Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי, הג'אנט המקורי ממש יפה בשחור, מצטרף למי שאמר לעשות לו ליפ אדום ולהרכיב ככה :)

 

(יום יבוא ויהיה לי ליד הג'יפ גולף קבריו ישנה בצבע שחור)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

(יום יבוא ויהיה לי ליד הג'יפ גולף קבריו ישנה בצבע שחור)

 

אם אתה מתעקש אני מוכן להחנות ליד הג'יפ שלך כשאסיים את השיפוץ:lol::wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
זה מה שרציתי לעשות, אבל היד שלי רועדת:lol: איך אני עושה פס ישר?

 

האופנוענים שרוצים גם להוסיף פס אדום, פשוט קונים מדבקות מוכנות לפי קוטר הג'אנט (זה נקרא סטריפים)

אפשר להשיג באיביי בגרושים ואני כמעט בטוח שגם בארץ.

 

לדוגמא-

 

2007%5C03%5C13%5Cbikepics-828235-800.jpg

פורסם
האופנוענים שרוצים גם להוסיף פס אדום, פשוט קונים מדבקות מוכנות לפי קוטר הג'אנט (זה נקרא סטריפים)

אפשר להשיג באיביי בגרושים ואני כמעט בטוח שגם בארץ.

 

לדוגמא-

 

2007%5C03%5C13%5Cbikepics-828235-800.jpg

 

תודה על האינפורמציה אני אחפש ואעדכן.:lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

טוב, אז הגולף סיימה את החלק הקשור לצבע וביימים הקרובים (אחרי הרכבה של חלונות, טמבונים וכו,) היא אמורה לעלות על גרר חזרה הבייתה להמשך העבודה.

כך היא נראתה היום בבוקר ליד התנור

06042009033.jpg

06042009034.jpg

06042009035.jpg

06042009036.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בינתיים הגיע גם משלוח של כמה חלפים:lol:

 

מה שבטוח, שום דבר לא עומד בלוח הזמנים המתוכנן, עיכובים ועיכובים, נו, העיקר שמתקדם...

04032009565.jpg

04032009566.jpg

04032009568.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
תודה על האינפורמציה אני אחפש ואעדכן.:lol:

 

ניתן לרכוש גם אצל "רשף", המחזיק ציוד לרוכבי אופנועים, בין היתר פסי הקישוט של הג'אנטים.

החנות נצאת ביבנה (בתחנת הדלק).

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פרויקט משגע.

קראתי הכל היה תענוג.

 

אבל בעניין הגאנטים, לפי דעתי המקוריים צריכים להישאר, רק לעבור חידוש באותו צבע.

יותר מדי שחור שזה גם מקטין את הגאנט .

 

דרך אגב איזה מידה הוא?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
פרויקט משגע.

קראתי הכל היה תענוג.

 

אבל בעניין הגאנטים, לפי דעתי המקוריים צריכים להישאר, רק לעבור חידוש באותו צבע.

יותר מדי שחור שזה גם מקטין את הגאנט .

 

דרך אגב איזה מידה הוא?

היי מאור, תודה

הג'אנט הוא 15".

אני מסכים ששחור מרזה:lol: אבל כמו שזה נראה כרגע הגלגלים של הדוגמנית שלי כנראה יראו רזים:wink:

יהיו מספיק ניקלים ברכב והסטריפים לג'אנט כדי לשבור את השחור, חוץ מזה תמיד אפשר לצבוע בצבע לגאנטים, 40 ש"ח ל400 מ"ל...

באתר שבו הזמנתי את הסטריפים לגאנט היו הרבה מאוד צבעים, לא התאפקתי והזמנתי 3 סטים :wink:

gold crome, red and silver chrome

כאשר יגיעו אני אחליט איזה מהם יתאים יותר.

 

לא ממש רואים בתמונה אבל לג'אנט יש בכל ההיקף ברגים שהשארתי בצבע ניקל, אולי אצבע אותם בהתאם לסטריפ שאחליט להתקין.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

לא ממש שמים לב בתמונה (וזה גם לא ממש ממש קריטי) אבל יש לי פנס קדמי אחד חדש ואחד קצת צהבהב מהשנים שעברו עליו.

האם יש דרך לחדש אותו או שעליי להחליף אותו?

אני יכול להצהיב או להשחיר את שניהם אני רק לא בטוח לגבי הטסט:cry:

06042009033.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:


×
×
  • תוכן חדש...