Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולי הנאנו ההודית תעלה 55,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זול זה כבר לא יהיה - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3746504,00.html

לפחות אפשר קצת להרגע, היא תהיה קצת יותר בטוחה.

 

למי שזוכר את הדיון על הסוזוקי - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=267428

אפשר להגיד שהנאנו יותר קרובה למחיר 55,000 מאשר הסוזוקי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו רק נשאר להחליט מה פחות גרוע, הננו או האלטו? : \

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אלכס,

 

מדובר בגרסת יצור המותאמת לאירופה והיא תצא לשוק בעוד 3 שנים.

על סמך מה אתה רושם שהנאנו גרועה והסוזוקי מפנקת ומודרנית?

ראית את דגם הקונספט? נסעת באב טיפוס? בחנת אותו?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אם קטנוע הMP3 של פיאגו' מגיע ל 40K תמחור של רכב ממשי ב 55 לא נראה משונה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
מי שיכניס את עצמו לדבר הזה במחיר של 55K שח, חזקה עליו שהינו במילה אחת- אדיוט.

 

אני מסכים לגמריי . חוץ מזה אני מעדיף לקנות יד שניה במחיר הזה רכב שהרבה יתר בטוח ... והרבה יותר טוב מכל הבחינות חוץ מזה שהוא היה על הכביש כבר ...

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

אני לא מבין את הנחרצות בנוגע לכשלונה. הרכב הוא רכב, לא יותר רע מכל ליסינג "גדולה" עם מנוע 1.4 שלא זזה.

הגרסא המקורית עולה 2500 יורו/דולר ומרגישה כמו אוטו!

הגרסא האירופאית עולה כפול! מה שאומר שהוסיפו לה משהו מבחינת איבזור/בטיחות/חלקים עם תקן ייצור נורמלי.

 

לא לשפוט מבלי לראות.

משכנתא זה קל

פורסם

Fitch,

 

אנשים מגיבים בלי לקרוא את תוכן הקישורים או בלי להבין את תוכנם ולכן דברייהם מנותקים מההקשר.

לחילופין, אולי חזרה נבואה לעולם :shock:.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

למה להתחכם. אתם לא יודעים שאין דברים בחינם?

גם העובדות מדברות בעד עצמן. הרכב הזה נועד להחליף ריקשה שנוסעת 10 קמ"ש ברחוב צפוף. משום מה החליטו לעלות על הגל ולקרוא לזה "מכונית". האדיוט התורן שיסע עם זה באוטוסטרדה למשל יסכן את עצמו ואת ומי שאיתו.

כמו שנאמר, עדיף כמובן לקנות אחלה רכב מודרני במחיר הזה (איביזה בת שנתיים למשל).

פורסם

איך שלא הייתי קונה את הרכב הזה. אני יקנה גטס דור ראשון בחצי מחיר, אפילו בלי ABS ולא יקנה את הנאנו. או שיותר פשוט לקנות אופניים במקום הנאנו.

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים.

הנאנו האירופית תעלה כ-5K יורו כיוון שיהיה לה יותר אבזור (גם בטיחות וגם נוחות). תעשו חשבון- בשקלים זה יוצא בין 25-30 אלך שקלים לפני מיסים, אחרי מיסים+ רווח יבואן זה דווקא מחיר טוב.

הנאנו ההודית אמורה להחליף את הריקשה אבל האירופית אמורה להוות תחליף לרכבים יותר גדולים שאנשים לא צריכים כי ההתנידות שלהם היא רק בעיר והם לא צריכים רכב גדול. בתור רכב עירוני נטו או כזה שאמור לעמוד כל היום בפקקים (לא מדע בדיוני בארצנו) אני חושב שהרכב יהיה טוב.

 

נחכה ונראה לעתיד ומה יהיה.

פורסם

אם אתה נהנה לפרנס את הש'חים הסעודים אז תהנה מזה :-)

 

לא מבין מזה משנה הבטיחות , בתאונה לפני 3 ימים בבית שמש הייתה BMW - שכל אחד יעשה את השיקול שלו אם אכפת לו בטיחות או לא.

 

בין כה בישנות אפילו אין כרית אוויר.

 

מקווה שיביאו כמה שיותר מהר.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.


×
×
  • תוכן חדש...