Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולי הנאנו ההודית תעלה 55,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

:shock:- זה מה שיש לי להגיד על התגובה ה(אני לא אגיד מפגרת)לא חכמה שלך

 

קראת את ממצאי דו"ח התאונה שהחלטת מה הלך שם, מי היה חגור ומי לא?

באיזה ישנות אין כריות אוויר? ברכבים באמצע שנות ה90?

היום ב55K ניתן לקנות רכב מודרני מאובזר, בטיחותי עם לפחות 4 כריות אוויר. ועד שהרכב הזה יגיע לארץ (בתקווה שלא) ב55K ניתן יהיה לקנות גם משומשות עם 6 כריות אוויר וESP

פורסם
אלכס,

 

מדובר בגרסת יצור המותאמת לאירופה והיא תצא לשוק בעוד 3 שנים.

על סמך מה אתה רושם שהנאנו גרועה והסוזוקי מפנקת ומודרנית?

ראית את דגם הקונספט? נסעת באב טיפוס? בחנת אותו?

.

 

לכן כתבתי נראה לי. אני לא בטוח בכלום, יכול להיות שהיא מדהימה. בהתחשב בנאנו הקיימת, נראה לי שהמדוברת תהיה טיפה יותר טובה אבל "פחות אוטו" מהסוזוקי.

emotion of motion

פורסם

כוסות רוח למת.

אף אחד לא מתנגש בקיר. הכל יחסי.

נראה מה יקרה שהרכב יתנגש בטוארג. כמובן שאפשר להגיד את זה על כל רכב קטן אבל ברור שיהיה בטוח יותר לשבת באיזו איביזה מאשר בבאבל קאר הזה.

ואני יודע שכל מבחני הריסוק הם כאלה. בגלל זה ברור שסמארט עם 4 כוכבי בטיחות זה לא כמו לנד קרוזר עם 4 כוכבי בטיחות.

פורסם
ברור שסמארט עם 4 כוכבי בטיחות זה לא כמו לנד קרוזר עם 4 כוכבי בטיחות.

 

הסבר, פרט, נמק ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זאת פקודה או בקשה?

 

בכל מקרה, אומרים שהסמארט בטוחה כי יש לה ככה וככה כוכבי בטיחות. אבל זה יחסי כי כוכבי הבטיחות הללו נקבעו במבחן מול קיר. כמו כל מבחני הבטיחות הסטנדרטיים. אבל ברור שבטיחות הסמארט אינה כמו בטיחות של רכב גדול הרבה יותר עם אותו מספר של כוכבי בטיחות כי במציאות לא מתנגשים בקירות בדרך כלל אלא אחד בשני.

פורסם
אני לא מבין את הנחרצות בנוגע לכשלונה. הרכב הוא רכב, לא יותר רע מכל ליסינג "גדולה" עם מנוע 1.4 שלא זזה.

אני אישית הייתי מעדיף סיטרואן ZX שנת 92 מנוע 1.4 קרבורטור בלי מזגן ובלי הגה כח, מאשר השיקוץ הזה. הסיטרואן לפחות ניראית כמו אוטו ונוסעת כמו אוטו, ואפילו לוקחת ארבע מבוגרים בנוחות סבירה פלוס.

 

אבל זה אני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זאת פקודה או בקשה?

כאן בפורום לכל היותר אפשר לבקש

 

אבל ברור שבטיחות הסמארט אינה כמו בטיחות של רכב גדול הרבה יותר עם אותו מספר של כוכבי בטיחות כי במציאות לא מתנגשים בקירות בדרך כלל אלא אחד בשני.

 

לי ברור שרכב עם 4 כוכבים לא משנה מה גודלו הוא רכב עם 4 כוכבים נקודה.

יש הגיון בטענה שסמארט שתתנגש בסמיטריילר תשרוד פחות מלנדקורזר שתתנגש באותה סמי טריילר, אבל זה לא ממש ישנה להרוגים. כנראה שההבדל היחיד הוא שבסמארט יזהו את ההרוגים על פי DNA ובלנדקורזר אולי יצליחו לזהות חזותית.

 

אבל, כשאתה אומר שמבחן ההתנגשות בקיר אינו פרקטי דיו, כי במציאות מתנגשים במכוניות אזי אנחנו צריכים למדוד מה יקרה כאשר לנדקרוזר יתנגש ב-X5, ב-Q7, במרצדס, בקאיין, ביוקון כמו גם במכוניוות קטנות. נצטרך לבדוק את התוצאות במהירויות שונות, נצטרך לבדוק את התוצאות אל מול שנתונים שונים ונקבל אלפי משתנים שיניבו עשרות אלפי תוצאות שונות.

 

כאשר אתה מבצע בדיקה אל מול קיר, התוצאה היא אחת והיא מבוססת על קנה מידה אובייקטיבי שמספק פרמטר כלשהו לבטיחות הרכב.

 

כבר היו כאן בפורום דיונים של מבחני ריסוק וולוו 70 מול מכוניות קטנות - בובות ההדגמה נפגעו בוולוו יותר מאשר במכוניות הקטנות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
לי ברור שרכב עם 4 כוכבים לא משנה מה גודלו הוא רכב עם 4 כוכבים נקודה.

יש הגיון בטענה שסמארט שתתנגש בסמיטריילר תשרוד פחות מלנדקורזר שתתנגש באותה סמי טריילר, אבל זה לא ממש ישנה להרוגים. כנראה שההבדל היחיד הוא שבסמארט יזהו את ההרוגים על פי DNA ובלנדקורזר אולי יצליחו לזהות חזותית.

 

אבל, כשאתה אומר שמבחן ההתנגשות בקיר אינו פרקטי דיו, כי במציאות מתנגשים במכוניות אזי אנחנו צריכים למדוד מה יקרה כאשר לנדקרוזר יתנגש ב-X5, ב-Q7, במרצדס, בקאיין, ביוקון כמו גם במכוניוות קטנות. נצטרך לבדוק את התוצאות במהירויות שונות, נצטרך לבדוק את התוצאות אל מול שנתונים שונים ונקבל אלפי משתנים שיניבו עשרות אלפי תוצאות שונות.

 

כאשר אתה מבצע בדיקה אל מול קיר, התוצאה היא אחת והיא מבוססת על קנה מידה אובייקטיבי שמספק פרמטר כלשהו לבטיחות הרכב.

 

כבר היו כאן בפורום דיונים של מבחני ריסוק וולוו 70 מול מכוניות קטנות - בובות ההדגמה נפגעו בוולוו יותר מאשר במכוניות הקטנות.

.

 

זה היה כאשר הפגישו וולוו מודל 92 עם רנו בינונית מודל 2007. וולוו חדשה תשרוד טוב יותר מכמעט כל רכב.

נכון לגבי הסמיטריילר אבל זאת תוצאה קיצונית. קח איביזה מול לנדקרוזר או את העגלה המגוחכת הזאת מול לנד קרוזר ונראה מה יקרה.

העניין לגבי התוצאות והשיקוף של המציאות כמובן שבשביל שיקוף מלא נצטרך לקחת מחשבון מליוני משתנים ובשביל הפרקטיות קובעים סטנדרט אבל בדיוק בגלל זה מדובר במבחן שלא אומר יותר מדי לגבי המציאות.

פורסם

כדי לחזק את דבריך נא הבא דוגמאות מוחשיות תוך פירוט נתונים מדוייקים.

מדענים רבים הלכו שבי אחרי השערתם שנראתה הגיונית ובסופו של תהליך נוכחו לדעת שהשערתם היתה שגויה אל נוכח הממצאים דה-פאקטו.

ולגבי הוולו והקנטה - נכון. זה עדיין לא משנה את הנתון האובייקטיבי מי קיבל את כוכבי הבטיחות וכמה. אובייקטיבית לכל אחד מהם יש את כוכבי הבטיחות שלו. האם היינו מקבלים את אותה התוצאה אם היינו מפגישים את הוולוו מול סמארט/מיני קופר/גטס ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הקיר מדמה רכב בגודל זהה לרכב הפוגע (במבחן הז הנאנו זה הרכב הפוגע).

ברור שרכב קטן ישרוד פחות טוב מאשר רכב גדול אבל קח פיג'ו 107 סוזוקי אלטו ויונדאי I10, מה תיהיה התוצאה אז? תיכנסו לפרופורציה, אתם משווים רכבים שונים לגמרי.

בנוסף יש לציין שהנאנו אמורה להוות תחליף לעיר! המטרה היא שהוא יסע בעיר בלי שתבזבזו זמן בלחפש חניה במשך שעה שלמה בגלל שהרכב שלכם גדול מידי בשביל להיכנס לחניות הבודדות שכן יש.

 

בנוגע להשוואה לאיביזה, גם איביזה שתיכנס בלנד-קורזר תשרוד פחות טוב מאיביזה שתיכנס באיביזה בגלל שהאיביזה נמוכה מהלנד קורזר.

פורסם

"משווים רכבים שונים לגמרי". פה קבור הכלב כי המחירים לא שונים בכלל.

 

הקטע הזה של "מכונית קטנה לעיר שתכנס בכל מקום" לא עובד בישראל. אולי אולי בתל אביב וגם זה בערבון מוגבל. זה נועד ללונדון ניויורק וטוקיו (כמובן גם למומבי היעד הראשוני :) ). למרות ש55 אלף זה כלום לעומת ה120 ששילמו המגוחכים התורנים בזמנו על הסמארט זה עדיין יקר מאוד ולא שווה את המחיר.


×
×
  • תוכן חדש...