Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לקחתי היום לבדיקה C5 שנראת מצויין חיצונית.

הרכב יד1 פרטי, מודל 2003, חבילת PK , עם 134,000 ק"מ.

 

הרכב יושב במגרש

 

לפני כחודש ביקשתי מהבחור (אני מכיר אותו) למצוא לי אחת במצב טוב, לפני כמה ימים הוא התקשר ואמר שבחור שדרג לC5 חדשה והשאיר אצלו את הישנה.

הרכב שמור מאוד מבפנים.

 

מה אתם אומרים על הבדיקה, במיוחד על נושא הנזילות?

bdika-c5.jpg

bdika-c51.jpg

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

הרכב מוזנח, זאת ניתן לראות בבירור מרשימת הריגקטים הקרדינלים כמו בלמים, נזילות הידראליות, דפרנציאל , העברת כוח..

 

ניתן למצוא C5 במצב טוב מיד פרטית, למה לפנות למגרש ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

איך ליסינג ? הרכב יד I משנת 2003.

ליסינג מקובל לעשות לתקופה של עד 3 שנים ואז הרכב עובר בעלות.

לא חסר דבילים שמזניחים את הרכב שלהם.

גם אני לצערי נפלתי על C5 מוזנחת, ובטיפשותי ויתרתי על בדיקה במכון, והסתפקתי במוסך מורשה.

ראיתי היסטוריית טיפולים + יד I פרטית + ק"מ נמוך, ולא חשבתי שיכול להיות משהו רע.

 

משאבת הגה נזולת ובולם ימיני שבור. אלה שני הדברים הכי יקרים שהיו לתקן.

אני מדלג על כל יתר המכלולים המוזנחים. אבל הלקח נלמד.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כל בולם עולה בסביבות 4000 ש''ח יש צורך להחליף שניים אל אותו הסרן, שלא לדבר על תיקון הנזילה מתיבת ההגה

מצד שני תיתכן נזילה של אחד הצינורות ההידראולים ולאו דווקא מהבולם עצמו, שנחשב לחלק עמיד מאוד.

מהסתכלות חוזרת על הבדיקה נראה שהרכב קיבל מכה בצד ימין וכנראה גם הבולם נפגע ולכן הוא נוזל.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בהסתכלות, במידה ומעלים את הרכב על ליפט במוסך ומקבלים הצעת מחיר לתיקון והיא סבירה והמוכר יוריד במחיר, האם כדאי או שהרכב הזה צפוי לתקלות בעתיד?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

ואיך ננחש שלרכב לא תהיינה תקלות בעתיד ?!

קח את הרכב להערכת מחיר התיקונים. לדעתי - עדיף במוסך מורשה שיודע מה שהוא עושה. אם התיקון יהיה מוצלח -

תקלות דומות לא תחזורנה כנראה.

השאלה היא, לאור מה שהוסבר לך (שהתיקונים כנראה אינם זולים), אם המוכר יסכים לספוג אותם במחיר המכירה (או כמה שיותר).

alfa 156 2.5.

פורסם

גם C5 תקינה לגמרי נמכרת בסביבות 6-7K מתחת למחירון.

 

אז אתה הולך לקחת C5 שכל העמודות בה מסומנות על "לא תקין"?

 

הרי יעלה כסף להעביר את האיקסים האלה מעמודה לעמודה...

 

אני בספק אם תיגש למוסך מורשה, תוציא משם הצעה של 12K לתיקון - ותקבל הפחתה זהה ממחיר המחירון.

פורסם

בראייה מקצועית, של חברים שיש לי C5

יכול להיות שחלק מהתקלות הללו הן מינוריות?

 

נ.ב. מישהו אמר פה שהרכב נראה שהוזנח, קראתי את ספר הטיפולים, הבעלים עשה טיפול טיימינג ב58,000 בדיוק בחודש שהרכב היה 3 שנים על הכביש.

הרכב עבר טיפול ב126000 .

 

בכל אופן, לא ללכת על הרכב הזה? להתקדם לרכב הבא?

(פשוט אין הרבה למכירה באזור ב"ש וקצת מפחיד אותי לחפש במרכז עם כל הרמאויות שיש שם, לא רוצה להפסיד סתם כסף על בדיקות)

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

אני גר בחיפה ובשביל לקנות את הרכב הנוכחי שלי גררתי את עצמי יום שישי אחד ב5 לפנות בוקר ליבנה כדי לראות את הרכב.

 

כמו שכבר אמרו לך הרבה דברים נראים פה אפילו חשודים כמו העובדה שזה ליסינג יד ראשונה וק"מ כזה נמוך.

 

אל תתקרב בכלל למגרשים, הרכב הזה לא הגיע לשם סתם וכן, כמות הריג'קטים פה כמו שנאמר מאוד גבוהה.

 

סוחרים יש בכל מקום ותקרא בשירשורים הרלוונטים איך ניתן להימנע מהם כמה שיותר

×
×
  • תוכן חדש...