Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת הגולף של גבי:

img1916vm5.jpg

 

VAG-ARAD%20%202884.jpg

 

VAG-ARAD%20%202876.jpg

 

באוטומוטור 2006:

picture1578ks.jpg

 

כמובן שהיא לא רק ניראת טוב, אלא גם...

norm_52A937C5278040878D4817A8C41A2FA7.JPG

 

בתמונה זה מנוע KR טורבו, אבל זאת תמונה ישנה (3 שנים) ועכשיו יש ברכב מנוע 20VT עם טורבו GT3076 ומלא מלא GOODIES

 

35wy.jpg

 

והכי מדהים שגבי עשה כמעט הכל בבית !!

 

הנה לינק לפרוייקט של הרכב:

http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=825

 

לגבי הג'נטים שלך, אני חושב שאלה ג'נטים של פולו GTI

BBS 2 חלקים

שילוב צבעים הייתי עושה צבע GUNMETAL באמצע, ליפ פוליש וברגים (שתופסים את ה2 חלקים) בניקל !

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זאת הגולף של גבי:

img1916vm5.jpg

 

VAG-ARAD%20%202884.jpg

 

VAG-ARAD%20%202876.jpg

 

באוטומוטור 2006:

picture1578ks.jpg

 

כמובן שהיא לא רק ניראת טוב, אלא גם...

norm_52A937C5278040878D4817A8C41A2FA7.JPG

 

בתמונה זה מנוע KR טורבו, אבל זאת תמונה ישנה (3 שנים) ועכשיו יש ברכב מנוע 20VT עם טורבו GT3076 ומלא מלא GOODIES

 

35wy.jpg

 

והכי מדהים שגבי עשה כמעט הכל בבית !!

 

הנה לינק לפרוייקט של הרכב:

http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=825

 

לגבי הג'נטים שלך, אני חושב שאלה ג'נטים של פולו GTI

BBS 2 חלקים

שילוב צבעים הייתי עושה צבע GUNMETAL באמצע, ליפ פוליש וברגים (שתופסים את ה2 חלקים) בניקל !

 

יצא לי לא מזמן להציץ בפרוייקט של גבי, בהחלט פרוייקט מטורף אבל אני ממש לא בכיוון הזה.

אני לא מתכוון לשפר מנוע וביצועים, זה לא התחום שלי אלא רק לייפות את החלק הזה.

אני לא מתכוון להתחרות עם הרכב או להגיע למפגשי כוח וכו'.

גם 1.6 שיש כרגע על האוטו מספיק בהחלט לטיול של בין ערביים עם האישה...:lol:

 

אני אפילו מתלבט קשות (וכמעט שלא מתכוון לעשות) אם להנמיך את הרכב או להשאיר אותו עם עבירות טובה יותר (מדרכות, שבילי עפר וכו')

לגבי שאר המכלולים ברכב וקוסמטיקה, שם אני מתכוון ליישם את כל השגעונות שלי כי זה התחום שאני אוהב.

לגבי הדש של ה MK2 לדעתי מיותר לחלוטין כי הדש של ה 1 יותר יפה, אבל זה רק אני.

אם כבר הולכים על החלפת דש לדש אחר אז לשים דש של רכב ספורט צרפתי:wink: אם לא אז לשפר את ה MK1 ולא להחליף בין דשים דומים.

 

לגבי הג'אנטים אכן הם של פולו GTI (יצא לי לראות אותם על רכבי פולו) אבל אני לא חושב שהם 2 חלקים.

מה זה gunmetal יש דוגמא?

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אם אתה לא רוצה להנמיך בשביל שתוכל לעלות על מדרכות ולסוע בדרכי אפר אז אתה יכול לשים air ride

קצת יקר אבל שווה וגם אני מתכוון לשים את זה באיביזה בקרוב !

 

לגבי הג'נטים, אם הם של פולו GTI אז הם מיליון אחוז 2 חלקים

תפרק את הברגים ותראה :wink:

 

10.jpg

 

30.jpg

 

זה צבע Gunmetal

drag_extreme_alloys_dr11_17inch_gunmetal_performance_wheels.jpg

 

אבל גם השחורה נראה מאוד טוב עם ליפ פוליש מסביב...

פורסם

אהבתי את האיר רייד:lol:

 

לגבי הגאנט אני בהחלט אבדוק למרות שפירקתי את הברגים לצביעה אבל לא ממש התעקשתי להפריד את החלקים, ננסה ונראה:wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

היום היה לי קצת זמן אז התחלתי בהרכבות ראשוניות, טמבונים חדשים, וינקרים בטמבון ובכנף ידיות לדלתות ומכסה דלק חדש:wink:

 

הוינקרים המקוריים בכנף היו עגולים ומכוערים ומוקמו בחלק הקדמי של הכנף, בעזרת שבלונה שבניתי, מקדח קונוס ודרימל הכנתי פתחים לוינקרים מהדגם החדש (כמובן עוד לפני הפחחות והצבע)

התמונות לפניכם:shock:

 

עדכונים נוספים יהיו כשיהיה לי זמן להמשיך לעבוד על הרכב.

10042009041.jpg

10042009042.jpg

10042009044.jpg

10042009045.jpg

10042009046.jpg

10042009047.jpg

10042009048.jpg

10042009040-1.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
בעניין הדבק:

למי שצריך להשתמש בספריי דבק מגע, לא לקנות את תוצרת הארץ בבקבוק האדום הוא פשוט לא מדביק כלום יחסית לתוצרת חוץ שאמנם עולה פי 2 אבל שווה פי 4.

 

ביקשתי היום מאבא שלי שיקנה לי בקבוק דבק מגע בספריי בהום סנטר.

והם רוצים עליו 90! שקל.

(לא יודע איזה)

 

אלו המחירים באמת?

פורסם
ביקשתי היום מאבא שלי שיקנה לי בקבוק דבק מגע בספריי בהום סנטר.

והם רוצים עליו 90! שקל.

(לא יודע איזה)

 

אלו המחירים באמת?

 

בהום סנטר זה בהחלט יכול להיות.

 

הפשוט שלא שווה הרבה עולה בערך 35 ש"ח

תוצרת חוץ בין 70 ל 85, השאלה איזה מוצע לך ב 90 ש"ח בהום סנטר?

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

היום היה לי קצת זמן אחרי שבחול המועד נפשנו קצת:lol:

התחלתי להרכיב את ה headliner בגג... עבודה קשה עם הרבה טכניקה, אני בחרתי להזמין את ה headliner המחורר ולא את האטום, לדעתי יפה יותר.

עדיין לא נגמר כי את המתיחה הסופית יש לעשות עם סיכות למסגרת האחורית של הגג ורק כאשר הגג יורכב על הרכב מקווה שבשבוע הבא.

כמו כן כל חלקי הגג נוקו ונצבעו בהתאמה, חלקי הפלסטיק בצבע לפגושים של מוטיפ, חלקי האלומיניום בצבע שחור מט משי של גוונים (מיוחד לאלומיניום) וחלקי המתכת לאחר פריימר ושפשןף בנייר מים ושוב פריימר בשחור מט של מוטיפ.

כמו כן הגיעו גם הסטריפים לג'אנטים בשלושה צבעים נעשה ניסיון עם כל אחד מהם על הרכב ונחליט:lol:

קצת תמונות להנאתכם.

17042009111.jpg

17042009109.jpg

17042009118.jpg

17042009120.jpg

17042009123.jpg

17042009136.jpg

17042009125.jpg

17042009110.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

המשך תמונות

 

חלקי הגומי של הגג הושרו במים עם אבקת כביסה להסרת כל הלכלוך והשומנים ונשטפו לאחר מכן, לאחר הייבוש עברו התזה בספריי סיליקון ויצאו כמו חדשים:lol:

17042009131.jpg

17042009133.jpg

17042009134.jpg

17042009129.jpg

17042009137.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
כמה יצא לך העלות לכל סט של הסטריפים לגלגלים ?

 

כל סט משהו כמו 8 דולר, אתה קונה 2 ומקבל את השלישי חינם.

המשלוח 5.5 דולר לראשון ו 3.5 לשני.

ז"א 25 סה"כ לחלק ל 3 שווה 8.3333333333333 דולר ליחידה בערך 36 ש"ח.:wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
קונה 2 ושלישי חינם...

איפה ההיגיון שלהם?

 

לאנשים יש או 2 גלגלים, או 4.

ולאלה שנוסעים על 3 אני לא חושב שמשנה אם יש סטריפ או לא...

 

Cadi-104%203-wheel%20Electric%20Golf%20Cart%20(SG13)443.jpg

 

חחחחח

אהבתי, גדול.:roflmao::roflmao:

 

גם אני לא ממש הבנתי, רציתי 2 צבעים כדי לבחון אבל היה כתוב קנה 2 קבל את השלישי חינם! מי אני שאתווכח?

:wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:


×
×
  • תוכן חדש...