Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון אני משקיע דיי הרבה זמן ומחשבה על הרכב שלי

שאני עובד עליו

כרגע גיליתי תקלה מוזרה כשאני מפעיל מזגן יש את המאוורר של המזגן שאמור לעבוד (ככה החשמלאי שלי אמר )

והוא תקוע

כידוע יש שם 2 מאווררים על הרדיאטור אחד של המזגן ואחד של המנוע משהו כזה

והמאוורר של המזגן תקוע ועושה שריקות ממש ממש חזקות. מה שאני מפחד שיהיה לחץ ויהיה פיצוץ בצינור של המזגן

איך אני יכול לתקן זאת בעצמי?

תודה לעוזרים

פרטי הרכב הם איביזה 99 ידנית 1600

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

לדעתי,אם אין לך רקע טכני אל תתעסק עם זה לבד.

אם תמשיך להזניח אתה עלול לגרום לרכב להתחמם ויגרם נזק כבד לראש המנוע/לכולו,כאשר תפעיל את המזגן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה איש טכני ומבין עיניין כל שעלייך לעשות הוא לפרק את המאוורר לנקות את חלקיו לשמן אותו והוא ימשיך לחיות לעוד זמן רב, כמו כן ראה את גובה הפחמים ובמידה וצריך להחליף תחליף.

פורסם

אין לך מה לשמן את המאוורר מכיוון שזה שווה כמו כוסות רוח למת.

 

לפני שאתה מפרק את המאוורר בדוק את פעולתו על-ידי חיבורו ישירות למצבר הרכב עם פיוז הגנה של 15 אמפר.

 

שים לב לנקוט באמצעי זהירות בזמן הפעלת המאוורר ולא לדחוף ידיים ולנסות להזיזו בייד כאשר הוא מחובר ישירות למצבר.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

המאוורר הזה לא ניתן לתיקון או שימון ,הסגירה שלו הינה חד פעמית

וכך גם כל חלקיו בפנים .

אל תבזבז זמן עם זה .

הבעיה בדרך כלל במאווררים האלו הינה החיבור העגול של החיווט בכניסה

למאוורר ,תפתח את החיבור ותראה אם התקע לא שרוף ,

אם הוא שרוף תעקוף אותו עיי חיתוך המחבר והלחמת החוטים ,אם לא אין מה

לעשות עליך להחליף מאוורר .

חליפי כזה עולה כ 450 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...