Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להצהיב ניראה לי יהיה בסדר אבל להשחיר אתה חושב שהוא יעבור טסט?:shock:

הייתי אומר להחליף את הישן ולשכוח מהדאגות אבל יכול להיות ששוב יש מצב שיהיה הבדל בניהם או שאולי תקנה 2 חדשים?

מה אתה אומר.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מה שכתבתי, אני לא בטוח לגבי הטסט...

 

למרות שאני יכול להזמין מאי ביי פנסים מושחרים כולל בקליות מושחרות ולטענת המוכרים זה עומד בתקן האירופאי (מה שלא מחייב את התקן בארץ).

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
היי מאור, תודה

הג'אנט הוא 15".

 

גאנט 15, מרווח ברגים 4X100, אופסט 35-38.

אם אתה מעוניין להיפתר מהם, אתה יודע למי לפנות.:lol:

 

בקשר לפנסים, כאלה smoked crystal .

LIHLCR274855.jpg

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
גאנט 15, מרווח ברגים 4X100, אופסט 35-38.

אם אתה מעוניין להיפתר מהם, אתה יודע למי לפנות.:lol:

 

בקשר לפנסים, כאלה smoked crystal .

LIHLCR274855.jpg

 

בדיוק כאלה:lol:

 

לגבי הג'אנטים.... :roflmao::roflmao:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

לכל מי שרוצה לשפץ רכב ישן- תחשבו שוב:roll::roll::roll:

מאז סיום השיפוץ של הטריומף עבר הרבה זמן, הספקתי לשכוח את התלאות במהלך השיפוץ, היום קיבלתי תזכורת, הנה הסיפור:

 

הרכב הגיע היום הביתה על הגרר (תמונות בהמשך).

 

אני מודה שלא יכולתי להיות בנתניה כדי להעלות את הרכב וסמכתי על הגרריסט ובעל המוסך (טעות פטאלית מסתבר)

 

הרכב הגיע עם אורות דולקים, כמובן שהמצבר נגמר ולכן לא ניתן היה להניע אותו, רק עם כבלים, נו מילא.

איך שהרכב ירד מהגרר ישר קפצה לי לעין סריטה מכוערת בכנף האחורית בצד הנהג:bigcry:

חשבתי שאני מתפלץ באותו רגע, קילוף צבע בגודל של שקל בערך שממשיך בסריטה באורך של כ 7-8 ס"מ (בא לי למות), הגרריסט נשבע שזה לא קרה אצלו ובמוסך מוכנים להישבע באמא של כל העובדים שמאצלם הרכב יצא מושלם.... מעבר לעלות התיקון הזניחה יחסית לשלוח את הרכב שוב לפני ההרכבות או להרכיב אותו ולהגיע לתיקון בנסיעה???

 

בנוסף, הטמבונים שנרכשו עבור האוטו לא מתאימים, מסתבר שהם בכלל של דור 2 (1984) ולא של דור ראשון (עד 1982) עכשיו מנסים לאתר סט מתאים:roll:

והחלק הכי מעצבן, הזכוכית הקידמית של הרכב פורקה במוסך, מאחר והתהליך לקח יותר זמן מהמתוכנן כרגע לא יודעים איפה הזכוכית נמצאת מקווה שימצאו אותה אחרת אני מתאבד:evil:(הייתי צריך לקחת אותה אליי לאחר הפירוק:loco: )

 

עכשיו כל מה שנשאר לי לעשות (בזמן שאני לא מתפלל שהסיוט ייגמר) זה לחכות ולראות לאן דברים יתקדמו:brickwall::mad:

 

זהו המבזק לעכשיו ושוב מי שלא בנוי נפשית לתהליך הזה ואין לו טונות של סבלנות ואורך רוח שלא יתחיל עם שיפוץ בכלל.

 

בברכת חג שמח לכולנו!

 

בני

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
הפנסים האלו עם E עליהם? אם כן, מאושר על ידי משרד התחבורה. יש קישור למקור שלהם?

 

אסף.

 

הפנסים אכן מאושרים באנגליה עם האות E, שזה גם אמור לתפוס בכל אירופה.

אני לא בדיוק זוכר איפה מצאתי אותם, אבל אני יחפש לך את הקישור .

 

אם אני לא טועה, המחיר שלהם היה פחות מ- 100 פאונד לזוג+משלוח {לא כולל מכס}.

 

עריכה: זה הקישור , הרבה יותר יקר ממה שחשבתי.

אבל שים לב שזה crystal black

ולא smoked lights

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

נמצאו טמבונים חדשים לדור ראשון:lol::lol: יש נחמה אחת קטנה.

מעבר לעובדה שיש לי עכשיו סט טמבונים חדשים לדור 2 שלא מתאימים לרכב:cry::roll: אבל זה בקטנה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בני כל הכבוד.

 

אני נהנה רק מלקרוא על התהליך, בטח ובטח הייתי שמח להיות בנעלייך.

 

איך אמר המפקד שלי בצבא: "קח את הבאסה בסבבה...".

 

בקרוב אצלי ואשמח לשמוע על המלצות ורעיונות (המוסטנג שלי על האוניה בדרך לארץ...).

 

חג שמסח....

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
הפנסים אכן מאושרים באנגליה עם האות E, שזה גם אמור לתפוס בכל אירופה.

אני לא בדיוק זוכר איפה מצאתי אותם, אבל אני יחפש לך את הקישור .

 

אם אני לא טועה, המחיר שלהם היה פחות מ- 100 פאונד לזוג+משלוח {לא כולל מכס}.

 

עריכה: זה הקישור , הרבה יותר יקר ממה שחשבתי.

אבל שים לב שזה crystal black

ולא smoked lights

 

"באנגליה" זה פרט קטן וחשוב.

הפנסים אינם סימטריים. פנסים שמיועדים לנסיעה בצד שמאל אסורים לכלי רכב שנוסעים בצד ימין. כיוון האלומה הפוך. צריך לבדוק היטב במקרה שקונים פנסים באנגליה אם הם ל LHD או ל RHD

 

אסף.

פורסם

תאמת זה חדש לי, אבל טוב לדעת.

אני לא הולך להזמין פנסים קדמיים בזמן הקרוב, אבל אחוריים כן.

אין לזה השפעה באחוריים נכון?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

עוד עידכון קטן, הזכוכית נמצאה:lol:

קיבלתי טלפון קודם מהמוסך שהשמשה הקדמית נמצאה, אוחסנה בטעות עם חלקים ישנים במחסן של המוסך...

 

טמבונים יש, שמשה יש, נשאר תיקון הצבע שאותו אני אעשה כנראה אחרי ההרכבה, נראה כמה זמן זה עוד ייקח:? (עכשיו זה בעיקר תלוי בי:wink:)

אני עושה כרגע הפסקה קלה כי אני בחופשה בחול המועד אז עידכונים יהיו כנראה רק אחרי החג.

חג שמח לכולנו.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:


×
×
  • תוכן חדש...