Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טריומף, אצל מי עשית את האוברול למנוע?

 

במוסך בנתניה באזוה"ת הישן.

שלחתי לך ה.פ.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

סוף סוף היום התחילו בהרכבת המנוע חזרה לרכב זה עדיין לא אומר שסיימו:lol:

העבודה מתבצעת לאט וכשיש זמן פנוי, מה שלא אמור להיות במוסך פעיל....

 

הנה תמונות ראשונות שבהן המנוע רק הוכנס למקומו עדיין לא חובר:shock:

25032009008.jpg

25032009009.jpg

25032009010.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
ידוע לך כבר כמה עלה האוברול?

 

אני יודע שזה ישמע לך מוזר אבל אני לא מאלה ששואלים לפני כמה עולה, היתה הערכה לפני הביצוע:wink:

זה ינוע בין 2500 ל 6500 ש"ח, כמה בדיוק נדע כשנשב על החשבון הסופי.

אם זה חשוב לך אני אעדכן בסוף

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

סתם הצעה ככה באוויר.

 

חשבת אולי לנסות להתאים לו דש בורד של רכב אחר? נגיד של גולף 4?

כנ"ל לגבי מראות ופנים הרכב.

 

אתה יכול להשיג היום סט סלון מלא של גולף 4 אפילו מה-GTI או V5 בצבע קרם במחירי רצפה וזה יהיה הרבה יותר טוב מכל שיפוץ אפשרי שתעשה לסלון שלך ולא משנה כמה כסף תשקיע בו.

פורסם
סתם הצעה ככה באוויר.

 

חשבת אולי לנסות להתאים לו דש בורד של רכב אחר? נגיד של גולף 4?

כנ"ל לגבי מראות ופנים הרכב.

 

אתה יכול להשיג היום סט סלון מלא של גולף 4 אפילו מה-GTI או V5 בצבע קרם במחירי רצפה וזה יהיה הרבה יותר טוב מכל שיפוץ אפשרי שתעשה לסלון שלך ולא משנה כמה כסף תשקיע בו.

 

תגדיר מחירי רצפה...

חשבתי על התאמת דש אחר ואפילו עשיתי זאת בעבר בפיזו 305 שהיתה לי בהצלחה רבה.

אבל לא יהיה בדש של רכב אחר שום יחוד רק שוני אני מחפש את הייחוד.

 

משום מה המחירים היום לחלקים בפירוקיות משתווים למשקלם בזהב, ואני חשבתי לתומי שהמצב קשה:roll:

על זוג כיסאות קדמיים מאיביזה שאמורים להתאים בול לא בצבע קרם מבקשים 1400ש"ח מחיר מוגזם לכל הדעות.

 

בכל מקרה ההנאה שלי משיפוץ היא היצירתיות ולא השתלת חלקים של רכב אחר, לקחת את המראות המקוריות ולהפוך אותם לחשמליות עם מנגנון קיפול חשמלי גורם לי ליותר סיפוק מאשר לקנות זוג מראות של סיוויק חדשה ולהבריג אותן לדלת.

לבנות דש לפי טעמי עם לוח שעונים בעיצוב אישי שלי נראה לי יותר מיוחד מלשתול דש של פולו פוקס שדרך אגב יתאים בול עם מעט מאוד שינויים.

זו דעתי בכל אופן וזה מה שגורם לי לסיפוק בתהליך:wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

א. זה הרכב שלך, ואתה הולך לסוע בו ומה שייתן לך הכי הרבה סיפוק זה ללא ספק הדרך הנכונה.

 

ב. אני לא אומר תשאיר את הדש של הגולף דור 4 איך שהוא, תשפר אותו לפי הרצונות והחלומות שלך, פשוט דש בורד של גולף 4 הוא נק' התחלה הרבה יותר טובה משל גולף דור 2 (2 נכון?) כמו שלך.

 

ג. מושבים אפשר למצוא לדעתי בפחות מאלפייה להכל.

סתם דוגמא שהייתה פה בפורום-

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212032&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D

 

שוב, סתם רעיון.

פורסם
א. זה הרכב שלך, ואתה הולך לסוע בו ומה שייתן לך הכי הרבה סיפוק זה ללא ספק הדרך הנכונה.

 

ב. אני לא אומר תשאיר את הדש של הגולף דור 4 איך שהוא, תשפר אותו לפי הרצונות והחלומות שלך, פשוט דש בורד של גולף 4 הוא נק' התחלה הרבה יותר טובה משל גולף דור 2 (2 נכון?) כמו שלך.

 

ג. מושבים אפשר למצוא לדעתי בפחות מאלפייה להכל.

סתם דוגמא שהייתה פה בפורום-

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212032&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D

 

שוב, סתם רעיון.

 

 

תודה, לגבי המושבים הללו אתה צודק אך הם לא מתאימים פיזית לרכב (דורש שינויים) ובנוסף הם לא מתקפלים שלי 2 דלתות והם גם לא בצבע קרם:wink:

 

לגבי הדש אצלי בדור 1 הוא ניתן לשינוי בקלות כי מיקום לוח השעונים מותאם ללוח ארוך וגדול (מלבני) בעוד בדור 4 למשל הוא חצי עיגול קטן ודי מגביל.

שים לב בתמונה שצירפתי הריבוע האדום הוא הגודל של הדש המקורי וכמה מקום יש בדש הזה (תוספת שעונים, מסך LCD מובנה וכו') להרחבה, בעוד בדור 4 מדובר באותו גודל (הקטן) ועוד עגול שההתאמה בלוח מעוגל הי הרבה יותר בעייתית.

הרעיון שלך הוא נכון אם הייתי מתכוון להישאר בקונספט סטנדרטי מה שאני לא:lol:

22032009603.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אני לא בטוח שלוח השעונים שתכננת הוא אידיאלי מבחינת הנדסת אנוש,

אבל - הוא יפיפה !

 

כל הכבוד ובהצלחה!

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
אני לא בטוח שלוח השעונים שתכננת הוא אידיאלי מבחינת הנדסת אנוש,

אבל - הוא יפיפה !

 

כל הכבוד ובהצלחה!

 

שי

 

היי שי

תודה.

אני אשמח להשכיל מנסיונך, למה אתה חושב שהוא לא יהיה אידיאלי מבחינת הנדסת אנוש?

בחלק הימני עוד אמור להיות מסך LCD בגודל של 7" ומד טמפרטורה לפנים הרכב שבלחיצת כפתור יציג את טמפ' החוץ כמו בתמונה מצ"ב (איכות התמונה מצ"ב ירודה בשל גודל הקובץ).

ז"א שהשעונים יהיו בעקרון מול הנהג ולא בצד.

golf closter design WLCD.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
הציור של הקבריולט עם העץ נראה לי קצת מצועצע ולא מתאים לרמה הכללית.

 

תודה על ההארה והערה חיפשתי מה לשים שם (עדיין ניתן לשינוי) ויישקל בכובד ראש:wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

האמת, גם לי הוא לא ניראה אבל לא היה נעים לי להגיד,

זה די הזכיר לי את התמרים שהיו מדבקים פעם על צידי הרכב...

לגולף הולך הסמל של שני ארנבים מזד.....ם

ראביט כאילו...אבל זה רק אני...רן

 

לא מצאתי את מה שרציתי אבל גם אלה נחמדות:

 

 

112_news060413_03z+2006_vw_rabbit+logo.jpg

 

rabbit_logo.jpg

 

rabbit%20logo.gif

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לגולף הולך הסמל של שני ארנבים מזד.....ם

ראביט כאילו...אבל זה רק אני...רן

 

שנים רבות נמכר הגולף בארה"ב תחת השם "ראביט", וזה כנראה מקור ה"סמל"

מה עושים הארנבים? זה עניין אחר....

(אגב, אותו ציור היה הולך גם עם הכיתוב "Turbo Injection" :-D)

עודד


×
×
  • תוכן חדש...