Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע F1 של רדבול היתבטל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרדיט ל-iturbo

כתב: אילן פייביש

 

acrlfd.jpg

 

 

אירוע רד בול F1 שהיה אמור להתקיים ביום שישי 5.6.09 בשדרות רוקח בת"א

ולאחר דין ודברים ותסבוכת מביכה בין משטרת ישראל / משרד התחבורה

עיריית ת"א -יפו האירוע היה אמור לעבור לעיר חיפה

ולהתקיים ביום שישי 26.6.09 . חיפה איננה מסוגלת לעמוד בסטנדרטים

הגבוהים ובממדיי האירוע ומסתבר כי האש משכה את

פקידי הממסד המושחת לכדי יצירת תאוות בצע בזויה.

כך האירוע קרס כמו מיגדל קלפים שהחל כסערת הוריקן

ונגמר ביריקת הממסד בפרצופם של חובבי הספורט המוטורי בישראל

מר רונן בן נון מנכ"ל רד בול ישראל מסר אתמול (שישי)

למגזין ITURBO כי האירוע בוטל סופית.

 

אירוע זה, היה פותח צוהר לעולם הספורט המוטורי בישראל

ומחיה מחדש את מרוצי המכוניות בישראל על הכביש/מסלול.

ומוכיח לממסד בישראל כמה הציבור צמא לספורט מוטורי בארץ.

עובדה שהממסד הבין כמה קהל האירוע אמור למשוך אליו.

אך עקב התנהלות מבישה של כל הגורמים האמורים לאשר אירוע

בסדר גודל זה בישראל, למעט חברת רד בול ישראל שעשתה

את כל המאמצים לקיום האירוע . חברת רד בול העולמית

הרימה ידיים, לנוכח ההתנהלות המבישה ,וביטלה את האירוע בישראל

מעבר לזה נעשים בכל זאת מאמצים להפיק אירוע רד בול

ללא הרצת מכונית על כבישי הארץ, אלא תצוגה סטטית

של מכונית רד בול F1 (ללא מנוע!!!) ככל הנראה בחודש אוגוסט..

 

 

ספורט מוטורי ושגשוג כלכלי -על קצה מזלג

 

כמונו גם חובבי רכב רבים ציפו בכליון עיניים לראות את מכונית F1

של רד בול ולשמוע מנוע מכונית פורמולה 1 מאיצה על אספאלט ישראלי

לא משנה אם ברוקח ת"א או בחיפה. זו אחת החוויות המרטיטות ביותר

בספורט המוטורי, עדות לכך הוא הקהל העצום הבא לצפות ב מרוצי F1

בעולם. לידיעתכם ממסד ישראלי מושחת. אירוע ספורט מוטורי מושך אליו מיליוני

צופים מכל העולם, שלא לדבר על הפרסום , ותחנות שידור מכל העולם.

מעבר לזה כי מרוץ מכוניות מסודר ומאורגן בארץ

ימשוך אליו מאות אלפים, דבר שיביא לתנופה כלכלית גדולה מכל אירוע

שאתם מסוגלים לדמיין לעצמכם בישראל.

עם כל הכבוד לכוכבי רוק/פופ, או משחקי כדורגל או כדורסל או כל ספורט אחר.

לו רק יכולתם להתגבר על הבורות , משחקי כבוד, ומעל לכלשוב תאוות בצע,

ושאר מרעין בישין, וללכת יד ביד עם חובבי הספורט המוטורי בישראל,

היו נבנים כאן מסלולי מרוצים כדוגמת אלה שנבנו בטורקיה ובחריין

שנכנסו לסבב העולמי של F1, וגרמו להאצת תזרים הכספים לקופת מדינתם

במליאדיי דולרים .

לו הוקמו כאן בישראל מסלולי מרוצים בשילוב בתי עסק , אם זה מזון,

אם זה אפטר מארקט(לבוש וכו') , או סוכנויות רכב וקניונים ומלונות בקרבת מקום

שיביאו להכנסה הגבוהה לקופת אוצר המדינה., ויתרמו לרווחת המדינה, להקלות במיסים

וכך להעלאת רמת החיים בישראל . מה שהיה מביא למודעות תעבורתית, ומשנה את

הרגליי הנהיגה על כבישיי ישראל , עם תפיסת לימוד נהיגה שונה מן היסוד

לפי מודעות לימוד נהיגה מתקדמת על מסלול בשילוב נהיגה נכונה על הכביש

דבר המביא בוודאות ל ירידה דרסטית במספר הרוגים בתאונות דרכים.

זו המלחמה האמיתית שאף ממשלה בישראל לא נתנה עליה את הדעת .

כך שגם אצלינו זה אפשרי , הכל תלוי בכם.

פורסם

"אירוע זה, היה פותח צוהר לעולם הספורט המוטורי בישראל

ומחיה מחדש את מרוצי המכוניות בישראל על הכביש/מסלול."

 

כן....בטח.

 

 

פייביש קצת נסחפת לא? :roll:

פורסם

לא יאומן, פשוט רק בישראל.:evil:

גם יום שישי שעבר לקחתי חופש וגם ליום שישי הבא, עכשיו אני צריך לקבל החזרים על ימי עבודה שפספסתי.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אני היחידי שחושב שעדיף שזה התבטל...? עם כל הכבוד לחובבי הספורט המוטורי (ואני ביניהם), באמת נראה לכם שהישראלי המצוי יוכל לעמוד בצד הכביש בצורה מסודרת ובטיחותית כאשר המפלצת הזו מאיצה??

 

אם בתערוכות הרכב הרזות והדלילות שמתקיימות כאן מדי שנתיים (אוטומוטור) יש מי שמצליח לפגוע ולהשחית ברכבים שמוצגים ואף לגנוב מהם חלקים (להזכירכם ידית ההילוכים של אותה איבו...) - למה נראה לכם שהישראלים כאן יכולים להתנהג כמו כל חובבי המוטוריקה באירופה ובעולם ולתת לאירוע כזה להתנהל בצורה שמניחה את הדעת?

 

נכון, אני יודע שלא בגלל זה האירוע האמור התבטל, לפי מיטב הבנתי זה בסופו של דבר היה נתון למילה האחרונה של המשטרה בנוגע לסידורי אבטחה וכד' - אבל גם זה מאוד הגיוני: כי בשביל להרים ולאבטח אירוע בסגנון הזה (שוב, לא לשכוח מי אנחנו) באמת יש צורך בכמויות של כ"א משטרתי בשביל אבטחה והשלטת סדר. נראה לכם הגיוני שכמעט כל מחוז מרכז של המשטרה יהיה צריך להתעסק רק באירוע הזה ולא בדברים אחרים?

 

אם במשחק כדורגל מסריח, בליגה מסריחה יש דרישה וצורך לכמויות של שוטרים, סדרנים, צוותי יס"מ ופלוגות מג"ב - אני ממש ממש לא מתפלא שאירוע כזה מבוטל, ואני אפילו חושב שזה עדיף.

 

יכולנו לעשות בושות לעצמנו, ובמקרה היותר גרוע - אפילו לגרום לאיזה אסון. אני כבר יכול לראות איזה כמה ילדים לא מפותחים קופצים לכביש לצלם או משהו בסגנון כאשר המפלצת הזאת חורכת את הכביש.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

לא המשטרה אשמה, אנחנו והתרבות שלנו, אנחנו והצאצאים שלנו אשמים.

אדון אילן פייביש נתן פה דוגמא לכתבה מטומטמת, מוגזמת וממש לא במקום שמציג את התנהלות המשטרה כהתנהגות מבישה ולא אחראית, אבל אדון פייביש לא שוטר, ולא מפכ"ל לכן הוא יכול לספר את השטויות שלו כי הוא כתב רכב. הוא לא חושב על הכוח שצריך בשביל להפעיל כזה אירוע, והוא לא חושב שלמשטרה של מדינה כל כך קטנה בעלת אמצעים לא גבוהים אין מספיק כוחות לאבטח אירוע שכזה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הוא לא חושב על הכוח שצריך בשביל להפעיל כזה אירוע, והוא לא חושב שלמשטרה של מדינה כל כך קטנה בעלת אמצעים לא גבוהים אין מספיק כוחות לאבטח אירוע שכזה.

 

אז מה שונה בלאבטח אירועים אחרים בת"א עם מאות אלפי אנשים ? לזה יש להם כוח אדם ?

 

או בקיצור כנראה שהסיבה לביטול היא לא בידיוק חוסר בכוח אדם...

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
"אירוע זה, היה פותח צוהר לעולם הספורט המוטורי בישראל

ומחיה מחדש את מרוצי המכוניות בישראל על הכביש/מסלול."

 

כן....בטח.

 

 

פייביש קצת נסחפת לא? :roll:

 

רק קצת... שלא כהרגלו...

:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אדון אילן פייביש... כי הוא כתב רכב.

 

פייביש מנהל בלוג בו הוא כותב את הגיגיו על רכבים. כדי להיות כתב רכב צריך:

 

1. לדעת לכתוב נכון (פיסוק, תחביר).

2. לדעת לכתוב יפה (בנייה נכונה של הנושא וכו').

3. להיות בעל יידע בחומר.

 

אני אתן לדוגמא את המשפט הזה:

אירוע זה, היה פותח צוהר לעולם הספורט המוטורי בישראל ומחיה מחדש את מרוצי המכוניות בישראל על הכביש/מסלול.

 

אהה?!

אימתי היו מירוצי מסלול בישראל? היו מירוצים פעם באשקלון (לפני שרב חברי הפורום נולדו) ויש, לפעמים, כל מיני התארגנויות פרטיזניות כאלו ואחרות ברמה כזו או אחרת. שלא ייצא שאני מזלזל במי שעושה. כל הכבוד לו על ההשקעה, המאמץ, הרצינות וכו', אבל מירוצים מסודרים מעולם לא היו כאן.

 

"...על הכביש/מסלול. ומוכיח לממסד בישראל כמה הציבור צמא לספורט מוטורי בארץ.

 

נקודה ואחריה וו החיבור. יופי...

 

עכשיו נבדוק את המשפט מבחינת התוכן. איך הצגה של מכונית F1 היתה מחדשת את מירוצי המכוניות בישראל?

לפייביש פתרונים.

 

נמשיך.

 

עובדה שהממסד הבין כמה קהל האירוע אמור למשוך אליו. אך עקב התנהלות מבישה של כל הגורמים האמורים לאשר אירוע בסדר גודל זה בישראל [רגע! מה קרה או לא קרה עקב ההתנהלות?], למעט חברת רד בול ישראל שעשתה את כל המאמצים לקיום האירוע .

 

לאילו שטרם עשו בגרות, כתבתם משפט כזה בבגרות בחיבור - נכשלתם. האיש לא יודע היכן צריך לשים נקודה, היכן נושא המשפט ועוד...

 

ומה עם תגובת המשטרה?

 

אני חושב שהרעיון ברור.

אילן בחור חביב עם חלום להיות כתב רכב. מה לעשות, לכתוב הוא לא יודע. לא נורא, לפחות נותנים לו לנהוג על אוטואים שווים. שווה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני כבר יכול לראות איזה כמה ילדים לא מפותחים קופצים לכביש לצלם או משהו בסגנון כאשר המפלצת הזאת חורכת את הכביש.

נו באמת , זה לא קורה במונקו, למה שזה יקרה כאן ?

 

:lol::lol:

פורסם
אז מה שונה בלאבטח אירועים אחרים בת"א עם מאות אלפי אנשים ? לזה יש להם כוח אדם ?

 

או בקיצור כנראה שהסיבה לביטול היא לא בידיוק חוסר בכוח אדם...

תן לי דוגמא לאירוע אחר שכולל בתוכו גם סכנת חיים ממשית במקרה של אי ציות לכללים, גם בושה לישראל במקרה של אסון וגם תקציבי עתק וסגירת צירי תנועה ראשיים בעיר כל כך גדולה כמו תל-אביב \ חיפה.

תתן לי הופעה של מדונה ? איפה סכנת החיים פה אם מישהו יעלה על הבמה ? (מה שלא יקרה).

תתן לי תערוכה כזו או אחרת ? ילדים לא באים לבד לתערוכות, או לפחות לא נותנים להם להתקרב לדברים המוצגים שם.

הבנת את הרעיון.

 

וכדי לחזק את falou, אפילו אני כ"כתב רכב" באתר פרטי הייתי מתבייש בכתבה מהסוג שהוא כתב, בביטויים ההזויים שהוא השתמש ובתיאור הדבילי שהוא נתן למקרה הנ"ל.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...