיו?

פורסם
מן הסתם יש דיליי כשאתה על מצב "אוטומט", נותן מכת גז והגיר מוריד הילוך (או שניים, או שלושה, או ארבעה, או חמישה - גם זה קרה לי...). בשאר הזמן הדיליי הוא כמו בידני.

 

:shock:

 

ביצעתי כבר כמה "קיקים" עם הגולף והכי הרבה שיצא לי לראות,הגיר הוריד 2 הילוכים.

 

אולי אני לא מתעלל\מוריד את הרגל חזק מספיק? או שאתה משתמש באיזו משקולת 10ק"ג? :twisted::-P

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
BMW, ככל הידוע לי (וקצת הגיון בריא) כאשר אתה עומד במקום על הברייקס שני הקלאצ'ים לא משולבים.

 

אני לא בטוח שאתה צודק. מחשב הרכב מראה שמשולב הילוך ראשון, הן במצב D והן במצב "ידני". כאמור, ב- TSI שלי (שלא זהה ל- TSI של האוקבטיה או למנוע של ה- GTI), אינני מרגיש בהשהייה כלשהי, אבל אולי כבר יש לי יותר מידי זמן את הגיר הזה (שנתיים וחצי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אייל, הוא זהה גם זה - DSG7 גם בגולף 160 וגם באוקטביה 160.

 

אני נהגתי באוקטביה 160 ולא מצאתי שום דילאיי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני לא בטוח שאתה צודק. מחשב הרכב מראה שמשולב הילוך ראשון, הן במצב D והן במצב "ידני". כאמור, ב- TSI שלי (שלא זהה ל- TSI של האוקבטיה או למנוע של ה- GTI), אינני מרגיש בהשהייה כלשהי, אבל אולי כבר יש לי יותר מידי זמן את הגיר הזה (שנתיים וחצי).

 

BAR, זכור שב-DSG אין ממיר מומנט, מכאן שחובה על הקלאצ'ים להיות מנותקים!

אני עדיין לא מוצא סיבה לדיליי מעבר לפיקוד מחשב (שזה הגיוני דווקא).

פורסם

אם הבחור מתעקש שיש לו השהייה כל שהיא, ולאחרים, למרות שהם בתצורה שונה אין, אני הייתי ממליץ לו לבדוק את זה במוסך היבואן. יתכן ויש צורך לעשות עדכון תוכנה.

×
×
  • תוכן חדש...