Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צדקו הגויים.

היהודים מנהלים רשת עולמית שתכליתה ניהול הגלובוס למטרותיהם.

לא מאמינים בזקני ציון?

לא מאמינים שמוניקה לווינסקי היא סוכנת ישראלית?

לא מאמינים שהיהודים מפעילים סוכן שתול באחד ממרכזי ההשפעה באופנוענות האמריקאית בפרט והעולמית בכלל?

אז איך זה קורה שעורך motorcyclist הוא לא אחר מיהודון בשם ארט פרידמן, ו"במקרה" ממש "במקרה" אבי פרידמן שלנו שתול בענק המדיה הישראלית??

 

:twisted:

 

אבי,אתה רוצה לשתף אותנו במשהו?

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

אוהההה..... באמת? ארטי הגיע להיות עורך?!?! איך.. איך זה קרה... אם סבתא ג'ניה הייתה יודעת למה הפושטק הזה הגיע... רצתה יהיה עורך דין או רופא, בסוף עורך עיתון של מוטור-ציקלים.

 

טוב, צריך לחדש איתו את הקשר...

 

 

 

 

 

צדקו הגויים.

היהודים מנהלים רשת עולמית שתכליתה ניהול הגלובוס למטרותיהם.

לא מאמינים בזקני ציון?

לא מאמינים שמוניקה לווינסקי היא סוכנת ישראלית?

לא מאמינים שהיהודים מפעילים סוכן שתול באחד ממרכזי ההשפעה באופנוענות האמריקאית בפרט והעולמית בכלל?

אז איך זה קורה שעורך motorcyclist הוא לא אחר מיהודון בשם ארט פרידמן, ו"במקרה" ממש "במקרה" אבי פרידמן שלנו שתול בענק המדיה הישראלית??

 

:twisted:

 

אבי,אתה רוצה לשתף אותנו במשהו?

פורסם

ולאחר חודש:טור חדש במוטורצייקליסט מאת "נציגנו בפאקינג מידל איסט,סיטיזן פ".

 

מפרגנים.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
ולאחר חודש:טור חדש במוטורצייקליסט מאת "נציגנו בפאקינג מידל איסט,סיטיזן פ".

 

מפרגנים.

 

כנופיית פרידמן משתלטת על עולם הדו"ג ברחבי העולם !? :shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
ולאחר חודש:טור חדש במוטורצייקליסט מאת "נציגנו בפאקינג מידל איסט,סיטיזן פ".

 

מפרגנים.

 

כנופיית פרידמן משתלטת ען עולם הדו"ג ברחבי העולם !? :shock:

 

You can say that again...

 

פ., האם מותר לחשוף את עיסוקו של סבך ?

:wink:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ובהזדמנות זו, מסב את תשומת ליבו של עמיתו חד העין לעובדה שגם ברשימת הקרדיטים, אם כי בתפקיד מנהלתי, ב Dirt Bike מופיעה אחת בעל שם שגם הוא אינו נטול אוריינטציית שטח ישראלית: זהבה סגל.

 

שבת שלום.

פורסם
ולאחר חודש:טור חדש במוטורצייקליסט מאת "נציגנו בפאקינג מידל איסט,סיטיזן פ".

 

מפרגנים.

 

 

אייב פרידמן

Take a Walk on the Mild Side

פורסם

בשלב זה האזרח רק מוכן לחשוף שסבו עליו השלום, אחראי לאחת מפיסות האספלט היותר טובות בארצינו. מצד שני, אם היה רואה איך העבודה מתבצעת היום, היה עושה סאלטות בקברו.

 

 

ולאחר חודש:טור חדש במוטורצייקליסט מאת "נציגנו בפאקינג מידל איסט,סיטיזן פ".

 

מפרגנים.

 

כנופיית פרידמן משתלטת ען עולם הדו"ג ברחבי העולם !? :shock:

 

You can say that again...

 

פ., האם מותר לחשוף את עיסוקו של סבך ?

:wink:

פורסם
בשלב זה האזרח רק מוכן לחשוף שסבו עליו השלום, אחראי לאחת מפיסות האספלט היותר טובות בארצינו. מצד שני, אם היה רואה איך העבודה מתבצעת היום, היה עושה סאלטות בקברו.

 

 

ולאחר חודש:טור חדש במוטורצייקליסט מאת "נציגנו בפאקינג מידל איסט,סיטיזן פ".

 

מפרגנים.

 

כנופיית פרידמן משתלטת ען עולם הדו"ג ברחבי העולם !? :shock:

 

You can say that again...

 

פ., האם מותר לחשוף את עיסוקו של סבך ?

:wink:

 

בואו חברים , בואו נתמקד בבריאתו של טייקון עיתונות כבד , שליט המדיות , אמון על הוורבליה הטהורה .

מציע שקונגלומרט המדיה הבינלאומי יקרא 'פייבוי' או PEYBOY (ללא טעות) , כן ?!?

:wink:8)

Take a Walk on the Mild Side

פורסם

סבא פרידמן היה הארכטיקט האהוב על הסולטן התורכי,בין היתר הותיר חותמו בבריכת השחיה המרכזית בבירה ,המוכרת יותר בשמה בריכת הסולטן.

טליתא דקומיא נזקפת אף היא לידו רבת המעללים של סבא פרידמן,אם כי יודע חן מודעים לשמועות שנפוצו על פלגיאט!!

הכרכרה של מונטיפיורי הממוקמת בגן הידוע יותר בשמו דהיום,מפגש צעירי צור באהר ,עוד נתנה בראש לדיליג'נס של סבא פרידמן,כאשר סבתא פרידמן נועצת דורבנותיה בצלעותיו הכחושות וזועקת מרה " גוועלד יהודים"...

כאשר גנרל אלנבי רכב זקור אל תוך העיר,ולחייו סמוקות מהחמה הים תיכונית שצרבה את נימיו,היה סבא פרידמן בין ראשי המברכים שהמטירו עליו אורז (פרסי מלא).

 

והשאר ישודר בתכנית הקרובה של יהורם גאון בשישי הקרוב,הישר מרוממה.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

סבא פרידמן היה אמון בעיקר על פיסות אספלט, ופחות על בלוקים, ארכיטקטורה וכיוצ'.

 

בריכת הסולטן? מתקשרת לאזרח יותר עם כניסה-ללא-תשלום-דמי-הכניסה למופע ההתאחדות הראשון (ומממממש לא האחרון) של כוורת, ובואם ללא שוב של דייר-סטרייט.

 

טליתא תקומי? מקום בילוי בשבת בערב (תשאלו את סקוטר). לאתר את אלה שפרסמו ב-"כל העיר" בשישי, ובאים לתפוס זיון.

 

להמשיך סקירה ג"ג של ירושלים?

פורסם
זה לא הסבא של האזרח שתכנן את מדרגות הסינמטק בירושלים, כן?

 

 

אחחחח..מדרגות ארורות!!!! :mad:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

×
×
  • תוכן חדש...