Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קליאו 01' (75 כ"ס).

סביב 3500 סל"ד אני שומע רעש שדומה לניסור, מתחת ומעל 3500 הכל בסדר.

 

 

נראה לי שיש משהו משוחרר במע' הפליטה, ובסביבות הסל"ד הנ"ל

נוצרת איזושהיא תהודה (resonance) במערכת שגורמת לכל העסק להרעיש.

 

למישהוא יש מושג האם אני צודק?

אם כן, מה זה יכול להיות?

פורסם

לממיר מחובר פח מגן חום עם ברגים עם ראש 10 מ"מ הברגים נוטים להשתחרר או לצאת לחופשי ובסל"ד גבוה הפח מרעיש אני מקווה שזו התקלה במידה ולא גש למוסך כי הצרפתיה לא אוהבת רעשים ועושה נזק לכיס.

פורסם

בדיוק מה שקרה לי במאזדה F לפני כמה ימים המגן חום הזה שבפרונט השתחרר קצת והיה מרעיש כזה בלחיצה על דוושת הגז..

אפילו בזמן ההנעה היה מופיעה לכמה שניות עד דקות בודדות ומסתדר לבד - מה שמעצבן זה שברגע שהייתי מגביר ל 3k סל"ד זה שוב היה חוזר (רעשי ניסור)..

 

רק אחרי שפתחתי את המכסה קלטתי את זה.

מנסיוני - תיתן למשהו להגביר ל 3.5k סל"ד ותיגע בזהירות (אם כפפות כמובן) בפח עצמו

שם לב אם הרעשים מפסיקים בזמן שאתה לוחץ על הפח שלא ירעד, במידה וכן - מצאת את הבעיה...

זה לא משהו רציני תחזק מכל הכיוונים :)

פורסם

קודם כל, תודה לתגובות.

 

 

זה נשמע מהמרכז ואחורה - לא בכיוון של המנוע.

מישהו יודע איפה נמצא הממיר בקליאו? (בטוח שיש מישהו :-P)

 

אם זה סה"כ חיזוק, זה משהו מסובך שדורש מוסך מורשה,

או שמספיק חבר "שמבין"?

 

 

יש לציין שהרכב עבר טסט עם הרעש, כך שאני מניח שהממיר לא נפגע.

פורסם

במרכז הרכב יושב הממיר ולפי מה שאתה אומר השערתי הראשונית הייתה ההשערה הנכונה כנראה שהממיר הוא הגורם לרעש תהדוק את אשר הציע יוסי אילו השתחררו הברגים ניתן לחזק לבד.

בעקרון מן ההגיון שתיהיה השתחררות של הברגים עם השנים עקב שינויי טמפ' חריגים אשר קיימים בממיר.

פורסם

עדכון.

 

פחית ליד/מסביב לממיר הייתה משוחררת.

טופל ללא חיוב במוסך "רון שטיין" בכפר-סבא.

 

תודה לכך המגיבים.

×
×
  • תוכן חדש...