Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברווזים בניוטרל גודשים את הדרך לעבודה כל יום.

צפים להם לאיטם במורד נחל הפקקים המיותר העומד איתן כל השנה.

 

ואחרי מצב רוח פיוטי כזה אפתח בבוקר טוב.

 

אני וחברתי מחפשים לנו רכב. (היא רוצה רכב, אני רוצה לישון)

 

מחשבות תקציב נעות סביב ה 20K (זוג צעיר בכל זאת).

 

רצוי רכב אמין, לא "קופסא" כהגדרתה (מכוניות קטנות וכו, למה יש לי הרגשה שאני פותח פה תיבת פאנדורה?).

 

בין האופציות שראיתי בעיתון היו:

 

יונדאי אקסנט עד מודל 95.

יונדאי לנטרה עד 96.

פיז'ו 306 סדאן.

 

כולם פורסמו בעיתון תחת מחיר המחירון.

אני לא כל כך מכיר את שוק הרכב ואני לא יודע מה המשמעות של רכב חברה או כמה מורידים בכלל.

 

מצאתי יונדאי לנטרה 96 מחברה אבל הם רוצים 1000 תחת המחירון, וראיתי כבר בעיתון רכבים יותר שמורים בפחות מזה.

 

 

טוב, המלצות וכו' יתקבלו בברכה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

טיגריס נשמה טהורה

בבקשה תפרט מה הדרישות שלך מהרכב...

 

אני משער שמרחב מאחורה לא צריך כי אתם רק זוג...

 

אז מה עם יופי?

בטיחות?

הנאה, חס וחלילה מפחית?

שמירת ערך?

ביצועים?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הצעה אישית: רנו טווינגו - ידנית (או דגם איזי ולבנות על הסבה בקרוב).

 

נוחה, המון מרחב יחסית לגודל החיצוני, אמינה, מכלולים פשוטים, חמודה ומאובזרת.

 

חיפוש בפורום יספר עליה יותר, נעשו עליה הרבה דיונים עם הרבה המלצות.

 

חיסרון יחידי - קשה יחסית למציאה. אבל אפשרי בהחלט.

פורסם
טיגריס נשמה טהורה

בבקשה תפרט מה הדרישות שלך מהרכב...

 

אני משער שמרחב מאחורה לא צריך כי אתם רק זוג...

 

אז מה עם יופי?

בטיחות?

הנאה, חס וחלילה מפחית?

שמירת ערך?

ביצועים?

 

תראה, אחרי הסופרמוטו, אני לא ממש מחפש ביצועים ממכונית יות.

אבל מרחב מאחור זה יכול להיות נחמד.

 

בטיחות חשובה לי מאוד בשבילה.

כרית אויר צד נהג אם אפשר זה טוב.

 

הנאה?

הממ, פחות חשוב, אבל חשוב בלמים טובים והתנהגות כביש סבירה.

לא משהו ספורטיבי, אבל משהו שניתן לסמוך עליו.

 

שמירת ערך.

חשוב.

אבל בימים שלנו אני כבר לא חושב שיש איזה רכב ששומר על ערכו.

 

 

לא אמרת לי איך היונדאי, איך ה 306?

 

אני לא מוצא 323 אבל הבנתי כי האוטו די שותה דלק.

 

טווינגו הייתי שמח לקחת אבל אני לא בטוח אם החברה תסכים.

:-(

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

לפי דעתי ולאחר נסיון של 80000 ק"מ אני יכל להגיד בבטחון פיאט בראבו/ה.מחירי חלקים גבוהים וקצת בעיות חשמל.זה הכל.והאוטו נמכר כמעט בחינם.

פורסם
לפי דעתי ולאחר נסיון של 80000 ק"מ אני יכל להגיד בבטחון פיאט בראבו/ה.מחירי חלקים גבוהים וקצת בעיות חשמל.זה הכל.והאוטו נמכר כמעט בחינם.

 

פיאט בראבו \ בראבה , הצעה מצויינת (רק לא בטוח שיש אותה בתקציב)

פורסם
לפי דעתי ולאחר נסיון של 80000 ק"מ אני יכל להגיד בבטחון פיאט בראבו/ה.מחירי חלקים גבוהים וקצת בעיות חשמל.זה הכל.והאוטו נמכר כמעט בחינם.

 

פיאט בראבו \ בראבה , הצעה מצויינת (רק לא בטוח שיש אותה בתקציב)

 

מה זאת אומרת בבקשה, נמכר כמעט בחינם?

 

וכמה זה "גבוהים"?

 

איזה בעיות חשמל גם יש לצפות?

 

טיפה מפחיד לא?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

 

מה זאת אומרת בבקשה, נמכר כמעט בחינם?

 

זאת אומרת שהרכב נסחר בערך נחות מאד למה שהוא שווה,

בגלל ביקוש נמוך, שמביא לירידת ערך גדולה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

מתוך ניסיון, הגישה של הנשים משתנה איך שהם רואות את הטוינגו.

האוטו מדבר אליהן.

מאד מרווחת, נוחה, ראות נהדרת.

עדיף על כל האופציות המשעממות.

פורסם
טיגריס נשמה טהורה

בבקשה תפרט מה הדרישות שלך מהרכב...

 

אני משער שמרחב מאחורה לא צריך כי אתם רק זוג...

 

אז מה עם יופי?

בטיחות?

הנאה, חס וחלילה מפחית?

שמירת ערך?

ביצועים?

 

תראה, אחרי הסופרמוטו, אני לא ממש מחפש ביצועים ממכונית יות.

 

אין פה סתירה, אפשר להנות גם מרכב וגם מדו"ג

במשך שנה וחצי החזקתי במקביל XR-650 וגם 106 ראלי, לכל אחד מהם הנאה משלו

אפשר להנות גם מרכב ואפילו להרגיש עם זה בסדר :wink:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

 

אין פה סתירה, אפשר להנות גם מרכב וגם מדו"ג

במשך שנה וחצי החזקתי במקביל XR-650 וגם 106 ראלי, לכל אחד מהם הנאה משלו

אפשר להנות גם מרכב ואפילו להרגיש עם זה בסדר :wink:

 

שששששששש!!!!

 

אל תגלה לכולם!

 

אבל הייתי נהנה גם מהטויוטה קורולה שהייתה לי.

אבל XT-SM הוא עולם אחר.

פשוט כאשר ניתן להשוות את האופנוע לקארטינג אז זה כבר שם דברים באור אחר.

 

 

אגב איך קורולה 92?

שווה עדיין לקנות או שכבר ישן מדי?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

 

אין פה סתירה, אפשר להנות גם מרכב וגם מדו"ג

במשך שנה וחצי החזקתי במקביל XR-650 וגם 106 ראלי, לכל אחד מהם הנאה משלו

אפשר להנות גם מרכב ואפילו להרגיש עם זה בסדר :wink:

 

שששששששש!!!!

 

אל תגלה לכולם!

 

אבל הייתי נהנה גם מהטויוטה קורולה שהייתה לי.

אבל XT-SM הוא עולם אחר.

פשוט כאשר ניתן להשוות את האופנוע לקארטינג אז זה כבר שם דברים באור אחר.

 

 

אגב איך קורולה 92?

שווה עדיין לקנות או שכבר ישן מדי?

 

אני בספק אם היא תכנס בתקציב שלך כי שנת 93 המחירון באזור ה-30K ש"ח ...

ואם כבר קורולה אז כדאי משנת 94 שזה דגם חדש יותר והרבה יותר טוב.

 

תוריד את היונדאי מהרשימה, רכב פשוט גרוע, זוועה מוטורית, לא אמין, זול, נראה גדול מבחוץ אבל קטן מבפנים, מנוע מיושן, אתה רוצה שאני אמשיך ???

ה-306 היא אופציה טובה מאוד, אבל תקח בחשבון שזו צרפתיה והיא לא תהיה הכי אמינה.

לפי דעתי ללכת על טווינגו או על פורד אסקורט/פיאסטה (לפי הגודל הרצוי). האסקורט לא מצטיין בהרבה דברים אבל יש לו אבזור בטיחותי מצויין לצד שמירת ערך מזוויעה שתתן לך לקנות שנתון גבוה (כלומר יותר אבזור בטיחותי מקורולה 93 שאין לה אפילו ABS).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

 

אגב איך קורולה 92?

שווה עדיין לקנות או שכבר ישן מדי?

 

אני בספק אם היא תכנס בתקציב שלך כי שנת 93 המחירון באזור ה-30K ש"ח ...

ואם כבר קורולה אז כדאי משנת 94 שזה דגם חדש יותר והרבה יותר טוב.

 

תוריד את היונדאי מהרשימה, רכב פשוט גרוע, זוועה מוטורית, לא אמין, זול, נראה גדול מבחוץ אבל קטן מבפנים, מנוע מיושן, אתה רוצה שאני אמשיך ???

ה-306 היא אופציה טובה מאוד, אבל תקח בחשבון שזו צרפתיה והיא לא תהיה הכי אמינה.

לפי דעתי ללכת על טווינגו או על פורד אסקורט/פיאסטה (לפי הגודל הרצוי). האסקורט לא מצטיין בהרבה דברים אבל יש לו אבזור בטיחותי מצויין לצד שמירת ערך מזוויעה שתתן לך לקנות שנתון גבוה (כלומר יותר אבזור בטיחותי מקורולה 93 שאין לה אפילו ABS).

 

הממ, הפתעת אותי.

 

אני שמעתי דווקא כי האקסנט היא אמינה.

טוב אז זה דורש שיקולים חדשים.

 

אסקורט שום מה תמיד הצטיירה בעיניי בתור רכב גרוע.

כבד מדי.

לא חסכוני וסתם יקר לאחזקה.

 

אני טועה?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...