Jump to content

Ibiza99

  • הודעות

    115
  • כאן מאז:

הנקודות של Ibiza99

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אין צורך להחליף את הברגים אלא אם כן אחד מהברגים שבור, מחליק וכו'. אבל סתם ככה אין שום צורך להחליף את הברגים רק להחליף אטם. יום טוב יניב
  2. אתה יכול ליישר את ההגה לבד.. איזה שנה הרכב.? ישנו כרית אוויר בהגה? במידה וכן תצטרך לנתק את המצבר ולעשות זאת בזהירות.
  3. עידוז היקר. אם בין שלושתם אז ליקווי מולי. אבל אם כבר תשמש מויבייל 1 הוא ליגה. אני משתמש בו.
  4. קל מאוד להחליפה.. אתה מתכוון למנורת איתות בכנף הרכב. היא נישלפת החוצה ומאחורי הפנס הקטן יש מנורה היא נשלפת. אמור לעלות לך מנורא כזו בסיבות 20 עד 40 שקל ופה אני ניסחף כשאני אומר 40. זה פשוט מאוד. שבוע טוב
  5. תודה דניאל. החלקים הם מקוריים בלבד. ולא יודע מי עושה לך את המילוי והשיפוץ. אבל זה לא מה שאני קיבלתי. ואני עובד עם המשפץ כבר 5 שנים ברציפות. ד"א טיימינג בלבד עולה בערך כ-1000 ש"ח פלוס מינוס ומה עם העבודה על הראש והאטמים והטיפול.. אפילו הפילטרים מקוריים. שום דבר לא גניבה. ובאמת אל תשווה פג'ו 205 לסופר רייסר. המשך יום טוב.
  6. רצוי בכל טיפול שאתה עושה לרכב.
  7. סליחה לא ראיתי שהרכב הוא חדש. מתנצל מראש.. אין צורך להחליף רק בטיפול.
  8. לא חושב שיש צורך להחליף שמן. אם שמו לך שמן חדש לפני ההרצה אין לך מה לחליף חכה בעוד 3000 ק"מ ותחליף ואחרי זה כל טיפול כמובן.
  9. מסכים עם צביקה, ברשותי יש רובר ומטופלת עד היסוד. ברגע הקנייה ניבדק כל בורג ובורג כל צינור וצינור והוחלף מה שצריך. יש לציין שהעבודה על הראש וה" קומבינה " היתה חאפרית למדי. לא מאמין שבמוסך מרכזי עשו קומבינה.
  10. לגבי מחירים אני לא כל כך יודע. זה גם תלוי מקורי או חליפי. בסביבות ה500 פלוס מינוס מאה לפה מאה לפה . זה המחיר לג'יפים בערך
  11. מוסך ג'סי כהן. בחולון
  12. בדקת אולי המנורה נשרפה?
  13. תלוי מה צריך להחליף ומה לא. שמן, פילטר שמן , פילטר אוויר, בדיקת רצועות מנוע , ברקסים גומיות של ציריות תפוחים וכו'. בודקים מה התבלה ומה לא. אם אתה לוקח את הרכב לטיפול כלומר שמן פילטר ושאר ירקות אז לא אמור לעלות לך יותר מידי במידה ובזמן הרמת הרכב התגלו סימני בלאי ברכב צריכים לתקן גומיות לציריות אולי קרועות, תפוחי הגה פגומים, גומיות הגה וכד'. בהצלחה, יניב
  14. שלום מתן. אני שמח לדעת שנהנת מהפרוייקט אני כרגע עובד על ראש מנוע של שברולט קוואליר אני יסיים ואני יעלה את הפרוייקט השני גם. 1. לגבי ביצוע הטיימינג אכן כן יש סימוני קרנר שבא מהחברה שעל פיו אתה צריך לסובב את גלגלי השיניים של הטיימינג ולשים את החגורה במקום ולהזהר לא לפספס שן. כמובן זה הכל בהוראות יצרן. סימן הטיימינג ישנו גם בגלגל העליון וגם בתחתון אתה חייב להתאים את הסימון לסימון היושב בבלוק עצמו. במיקרה הזה ספציפית אין סימון על הבלוק כי יש 2 קמשפטים והסימון הוא ביניהם אתה יכול לראות בתמונה.וכן הטיימינג צריכה להיות לא מתוחה מידי ולא רפוייה מידי כי אחרת הטיימינג ישרוק. 2. רצועות גומי זה רצועת טיימינג. ושרשרת זה שרשרת טיימינג , שרשרת לא מחליפים אלא אם כן היא נשחקת וזה גם כן לאחר הרבה מאוד קילומטרים לא כל 90 אלף קילומטר כמו הרכבים בעלי הטיימינג גומי. למשל במזדה החדשות 6,3,MPV, או טויוטה החדשות כבר אין רצועת טיימינג ישנה שרשרת ואותה לא מחליפים. רק מחזירי שמן ובמידה ויש נזילת מים מהמשאבת מים אז מחליפים אותה אבל לא מחליפים לה טיימינג. 3. זה לא בגלל הטיימינג. הראש נפרץ בגלל אטם שנאכל בעקבות שימוש במים רגילים נאכל האטם ודרכו עבר שמן לבוכנה 1 ובוכה 3. ולכן הם לא עבדו נכנס אליהם גם מים וגם שמן. יום טוב, יניב
  15. בוודאי הוחלפו כ-6 צינורות מים. מחזירי שמן, טייימינג, משאבת מים, ורצועות מנוע. כל החלקים הם מקוריים בלבד.
×
×
  • תוכן חדש...