Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לשתף אתכם בתופעה שנתקלתי בה לא מעט לאחרונה בעת חיפושיי אחר רכב.

8 מתוך 10 בעלי רכבים שנתקלתי שפרסמו את הרכב לדגומא כיד 2 התבררו שעת הצגת הרשיון כ02 מה שאומר שהרכב יד שלישית למעשה. ויש גם כאלו שהציגו את הרכב כיד 2 ולמעשה היו יד רביעית!

עכשיו כבר מראש אני שואל בטלפון מה כתוב בדיוק ברשיון עוד בטרם אני מבזבז את זמני לנסוע לראות את הרכב.

האם עד כדי כך לא מובן לאנשים מה שכתוב ברשיון הרכב או שזו תמימות מטופשת לנסות למכור רכב בהצגתו כיד מסויימת ששוה יותר מאשר השויי האמית בפועל??

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אני מאמין שחצי סתם טיפשים ורואים 002 ברשיון הרכב, והחצי השני נוכל.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אני לא מאמין בטיפשות / תמימות.

זו פשוט נוכלות וניסיון לעבוד על אנשים שיבואו לראות את הרכב.

 

רוב האנשים עושים את השיעורים שלהם יופי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני לא מאמין בטיפשות / תמימות.

זו פשוט נוכלות וניסיון לעבוד על אנשים שיבואו לראות את הרכב.

 

רוב האנשים עושים את השיעורים שלהם יופי.

 

 

כל מילה נכונה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ומה לגבי אלו שהם "יד ראשונה" וברשיון "בעלים קודמים 01". התבלבלת? חשבת שקנית את האוטו חדש מהסוכנות, כשבעצם קנית אותו ממישהו ברחוב?

:turn-l:
פורסם

צריך לחדד את השאלה בתחקור הטלפווני : "תאמר/י לי בבקשה - מה רשום ברישיון רכב - מס' ידיים קודמות?"

(אני גם מאמין שהרוב משחקים אותה "תמימים"...)

alfa 156 2.5.

פורסם
אני לא מאמין בטיפשות / תמימות.

זו פשוט נוכלות וניסיון לעבוד על אנשים שיבואו לראות את הרכב.

 

רוב האנשים עושים את השיעורים שלהם יופי.

 

גם זה סוג של טיפשות, כל קונה יבדוק את הנתון הזה וזה רק יכול להזיק לאמינות של המוכר.

 

בדרך כלל הבדל של יד אחת לא ימנע ממישהו לבוא לראות את הרכב.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

יש יותר גרועים (לצערי גם את זה אכלתי :oops:).

 

מסתכל ברישיון רכב, רשום בעלים קודמים 02. (חושב לעצמי: "אחל'ה, אז אני יהיה יד רבעית").

משלם כסף, מעביר בעלות וחושב לתומי שאני כמובן יד רבעית.

זמן לעשות טסט קרב ואני מקבל בדואר רישיון רכב. מה אני רואה? בעלים קודמים 05! :shock: דבר הראשון, כמובן קיבלתי חום שראיתי את זה :x. עשיתי הרבה טעויות כשקניתי את הרכב הזה (למשל לא עשיתי זכרון דברים), ככה זה כאשר קונים חלום ילדות (כשראיתי את הרכב, הרגשתי כמו לפני 18 שנה כשראיתי אחד כזה בדיוק בפעם הראשונה, הייתי משותק). זה לא שלא הייתי קונה את הרכב אם הוא היה יד חמישית ובסופו של דבר הסתבר שרכב הזה באמת במצב שמור.

 

מה מסתבר? הרכב הספיק להמכר פעמיים באותה שנה ורישיון רכב לא היה עדכני. היד האמיתית שאמורה להיות רשומה 04.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כשאני הולך לקנות אוטו הדבר האחרון שמעניין זה היד. להיפך - אתה יכול למצוא הרבה כלי רכב יד ראשונה מוזנחים כי הבעלים לא מעניין אותו לשמור על הרכב - ולעומת זאת כלי רכב יד 10 מלוקקים, כי כל אחד מהבעלים השקיע משהו.

 

ודרך אגב הרכב שראיתי עם הכי הרבה ידיים - לשכן שלי היתה אלפא ספיידר שנת 88 יד... 23 :shock:

 

מיותר לציין ש האוטו היה מלוקק, ושהוא מכר אותו אחרי שמונה חודשי שימוש במחיר מעל המחירון...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אותי לא מעניין במיוחד.

אבל אם הבעלים מנסה להתחיל לעוות את האמת מדבר כזה - זה בד"כ ממשיך הלאה לעוד תחומים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני לא מאמין בטיפשות / תמימות.

זו פשוט נוכלות וניסיון לעבוד על אנשים שיבואו לראות את הרכב.

 

.

 

ממש לא.

יש לי ידידה שפירסמה את הרכב שלה בתור יד שנייה שהיה רשום ברישיון 02, ושמתי לב לזה והערתי לה, היא לא ידעה ש02 זה יד שלוש.

 

אז כן, יש אנשים שסתם לא מבינים ברכבים, אבל לעשות ממיד רביעית ליד שנייה זה רמאות לשמה.

פורסם

זאת אומרת שרימו אותה עם 01 - יד ראשונה? עצוב שידידה שלך לא טורחת ללמוד קצת על הנכס השני הכי יקר בחיים שלה אחרי דירה (מבחינה כלכלית).

 

בכ"א על כל אחת כמו ידידה שלך יש 10 רמאים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היא טוענת שהמוכר טען שהרכב יד שנייה, שהיא הסתכלה ברישיון היא חשבה שהוא התבלבל לטובתה והעדיפה לשתוק כי פחדה שיבקש עוד כסף בתמורה.

 

גם אנשים כאלה יש לא כולם רמאים נוכלים חלםקם סתם לא מבינים.

פורסם

כשאימי קנתה רכב היא אמרה לי שהיא יד שלישית כאשר ברשיון הרכב היה רשום בעלים קודמים 03.

מן הסתם כשהיא תמכור אותו היא תפרסם כיד שלישית, פשוט מחוסר ידיעה.

×
×
  • תוכן חדש...