Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, התלבטות לגבי קנייה של גולף 05-06 טויוטה אוריס 08 או קרייזלר PT קרוזר 06.

גולף יש ברשותי כבר כ-5 שנים הרכב בסדר אבל לא מלהיב ומחיר גבוה.

טויוטה אוריס, בכל זאת טויוטה ורכב חדש יחסית.

הלב אומר PT קרוזר שגם נכנס לתקציב מבלי להילחץ.

השאלה איך האמינות של ה PT והשוק שלו ומה העדיפות בין שלושת רכבים אלו?

הרכב ישמש כרכב שני במשפחה ויסע בסביבות 10000 בשנה.

תודה לעונים.

ניר

פורסם

לא יודע לומר לך לגבי האמינות של ה-PT, אבל לפני כשנה שכרתי אחד כזה בארה"ב ו"ביליתי" מאחוריי ההגה שלו קרוב לאלף מייל.

עשה לעצמך טובה, תשאר עם הגולף שלך. היא אולי לא מלהיבה אותך, אבל לפחות היא לא כזאת גרועה כמו ה-PT המזעזעת.

הנדסת האנוש של ה-PT גרועה, המושבים לא נוחים (וזה עוד בלשון עדינה), איכות חומרים נמוכה ביותר ומנוע עצלן.

בסה"כ, נראה לי שהחבר'ה מקרייזלר די הצליחו: הם ניסו לתכנן רכב בעיצוב רטרו, ויצא להם רכב שלא רק העיצוב שלו רטרו, אלא גם כל מה שמעבר...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טויוטה אוריס מצויידת בתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד יחיד. בדוק אם הנהיגה בה נוחה לך והאם תוכל להסתגל לתיבה בעלת הפעולה השנויה במחלקות.

פורסם

אני מתלבט בין אונו, S קלאס וטרקטור.

 

עכשיו ברצינות: הקרוזר הוא רכב שהמאפיין היחיד שלו זה העיצוב, כך שכדי ליהנות מרכב כזה צריך ליסוע מאחוריו ולא לשבת בתוכו. הוא צפוף, לא נוח, ולא סחיר.לגבי גולף/אוריס: שתיהן מכוניות טובות, האוריס יותר חסכונית בגלל הגיר וכמו שכתב מייק כדאי שתנהג בה קצת כדי לגבש את דעתך עליו. אני הייתי מעדיף את הגולף.

פורסם

אני ממליץ לך לנסות אופציות אחרות.

הקרייזלר מיושנת מאוד ורק העיצוב החיצוני שנראה יוקרתי יכול למשוך את העין.

הרכב אינו מאובזרהן מבחינת נוחות והן מבחינת בטיחות.

האוריס מכונית מעולה אבל יקרה יחסית לתמורה שמקבלים והתיבת הילוכים לא סימפטית.

הגולף שיש לך עדיפה בהרבה לטעמי על המכוניות הללו ואם אתה נחוש להחליף את הרכב ישנם אופציות אחרות

טובות יותר.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...