Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום אחרי דיון ארוך מאוד אני ואמא הגענו למסקנה שזה כבר לא כלכלי להחזיק את הA4 הוותיקה שלנו ושעדיף להתקדם לרכב חדש ולרדת בגודל.

 

הדרישות מהרכב הן:

1) שיהיה מקונצרן VAG חדש מהחברה (יש לנו במשפחה סופרב 2005 שכנראה נעשה עלייה טרייד אין)

2)אמינות

3) כוח (עד 12 שניות מ0 ל100)

4) איבזור

5) גיר בעל תפעול אוטומאטי (טיפטרוניק או DSG)

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

חכה לפולו החדשה. הבנתי שהשיווק אמור להתחיל ממש בקרוב.

שמועות מדברות על החלפת מנועי ה-1.6 בפאביה ובאיביזה למנוע ה-1.2 TSI עם 105 כ"ס וגיר DSG 7 הילוכים.

כדאי לברר את מועדי השינויים האלה בסוכנויות צ'מפיון ובאתרי הרכב הישראליים.

 

בהצלחה ותתחדש!

פורסם

הפביה המתוחה לא רלוונטית.

 

מתיחת פנים, חידוש היצע המנועים והוספת DSG - יקרה רק בחודש מרץ בתערוכת ז'נבה.

 

יקח זמן עד שנראה אותה בכבישי ארה"ק...

 

הפולו יפיפייה, רק שאיני בטוח שהיא תצדיק את הסכום שידרשו עליה...

הבנתי שהיא אמורה להגיע באיזור ינואר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אצלנו במשפחה הוחלט לחכות לפולו החדשה כמחליפה לפולו היוצאת. העיצוב שלה עולה לאין שיעור על האיביזה והפאביה ,

והולך להיות היצע מנועים מעניין (למשל 1.2TSI עם 105 כ"ס וצריכת דלק מצויינת) ולא יהיה קשה להניח שיהיה אינטריור עדיף ואיכותי יותר.

 

כבר ידוע כמה הולכים לדרוש עליה? אני לא רואה סיבה לדרוש מעל התמחור הנוכחי של הפולו וקשה לי להאמין שזה יקרה כי אז עלול לקרות מצב שהפולו תקפוץ לקבוצה 2.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אם הצורך הוא מיידי, ההתלבטות מבחנתי היא בין האיביזה לפביה.

גש לאולמות המכירה וראה למי אתה יותר מתחבר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני למען האמת התחברתי חזק לאיביזה (נסעתי על DSG 1.6 סטיילנס של חבר) ומאוד אהבתי את האוטו , על הפאביה עוד אין לי ניסיון, אבל עם האיביזה ישנה בעייה , אני מפחד מנושא האמינות (סיפורי זוועה על סיאט איביזה מלפני 10 שנים מבית אמא) ויהיה דיי קשה לשכנע אותה שהרכב אמין (אם הוא באמת אמין)

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

אין לי מושג אבל היא מספרת לי סיפורים על אוטו שפונקציה הראשית שלו זה להיתקע השנייה להתפרק והשלישית לנסוע טיפה.

היא אמרה שאפילו שלרכב היו אחלה נתונים (קילומטרז' נמוך , יד ראשונה , נהגת יחידה) אף אחד לא הסתכל לכיוון שלו ובסוף היא מכרה לסוחר וממש לא בא לה לחזור על המקרה הזה.

לכן , אם למישהו יש ניסיון עם האיביזה החדשה (יותר מה5 דקות סיבוב שאני עשיתי) ויכול להעיד על אמינות, שיגיד, יחסוך לי הרבה כוח על שכנועים

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם
עד כמה שידוע לי לפני 10 שנים סיאט בכלל לא הייתה בקונצרן :)

 

אולי, אבל היה לה מנוע עם מערכת ניהול של פורשה ;-)

 

אין לי מושג אבל היא מספרת לי סיפורים על אוטו שפונקציה הראשית שלו זה להיתקע השנייה להתפרק והשלישית לנסוע טיפה.

היא אמרה שאפילו שלרכב היו אחלה נתונים (קילומטרז' נמוך , יד ראשונה , נהגת יחידה) אף אחד לא הסתכל לכיוון שלו ובסוף היא מכרה לסוחר וממש לא בא לה לחזור על המקרה הזה.

לכן , אם למישהו יש ניסיון עם האיביזה החדשה (יותר מה5 דקות סיבוב שאני עשיתי) ויכול להעיד על אמינות, שיגיד, יחסוך לי הרבה כוח על שכנועים

 

לאף אחד לא יהיה (כנראה) ניסיון עם רכב שנמכר בישראל (ובעולם) רק מספר חודשים בודד.

אתה יכול להיכנס לאתר של וואללה רכב, ולראתאת המבחן ארוך הטווח שלהם. אתה גם יכול לשאול בפורום הזה לגבי אמינות של דגם קודם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
והולך להיות היצע מנועים מעניין (למשל 1.2TSI עם 105 כ"ס וצריכת דלק מצויינת) ולא יהיה קשה להניח שיהיה אינטריור עדיף ואיכותי יותר.

 

דיברו על 110K וצפונה...

 

לגבי האיכות - ישבתי בפולו החדשה והיא בהחלט מרגישה ונראית הרבה יותר טוב מהפולו היוצאת (שאגב, נפלה מעט מהאחיות בסעיף האיכות בתא הנוסעים) רק שלא הייתי יוצא בצהרות שהיא טובה מהפביה או האיביזה.

היא לא מרגישה ככה, מצטער.

 

על ה-1.2TSI יש תשבוחות מבחינת צריכת הדלק.

מצד שני, בגרמניה מטילים ספק באמינות ועמידות שלו לאורך זמן...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איביזה חדשה נהדרת.גם מנוע 1.6 ותיק ומוכח כאמין ,בשילוב עם DSG נותן ביצועים מעולים.מבחר צבעים מעולים ומראה צעיר ורענן.יותר מזה?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
איביזה חדשה נהדרת.גם מנוע 1.6 ותיק ומוכח כאמין ,בשילוב עם DSG נותן ביצועים מעולים.מבחר צבעים מעולים ומראה צעיר ורענן.יותר מזה?

 

האמת שכן...

 

צריך אמינות ושירות טוב - ומניסיוני, זה לא קורה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפאביה והאיביזה די זהות במכלולים שלהם... ההבדל המשמעותי הוא בגיר, שאכן באיביזה הוא יותר מתקדם... וכרנאה האיביזה תהיה גם יותר מאובזרת (אם עדיין יש את המבצע של המערכת מולטימדיה אז בכלל) אם אתה מפחד מהאמינות של האיביזה אז אתה צריך גם לפחד משל הפאביה:? ובמקרה כזה עדיף להסתכל לכיוון חברות אחרות... בכל מקרה אם אתה מתעלם לרגע מדעות קדומות, עד מתיחת הפנים של הפאביה, כרגע הבחירה שלי היא באיביזה (עיצוב, מבחנים, גיר מתקדם, וכו') ויש בה קצת יותר "פלפל" מאשר בסקודה..

:turn-l: יש לי סחרחורת.
×
×
  • תוכן חדש...