Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם תצליח למצוא איפה רשמתי שאייבי אח של איציק אני נותן לך חופן בוטנים.

דיברתי על גבי, שהייתי (עד עכשיו) בטוח שהוא אח של אייבי.

לגבי העברת המוסך לראשון, לא היה לי שמץ. :?

אחי אני חייב לך חופן בוטנים ובכייף אני יוסיף לזה גם בירה קרה. התבלבלתי ורשמתי איציק במקום גבי :-). את המוסך הם העבירו לא מזמן לראשון.

triumph מה שאתה מתכנן על הרכב זה בדיוק מה שגבי עשה על הרכב שלו . בעבר גם היו לו מסכי LCD אבל הוא פירק אותם , הבנאדם תותח בתחום. צור איתו קשר דרך האתר של מועדון VAG .

שיהיה יופי של יום.:-D

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
טריומף ,אתה עדיין צריך את הלוח שעונים?

כי יש לי כבר שניים ספייר:-).

 

כן,כן,כן תודה:-P

אני צריך רק קצת זמן כדי להגיע אליך:lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

השיפוץ מתקדם, אמנם לא בקצב שחשבתי אבל אין לי תלונות כי עושים עבודה טובה:lol:

כמו שניתן לראות בתמונות, התחילו בשלב הראשון בפחחות, המנוע פורק ומחכה להתחלת השיפוץ המקיף שלו.

בינתיים פירקתי את לוח השעונים לגורמים והבנתי למה חלק מהמכלולים לא עובדים:wink: (2pac אני בדרך לאסוף את הלוח שעונים ממך בקרוב). הדש כבר לא באוטו אלא אצלי על השולחן בניתוח, כנ"ל דיפוני הדלתות וריפוד הפנים בתהליך עיצוב מחדש:idea:

בקיצור הדרך ארוכה ומפותלת ואני רק בהתחלה...

24022009555.jpg

24022009556.jpg

24022009557.jpg

26022009558.jpg

26022009559.jpg

26022009560.jpg

26022009561.jpg

26022009562.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

יש לך השערה תוך כמה זמן יסתיים השיפוץ, והרכב ישוב למצב נסיעה?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יש לך השערה תוך כמה זמן יסתיים השיפוץ, והרכב ישוב למצב נסיעה?

 

 

 

 

ל'

 

ליטל, מסתבר שהמציאות חזקה יותר מכל תכנון.

חלפים שהזמנתי מחו"ל מתעכבים בגלל משלוח (ארה"ב גרמניה והונג קונג).

במוסך התעכבו עם פירוק המנוע בגלל עומס עבודה והצבע התעכב כי המנוע עדיין היה באוטו.

חלקים שחשבתי שאשיג בקלות בארץ גם הם מהווים מכשולים קלים.

בנוסף נכנסים עוד כל מיני שינויים תכנוניים תוך כדי תנועה:lol:

גם ההערכה הכספית שצפיתי לשיפוץ הזה יותר מהוכפלה, אז..

 

הייתי מאוד רוצה שהיא תהיה מוכנה עד הקיץ אבל זאת תהייה אופטימיות לא מציאותית.

 

בקיצור, לאט אבל בטוח.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
במידה והחלטת לא לשמור על המקוריות, אני מציע לך לדבר גבי ממוסך G-DUB בבית דגן.

הוא בנה MK1 מדהימה! כנס לפורום VAG להתרשמות.

גם אח שלו אייבי בנה אחת מדהימה לא פחות אז ככה שהידע קיים שם בשפע.

 

חחחחח גבי הוא זה שהכניס אותי לתחום הוא עשה מילואים אצלי בבסיס לפני שנתיים ומאז חיפשתי אותו יש לו גולף כסופה מדהימה ברמה שלא ראיתי כמותה בארץ בהחלט ממליץ לפנות אליו יש לו את כל שלבי הפרוייקט משו מדהים !

הוא גם לימד אותי איך להעביר הילוכים ברכב ידני מבלי ללחוץ על הקלאץ =) ושטנדר הילוקס יכול בהחלט לטפס קיר בזוית של 60 מעלות

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קצת עדכונים.

המנוע עבר אוברול מלא, קלאץ הוחלף בגלל שהיה קרוב כבר להחזיר את נשמתו לבורא.

תא המנוע עבר שיפוץ יישור וצביעה והמנוע הורכב בו כלאחר כבוד.

חלקים יעודיים במנוע נצבעו וחודשו.

 

בינתיים התחלתי לטפל בחלקים ולבצע חלק מהשינויים שתכננתי.

לדוגמא: תהליך הפיכת המראות למראות חשמליות (גם כיוון חשמלי וגם קיפול חשמלי)

 

להלן תמונות עם הסבר:

המראות היישנות פורקו לגורמים, כל חלקי הפלסטיק בתוך בית המראה הוסר כדי לאפשר מקום למנועים (תודה ל dremel):lol:

נרכשו שני מנועים למראות חשמליות והורכבו בתוך בית המראה.

הציר בין כנף המראה לתושבת שוחרר והוחלף בציר ארוך שיגיע עד לתוך הדלת ברכב, אליו יחובר מנוע לקיפול המראה אשר פורק ממראה של אופנוע קימקו 250:lol:

 

בנוסף התחלתי בתכנון לוח השעונים שיותקן באוטו.

העיצוב לקח לי המון זמן ויבוצע בהדפסה על פרספקס שקוף שיאפשר מעבר אור.

כל הבית (cluster) מיוצר בהתאמה אישית (נבנתה דוגמא מקרטון ביצוע).

לוח השעונים הישן היה קטן וכעת לאחר ביטול ופתיחת החלק הימני בדשבורד לוח השעונים יהיה ברוחב של 50 ס"מ בערך.

שעונים ומחוגים נלקחו מלוח של לנציה (תודה ללירוי)

 

זרועות הוישרים וידיות הדלתות נצבעו בפריימר, שופשפו בנייר מיים, נצבעו שוב בפריימר ולאחר החלקה סופית נצבעו בשחור בתרסיסי motip האיכותיים!

 

בסוף השבוע גיסתי נוחתת בארץ כאשר במזוודתה הגג החדש שלי...

 

עוד דברים מתבצעים בינתיים ואני אמשיך לעדכן בהמשך...

ביי בינתיים

22032009592.jpg

22032009594.jpg

22032009595.jpg

22032009600.jpg

22032009598.jpg

22032009603.jpg

golf closter design finish 111.jpg

22032009599.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

חבר שלי קיבל גולף קבריולט שנת 98 רק מה שאין לו רשיון ובגלל זה הוא מחפש חברים שיסיעו אותו. במפגש שלפני שבועים הגעתי עם האוטו שהגג פתוח מה אני אגיד ממש חויה

בהצלחה בהמשך הפרויקט


×
×
  • תוכן חדש...