אם אתה אומר שיש עוד קצת אוויר, בהחלט שווה לנסות FAST ולחסוך את הגרר. דחוף את המסמר היטב למקומו, קרא את ההוראות על הבקבוק ובהצלחה. באופן עקרוני, אם המצב לא גרוע ואין ברירה, אפשר לנסוע גם מאות קילומטרים עם FAST, אבל לא ממש מומלץ - FAST זה רק לעזרה ראשונה.
אתה לא חייב לת"א - יש מוסך גם באזה"ת של כפר-סבא, וגם בכניסה הדרומית של הוד השרון. כל מוסך אופנועים יידע מה לעשות.