Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סמוך על סמוך לא יקרה כלום.

הגוף שלנו לא טיפש ומCO2 לא יקרה כלום.

אם מה שאתה אומר היה אמיתי אז בערך כל בנאדם שני בעולם היה מת באמצע נסיעה ארוכה יותר משעה.

האוטו לא אטום לחלוטין ואם אתה מרגיש חנק או חוסר אויר שמתבטא בהתנשפות פתח טיפה את החלון. להזיק זה לא יכול.

פורסם
סמוך על סמוך לא יקרה כלום.

הגוף שלנו לא טיפש ומCO2 לא יקרה כלום.

אם מה שאתה אומר היה אמיתי אז בערך כל בנאדם שני בעולם היה מת באמצע נסיעה ארוכה יותר משעה.

האוטו לא אטום לחלוטין ואם אתה מרגיש חנק או חוסר אויר שמתבטא בהתנשפות פתח טיפה את החלון. להזיק זה לא יכול.

אתה צודק, אכן הגוף שלנו חכם והוא מאותת לנו שחסר לנו חמצן ע"י כך שמתחילים לפהק ללא הרף ונוטים להרדם.

אין כאן עניין של חוסר אויר, אלא אויר חסר חמצן ולכן אין כאן תופעה של התנשפות יתר.

 

עד כדי כך המצב רגיש שאני יודע שיש יצרני מערכות מיזוג שמבטלים אוטומטית את המצב סירקולציה פנימית אחרי מספר דקות מסויים ויש כאלו שיש להם חיישן CO2, שהבקרת מיזוג מזהה ערכים גבוהים בקבינה, אז מדף סרקולציה עובר למצב חיצוני.

לדעתי לא היו טורחים ומשקיעים כל כך עם הטכנולוגיה הזו בשביל "סמוך על סמוך".

×
×
  • תוכן חדש...