Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נגמרו לי הנסיונות אז החלטתי לוותר לך:?.

אבל לפחות קח אותי סיבוב, אף פעם לא נסעתי ברכב קבריולט.:-(

 

בכל מקרה, איפה אתה עומד עכשיו?

כבר הרבה זמן שלא עדכנת אותנו במשהו משמעותי שבוצע??

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חחחח:roflmao::roflmao::roflmao:

סיבוב אני מבטיח שתקבל.

 

נכון לא עדכנתי במשהו משמעותי כי אין כזה.

כרגע אני מטפל בכל החלקים לפני הרכבתם, מה לספר? שקניתי בד ריפוד בצבע קאמל ושפירקתי את הריפודים מהכיסאות הישנים והם בדרך לתפירה?

שקניתי קורת עץ מהגוני שממנה אני אייצר (אגלף) ידיות חדשות לדלתות הפנימיות?

שקיבלתי את הכפתורים המיוחדים אותם אני הולך לשתול ברכב ורק עכשיו אני יכול להתקדם עם תכנון ועיצוב הדשבורד?

שהכהתי את החלונות?

שסיימתי את הייצור והשינויים במראות החשמליות והכל עובד פיקס:wink:?

יש לי עוד מלא עבודה לפני שאני בכלל מתחיל בהרכבות, אז סבלנות ועוד מעט אני מקווה יהיו עדכונים.:lol::lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז זהו שלא ממש עדכונים אבל במהלך פרסום הט'רד הזה פנו אליי הרבה באם אני מכיר גולף קבריו למכירה.

אז גבי מוכר את הגולף המדוברת, למי שמעוניין!

לא נראה לי שהולך להיות זול אבל היא מושקעת בטירוף.

זהו הקישור למודעה שלו, אין לי כל קשר אליו פשוט חשבתי שיהיו מעוניינים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261879

בהצלחה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרבה זמן לא שיתפתי בעדכונים אז הנה כמה תמונות והסברים.

החלונות הוכהו מעט לגוון אפור

הריפודים חזרו מתפירה ובמהלך השבוע הקרוב אתחיל בהרכבתם.

הגריל של הרכב הוחלף ברשת מתכת בגוון ניקל (מצטער על התמונה בלילה)

הידיות הפנימיות גולפו מעץ מהגוני התואם לריפוד הפנים ברכב והן בדרך להרכבה

דיפוני כל הדלתות הוכנו להתקנה.

הוכן מגש אחורי מעץ עם פתחים לרמקולים בעיצוב דולפינים מיוחד.

 

בינתיים הדברים מתקדמים לאט אבל בטוח:wink:

 

שכחתי, נרכשו זוג כסאות ספורט קדמיים והוכנו תושבות התאמה לרכב להרכבתם.:lol:

זהו לבינתיים.

13052009178.jpg

13052009180.jpg

03062009227.jpg

17052009198.jpg

03062009225.jpg

26052009206.jpg

17052009185.jpg

17052009196.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אהבתי לאט אבל בטוח, אני באמת רואה שרק שכחת לעדכן ולא שכחת את העבודה:wink:.

עוד איזה עבודה יצירתית, יצא יפה.

דרך אגב, איזה כסאות קנית?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קצת תמונות מהמשך ההכנות, דברים משתפצים לאט לאט אבל על הצד הטוב ביותר:lol:

המסגרת של החלון האחורי עברה אצלי על השולחן שיפוץ יסודי שכלל פירוק, ריתוך, שפשוף, צביעה והרכבה ועכשיו היא כמו חדשה וממתינה ליום ההרכבה ברכב:wink:

הריפודים חזרו מריקמה והורכבו כלאחר כבוד על הכסאות, ריפודי הדלתות גם הם מוכנים והידיות המגולפות מעץ מהגוני עברו 7 שכבות לכה ופוליש וגם הם מחכים להרכבה:lol:

 

זהו בינתיים, תהנו.

16022009519.jpg

10062009267.jpg

12062009280.jpg

15062009289.jpg

16062009292.jpg

15062009286.jpg

15062009287.jpg

15062009284.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
כן, עכשיו מוצאים את העץ והלכה והצבע מחזיקים לבד! - רן

 

בדיוק ועכשיו אפשר להכין עוד סט..:lol:

 

בעיקרון הביצוע של 7 שכבות עם ליטוש בין אחת לשנייה ולאחר מכן פוליש ווקס נותן מראה סופי וגימור כמו של פסנתר מה שכן, יש ללטש בין שכבה לשכבה בליטוש מים :wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

ניסור הדולפין בעץ לא ימנע מצליל הרמקול לצאת "נקי"?

לפי מה שאני הבנתי ממתקני מערכות על הממברנה להיות

פתוחה בקוטר הרמקול, בכדי לקבל צליל נקי וחף מווברציות?

שאלה שניה האם שינית את הלוגו של לוח השעונים ואם יש תמונה?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ניסור הדולפין בעץ לא ימנע מצליל הרמקול לצאת "נקי"?

לפי מה שאני הבנתי ממתקני מערכות על הממברנה להיות

פתוחה בקוטר הרמקול, בכדי לקבל צליל נקי וחף מווברציות?

שאלה שניה האם שינית את הלוגו של לוח השעונים ואם יש תמונה?-רן

 

לא, כי הרמקול לא ממוקם עם הממברנה מתחת לעץ אלא בחלק של הבטן של הדולפין.

בערך כמו האליפסה האדומה בתמונה למטה

 

שיניתי את הלוגו והוא יהיה כמו הלוגו שברקמה על הכסאות, כמו כאן למטה

17052009192.JPG

LOGO CAB 4.JPG

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:


×
×
  • תוכן חדש...