Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום ולבעלי ניסיון בתחום

 

האם עלות של 780 ש"ח (עבודה חיצונית בילבד של המוסך)

לשיפוץ ראש מנוע של סופר לנסר 95 אוטו' כולל מילוי ישור ניקוי הוא סביר?

 

עלות כוללת של התיקון כולל:

1. שיפוץ ראש 780

2. תיקון ריתוך ראדיאטור280

3. סט אטמים מלא 380

4. סט שתי רצועות מנוע 138

5. נוזל קירור מיוחד 64

6. טרמוסטט + בית טרמוסטט 128

7. שמן גיר אוט' (על הדרך)80

8. עבודה כללית של המוסך 1200

 

סה"כ מחיר של 3020 לא כולל מע"מ הוא מחיר סביר?

פורסם

בחישוב פשוט, מחיר שיפוץ הראש מסתכם ב 1760 ש"ח .

780 יישור ומילוי

380 סט אטמים

600 ש"ח חצי מעלות העבודה הכוללת .

כל השאר עדיף להחליף וגם כטיפול מונע.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

יש מוסכים בכול מקום שיעשו את הכול כולל הכול גם ב1000ש-1500ש,ואפילו דיברתי בט'ל עים איזה בעל מוסך בשטחים (שחבר מטפל אצלו וקבע להגיע השבת)והציע לי טיפול כזה ב800ש,לשיקולך.(רפי יספר לך הוא בעינינים)

פורסם

המחיר סביר,

 

תמיד שאתה עושה השוואה אמיתית - תבקש פירוט מה מתבצע ואילו חלקים מוחלפים.

 

גם אם אנשים מנפנפים אם מספרים של 1500 שקל - יש לבדוק בפירוט מה מתבצע ואילו חלקים מוחלפים.

×
×
  • תוכן חדש...