Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולי הנאנו ההודית תעלה 55,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע על איזה מחיר לא שונים כלל אתה מדבר.

55K לעומת 90K אולי 82K לפיג'ו לאחר התחלת המיסוי הירוק. זה הבדל של 30 אלף שקל, זה המון כסף לאנשים כמוני.

את האמת בהיותי חי בגוש דן ללא ילדים אני חושב שהרכב הזה ימלא את הצרכים שלי בדיוק.

 

אבל כמו שאמרתי באחת ההודעות הקודמות שלי, צריך לחכות ולשפוט לאחר שהיא תצא לשוק, לא לפני.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני אישית הייתי מעדיף סיטרואן ZX שנת 92 מנוע 1.4 קרבורטור בלי מזגן ובלי הגה כח, מאשר השיקוץ הזה. הסיטרואן לפחות ניראית כמו אוטו ונוסעת כמו אוטו, ואפילו לוקחת ארבע מבוגרים בנוחות סבירה פלוס.

 

אבל זה אני.

 

משכנתא זה קל

פורסם
כן ברור שלא חדש. רכב בן שנתיים שלוש שעדיין עומד בסטנדרט מודרני.

 

והנאנו האירופית לא תעמוד בסטנדרט מודרני? נסעת אליה שאתה יכול להגיד לנו בוודאות כה נחרצת? בכלל ישבת בפנים?

אני לא אומר שהרכב הזה טוב או לא, אני רק אומר שחבל שאתם יורדים ככה על רכב לפני שהוא בכלל יצא לשוק.

פורסם

רציתי לשבת בתערוכת ג'נבה (2008) אבל החבר'ה שם נאלצו לנעול את הרכבים כי נחש מה- הידיות נשברו בשניים מהם בגלל שלא עמדו בעומס ה"לפתוח לסגור, לפתוח לסגור" של המבקרים הרבים (סיפור אמיתי !!).

 

בכל מקרה, אנחנו לא "יורדים" על הרכב (לא יודע מה עם אחרים) אני "יורד" על המחיר שלו. כלומר עליו בנסיבות ישראליות. ברור שלמטרה שהוא יועד, להחליף ריקשה ב2000 דולר הוא מעולה כי זה בטוח בטוח, נוח וטוב יותר מריקשה או קטנוע. אבל במחיר של פאק*** 55K שח זה טירוף במיוחד שבמחיר כזה קונים אחלה איביזה (אני נותן את הדוגמא של האיביזה כל הזמן כי מדובר ברכב זול יחסית לתמורה) בת שנתיים מאיזה סבאלה חמוד שרחץ אותה כל יום שישי ונסע לקנות עיתון ידיעות בסופר אחרי זה ועכשיו רוצה להתקדם לפולו\גולף חדשה.(שוב סיפור אמיתי, קרה לחבר).

פורסם

אבל המטרה של הרכב הזה הוא להחליף את הקטנוע. אני מסכים שבארץ קהל הלקוחות הוא מצומצם, אבל הרכב הזה מיועד לאירופה (אני מתכוון לדגם האירופי כן?) שם יש לרכב הזה יותר תחרות.

בכל אופן אני מסכים איתך שבמחירה יש אלטרנטיבות אחרות משומשות אבל הן מיועדות לצרכים אחרים.

פורסם
והנאנו האירופית לא תעמוד בסטנדרט מודרני? נסעת אליה שאתה יכול להגיד לנו בוודאות כה נחרצת? בכלל ישבת בפנים?

אני לא אומר שהרכב הזה טוב או לא, אני רק אומר שחבל שאתם יורדים ככה על רכב לפני שהוא בכלל יצא לשוק.

 

 

היי, לדעתי הננו הארופאית חייבת לעמוד בסטנדרט מודרני, אחרת היא לא תמכר.


×
×
  • תוכן חדש...