Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החברה עושה את העסק הכי טוב אם משביתים עקב עבירה חמורה. השעון רץ והכרטיס מחויב בלי שעושים אפילו ק"מ אחד.עד שהרכב משוחרר הוא משפטית אצל השוכר. לשוכר זה פחות סימפטי מאוטו של העבודה של אמא תפוס.

פורסם
כאלפיים ש"ח. אבך! יש להם תכנית הנקראת TP שבתשלום של 10 ש"ח ליום, מבטלת השתתפות עצמית:idea:

 

העניין שאתה מדבר עליו הוא בביטוח סופר CDW בו אתה יכול לבטל ה. עצמית במקרה של נזק/גניבה בתוספת של 30 עד 50 ש"ח ליום, וזה נע בהתאם לגילך וסוג הקבוצה. ז"א אם אתה שוכר רכב בגיל 17.5, ובקבוצה הגבוהה מבין השתיים האפשריות, אתה תשלם 50 ש"ח. אם אתה בין 26 ושוכר רכב מהקבוצה הנמוכה ביותר, אתה תשלם 30 ש"ח. קפיש?

 

על סמך מה אתה קובע שבן 26 ישלם 30 ש"ח על קבוצה C. אולי בן 17.5 ישלם 50 ש"ח גם על קבוצה B וגם על C, לעומת בן 26 שישלם 30 ש"ח על קבוצה W :?:

 

מדבריך עולה שביטול ההשתתפות עצמית עולה 40-60 ש"ח ליום, (SUPER CDW + SUPER TP) אחרת לא באמת יש לך ביטול השתתפות עצמית.

 

אל תתפלא אם כשתגיע לשכור את הרכב יבקשו ממך יותר מ-100 ש"ח עבור ביטול השתתפות עצמית, או במקרה הגרוע יותר, רק עבור הקטנת השתתפות עצמית. כשתשאל למה ? הם יסבירו לך שהאתר לא מעודכן, או שלא הבנת את הכתוב ואם ממש תציק להם בצדק שלך, יסבירו לך שכרגע אין מכוניות פנויות

 

אפילו להתקשר אתה לא צריך. שלח להם מייל וכשהם יחזרו אליך תכתוב לכולם מה הפער בין הכתוב כאן לבין שיחת הטלפון.

ואם האמת בפירסום מפריעה לך, אולי כדאי שתתבע אותם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תסמכו על חברת ההשכרה

 

הביטוח מחייב אותה בX ש"ח ליום אם ינהג ברכב נהג צעיר ובמחיר שונה אם לאותו נהג יש גם זקן.

 

חברת ההשכרה תחייב אותך ב X + . לא יוצאת מופסדת .

 

בינתיים השכירה לך בסכום ליום יותר גבוה מחברה רגילה, שלא רוצה בכלל להשכיר לנהג שכזה.

 

כבר הרויחה פעמיים.

 

חס וחלילה לא עלינו חמסה חמסה חמסה טפו טפו טפו , קרתה תאונה .יש ביטוח ויש סיכוי לקבל רכב חדש וכך מצעירים את צי הרכב של חברת ההשכרה.:-)

כאשר חברות אחרות יתפסו את הפרינציפ של אוטו גולד

הם נותנות לך אוטו ואתה נותן להם גולד

יש קפיש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

חברות ההשכרה הגדולות, לא מבטחות את המכוניות שלהן.

כל מה שמשלמים עבור ביטוח ועבור ביטול השתתפות עצמית, נכנס לתוך קופת חברת הביטוח.

הביטוח היחיד שעושות חברות הביטוח הוא "ביטוח חובה".

 

לדוגמה: רכב קטן עולה ליום כ-150 ש"ח. במקרה של נזק, יש השתתפות עצמית של 2,000 ש"ח, (לא כתוב השתתפות עצמית עד 2,000 ש"ח). את ה-2,000 ש"ח האלה מנקים לנהג גם אם הנזק הוא רק 500 שקל.

ביטול השתתפות עצמית עולה לרכב קטן כ-50 ש"ח ליום. רוב הסיכויים שהרכב יחזור בלי נזק ולכן אלה 50 שקלים של רווח נוסף.

 

לחברת הביטוח יש עוד אינטרס לא לבטח נזקים בחברה חיצונית - חברת ביטוח מבקשת קבלות ושמאות עבור תיקון בכדי לפצות. כשמדובר בתיקונים עצמיים הם לא חייבים לתקן את הרכב אחרי כל מכה, שריטה ופגע, כך יכול להיות שרכב אחד קיבל 10 פגיעות קטנות (שיפשופים, שריטות, מעיכות) ב-10 השכרות שונות וכבר חברת ההשכרה קיבלה 20,000 ש"ח ובכלל לא תיקנה את הרכב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אין להם בכלל מכוניות ידניות להשכרה,לא שווה.

 

אבל יש רדיו-דיסק MP3,

 

יותר חשוב.

 

chev corsica , העונש כיום על הסעת נוסעים יותר מהמותר היא החרמת הרכב ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
ישה,

 

חברות ההשכרה הגדולות, לא מבטחות את המכוניות שלהן. גודל הצי הוא עדיין כזה שכדאי להם לבטח.

כל מה שמשלמים עבור ביטוח ועבור ביטול השתתפות עצמית, נכנס לתוך קופת חברת הביטוח ההשכרה .

הביטוח היחיד שעושות חברות הביטוח ההשכרה הוא "ביטוח חובה".

 

לדוגמה: רכב קטן עולה ליום כ-150 ש"ח. במקרה של נזק, יש השתתפות עצמית של 2,000 ש"ח, (לא כתוב השתתפות עצמית עד 2,000 ש"ח). את ה-2,000 ש"ח האלה מנקים מנכים לנהג גם אם הנזק הוא רק 500 שקל. גניבה לאור היום. אתה סגור על העיניין הזה?

ביטול השתתפות עצמית עולה לרכב קטן כ-50 ש"ח ליום. רוב הסיכויים שהרכב יחזור בלי נזק ולכן אלה 50 שקלים של רווח נוסף.

 

לחברת הביטוח ההשכרה יש עוד אינטרס לא לבטח נזקים בחברה חיצונית - חברת ביטוח מבקשת קבלות ושמאות עבור תיקון בכדי לפצות. כשמדובר בתיקונים עצמיים הם לא חייבים לתקן את הרכב אחרי כל מכה, שריטה ופגע, כך יכול להיות שרכב אחד קיבל 10 פגיעות קטנות (שיפשופים, שריטות, מעיכות) ב-10 השכרות שונות וכבר חברת ההשכרה קיבלה 20,000 ש"ח ובכלל לא תיקנה את הרכב.

.

 

כל הרמאויות שכתבת יכולים להעשות גם במקרה של ביטוח כיוון שהלקוח לא מודע לעיניין אם יש או אין ביטוח. בסה"כ תרוויח חברת ההשכרה פחות ביום יום כנגד כיסוי למקרה תאונה רצינית.

 

כיוון שאוטו גולד היא חברה קטנה אני מעריך שהיא כן מבטחת את רכביה, כפי שכתבתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה,

 

חברות ההשכרה הגדולות, לא מבטחות את המכוניות שלהן.

כל מה שמשלמים עבור ביטוח ועבור ביטול השתתפות עצמית, נכנס לתוך קופת חברת ההשכרה.

הביטוח היחיד שעושות חברות ההשכרה הוא "ביטוח חובה".

 

לדוגמה: רכב קטן עולה ליום כ-150 ש"ח. במקרה של נזק, יש השתתפות עצמית של 2,000 ש"ח, (לא כתוב השתתפות עצמית עד 2,000 ש"ח). את ה-2,000 ש"ח האלה מנכים לנהג גם אם הנזק הוא רק 500 שקל.

ביטול השתתפות עצמית עולה לרכב קטן כ-50 ש"ח ליום. רוב הסיכויים שהרכב יחזור בלי נזק ולכן אלה 50 שקלים של רווח נוסף.

 

לחברת ההשכרה יש עוד אינטרס לא לבטח נזקים בחברה חיצונית - חברת ביטוח מבקשת קבלות ושמאות עבור תיקון בכדי לפצות. כשמדובר בתיקונים עצמיים הם לא חייבים לתקן את הרכב אחרי כל מכה, שריטה ופגע, כך יכול להיות שרכב אחד קיבל 10 פגיעות קטנות (שיפשופים, שריטות, מעיכות) ב-10 השכרות שונות וכבר חברת ההשכרה קיבלה 20,000 ש"ח ובכלל לא תיקנה את הרכב.

.

 

תודה לישה על התיקונים, אכן לכך התכוונתי.

אגב, אם היית מחליף מילים וצובען, הטקסט היה ברור יותר למתקשים בהבנת הענין.

 

 

אני לא יודע אם לחברה כמו אויס/הרץ/באדג'ט וכיו"ב כדאי כלכלית לבטח אלפי מכוניות. למיטב ידיעתי הן לא מבטחות.

לא לשכוח שהן קונות את המכוניות במחיר נמוך משמעותית ממחיר המחירון, כך שלבטח לפי מחירון הוא תוספת פרמיה לחינם.

 

לשאלתך אם אני סגור על זה - התאמצתי להשיג חוזה של אחת החברות, ובין היתר כך כתוב: "... אחריותו... לא תעלה על הסכום המפורט..." במקום אחר באותו חוזה נאמר: "השוכר ישלם בכל מקרה סכום ההשתתפות ... בגין כל נזק..."

 

יחד עם זאת במקום אחר כתוב שבנסיבות הענין ישלם את סכום הנזק בפועל, אך עולה שהכוונה יכולה להיות סכום הנזק בפועל למי שכלל לא רכש ביטוח, או הסתמך על הסדר ביטוח דרך חברת האשראי ובדיעבד התברר שנסע ללא ביטוח, או נזקים שנגרמו לרכב שאינם מכוסים בכל מקרה כגון פגיעות בגחון ובצמיגים, הפקרת הרכב וכיו"ב.

ולמען הסר ספק- כתבתי את אשר כתבתי כיוון ששמעתי מאחדים שכך נהגו בהם על נזקים פעוטים (שכמובן לא תוקנו בפועל) ואאל"ט גם בפורום מישהו העלה תלונה על-כך בעבר.

לא הייתי קורא לזה גניבה לאור יום - כללי המשחק ידועים מראש.

 

יכול להיות שאוטו-גולד מבטחת רק צד ג' כדי לחסוך הרבה מאוד כאבי ראש, לא בטוח שהיא תשקיע בביטוח מקיף (שלנהג צעיר וחדש הוא יקר עוד יותר).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

amital4,

 

דחוף לאופטיקאי לפני שתדרוס מישהו שלא ראית. לא רק שזה כתוב, זה לפחות בגודל 14.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

המחירים שפויים מאוד ולא גבוהים.הביטחון הנדרש בכרטיס אשראי הוא סך של 3500 ש"ח כאשר החיוב במקרה של נזק הינו עד לסכום ההשתתפות(3000 ש"ח),כלומר במקרה של נזק של 500 ש"ח החיוב הינו 500 ש"ח בלבד.

ביטוח T.P. הינו ביטול השתתפות עצמית אך ורק במקרה של גניבה,ועלותו 10 ש"ח ליום.

ביטוח C.D.W הינו הפחתת השתתפות עצמית .

אין שום חוק שמחייב את חברות ההשכרה לבטל את ההשתתפות עצמית לגמרי.

והכי חשוב כל כלי הרכב חדישים..ובטיחותיים..

×
×
  • תוכן חדש...