Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי את האזעקה של רב בריח..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משיהו יודע איפה בצפון אני יכול להשיג אזעקה של רב בריח הזו ש מודיעה לך שנוגעים באוטו שלך..

 

עם אתם יודעים אזעקות אחרות שיש להם פונקציה כזו??

 

תקציבי לאזעקה הוא 1200 שקל...

 

הצעות בבקשה..

פורסם
אין לרב בריח מוצר כזה

 

למה אתה מקשקש בשכל?????

 

כן יש לרב בריח מוצר כזה.

 

בצפון דבר עם חנויות התקנות מערכות סטריאו כאלה לא חסר במפרץ ובקריות.

פורסם

מממ לפי מה שאני שמעתי ממכרים בעלי ההזעקה

היא עולה בין 1000-1200 ש"ח.

היא מאד יעילה מבחינת מרחק הפעולה ( אמור ליהיות עד קילומטר התראה )

באוטו הבא שלי ... אם אני אתקין ... זאת תיהיה בהחלט ההזעקה שארצה

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מדובר באחד הדורות הראשונים של האזעקות "ביפר" כמו שקוראים להם בארץ.

לדעתי לא מומלץ.

 

בדיקה קטנה באי-ביי לתמד המילים pager alarm, או alaem 2way תביא מערכות ברמה טכנולודית הרבה יותר גבוהה מהדבר המיושן הזה בארץ.

 

שימו לב גם למחירים... בארה"ב מערכת ברמה מאד גבוהה לא עוברת את ה150$

הכי משתלם לדעתי להביא אחת לכן ולהתקין אצל המתקינים שמתקינים את ה"ביפר" בארץ, זה סה"כ כמעט אותה ההתקנה.

פורסם
מדובר באחד הדורות הראשונים של האזעקות "ביפר" כמו שקוראים להם בארץ.

לדעתי לא מומלץ.

 

בדיקה קטנה באי-ביי לתמד המילים pager alarm, או alaem 2way תביא מערכות ברמה טכנולודית הרבה יותר גבוהה מהדבר המיושן הזה בארץ.

 

שימו לב גם למחירים... בארה"ב מערכת ברמה מאד גבוהה לא עוברת את ה150$

הכי משתלם לדעתי להביא אחת לכן ולהתקין אצל המתקינים שמתקינים את ה"ביפר" בארץ, זה סה"כ כמעט אותה ההתקנה.

 

אתה טועה, אני חשבתי כמותך .. ועד היום יש לי פה בבית יושבת אזעקה מאוד מתקדמת עם 12 גלאים (זו המדוברת באה עם 1 ) ואין אחד שיודע להתקין אותם ..

פורסם

אולי אתה צודק ..

 

אבל אצלי אף אחד לא נוסע בזמן הרחוק לארה''ב.. :wink:

 

יש לי באסטרה נעילה מרכזית על המפתח של האוטו השלט כאילו גם מפתח של המכונית..

אבל עם אני הולך על האזעקה של רב בריח אז אני היה צריך שני שלטים??

×
×
  • תוכן חדש...