Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדובר בכריזמה 98 ידנית.

אני מירושלים ולא מוצא את דרגת השמן הזו באף מקום. אם למישהו יש מקום שמוכר את זה אשמח לדעת.

שמתי 75-90 סינטטי אבל ההילוכים לא נכנסים יפה בדקות הראשונות ובהפרדה הידית כאילו "נדחפת" לצאת מההילוך.

במורשה אמרו שאין להם את הדרגה הזו והם שמים 75-85. אם אני אחליף כבר אשים את הדרגה שהיצרן קבע.

תודה מראש לממליצים.

פורסם

אם אתה יכול להגיע לאזור קררית אונו, תרים טלפון לפני ותזמין TRANSELF NFJ 75W80.

אצל: אלור מוצרי אנרגיה דב הוז 13 קריית אונו

טלפון: 03-6355664

 

בעקרון הם מתעסקים במכירה סיטונאית אבל תגיד שהגעת אליהם דרך קארספורום.

פורסם

בשמן הקודם היא לא קפצה.

היה קרע בגומיה פנימית של הציריה וזה אצלי גם שומר על שמן גיר. היא הוחלפה.

אם זה המקום היחיד בקריות אז אולי אסע עד לשם אני מירושלים

פורסם
אם אתה יכול להגיע לאזור קררית אונו, תרים טלפון לפני ותזמין TRANSELF NFJ 75W80.

אצל: אלור מוצרי אנרגיה דב הוז 13 קריית אונו

טלפון: 03-6355664

 

בעקרון הם מתעסקים במכירה סיטונאית אבל תגיד שהגעת אליהם דרך קארספורום.

 

:mm_yeah:

 

לפותח השרשור - המקום לא בקריות אלא בקריית אונו.

 

אתה יכול גם לחפש ESSO , יש במוסכים המורשים של פיג'ו.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

פעם היה לירוחם שמן כזה של וולוליין לא יודע אם יש היום , זה נראה כמו הצמיגות של פזיו לכן תוכל לרכוש שמן זה במוסך המורשה במחיר מושחט אבל שמן מעולה של TOTAL , או בדוק במוסך של פיאט הם גם משתמשים בשמן 75-80 או 75-85 לא זוכר בדיוק. בירושלים אני זוכר שהם לא היו מוכרים בבקבוקים אלה רק למילוי ,מצד שני אני החלפתי פעם ושילמתי איזה 120 ש"ח על שמן ועבודה יחד במוסך בגבעת שאול.

פורסם

היית ברחוב בעלי מלאכה בתלפיות ?

 

יש שם איזה 10 חנויות חלפים, לאף אחד אין שמן כזה ? מה לגבי אהרון זקן חלפים בתחילת הרחוב ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אני יודע איפה יש..... במפעל לשיפוץ גירים "אלייד" בתלפיות. בזמנו רכשתי שם 3 בקבוקים של 1 ליטר כ''א. מדובר על שמן מקורי של VAG, מקווה שזה מתאים לך. גש למחסנאי בתוך המפעל ובקש לרכוש.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אם אתה מגיע לת"א בטוח תמצא אצל י.שובס, בדרך מנחם בגין לכיוון דרום קצת לפני הפניה לרכבת.

אבל אתה מסתכל רק על הצמיגות, מה עם התקן? API-GL4, API-GL5 וכיו"ב?

פורסם

אני לא מבין בתקן. זה משנה או שיש משהו שהוא הכי טוב?

כתוב לי x Elf Tranself TRX 75w-80w (XT3556)

חיפוש בגוגל מעלה את הנתון + API GL-4

×
×
  • תוכן חדש...