Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אאל"ט, התנעה של רכב מודרני בדחיפה (ידני בכל אופן) עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך לממיר בשל דלק לא שרוף שמגיע אליו.

לכן, גם אם ניתן להניע רכב עם גיר רובוטי בדחיפה/דרדור, וגם אם לא יגרם נזק לגיר, משיקולי שמירה על הממיר כדאי להמנע מכך.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

ערב טוב. תודה על המידע.

 

אתה כותב שמערכות ניהול הגיר לא בנויות למכות של הנעה בדרדור, אבל הכוח שמופעל בהנעה כזו בכלל לא עובר דרך מערכות הניהול האלו אלא אך ורק דרך צירי הגיר וגלגלי השיניים, שהם, כפי שציינת, זהים לאותם צירים וגלגלי שיניים שיש בגיר ידני רגיל.

 

לכן, אני לא רואה סיבה להיווצרות של נזק מיוחד, לפחות לא על בסיס המידע שהצטבר בשרשור הזה.

 

עדיין לא הבנתי מהתשובה האם יש מצב שהגיר חונה כשהוא משולב להילוך? אם כן, אז האם המוח יכול להעביר אותו להילוך בפתיחת סוויץ' למרות שהגיר לא מסתובב (כלומר, האם משאבות הלחץ הגבוה מופעלות חשמלית)? האם ישנה דרך כלשהי לתכמן את המערכת כך שהגיר יישאר בהילוך והמצמד יישאר מוצמד? לפחות ע"פ תגובת אחד הגולשים כאן ניתן להבין שזה אפשרי.

 

DSG זה כנראה סיפור אחר. אם שני המצמדים משולבים ושני הילוכים משולבים בו זמנית זה כבר טרפוד רציני לרעיון ההנעה בדרדור.

  • 13 שנים מאוחר יותר...
פורסם

בבעלותו סיטרואן 4 רובוטית 

והנעתי כמה פעמים בירידה על ידי שילוב להילוך רוורס 

הניע פצצה לא שמתי לב לבלאי... 

פורסם
בתאריך 29.9.2009 בשעה 20:36, חנן-ג'יפולוג כתב:

DSG זה כנראה סיפור אחר. אם שני המצמדים משולבים ושני הילוכים משולבים בו זמנית זה כבר טרפוד רציני לרעיון ההנעה בדרדור.

וגם בגיר DCT .  אם הרכב עומד,   ב-D  הילוך ראשון משולב  שני המצמדים מנותקים.  לחיצה על הדוושה, הרכב צובר מהירות המצמד שקשור להילוך ראשון ננעל.

כנ"ל ב-R.

אם שני המצמדים מחוברים ישמע קול כתישה של גלגלי שיניים או חריקה של המצמדים.  טירפוד.

אם לא לוחצים על הדוושה, המצמד הרלוונטי מחובר למחצה. חצי קלאצ'.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

×
×
  • תוכן חדש...