Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני חדשה באתר ודי מתלבטת איזה רכב לקנות.:confused:

אני מחפשת רכב בעדיפות לרכב קטן, שיהיה נוח לעבודה וללימודים, חסכוני בדלק וחסכוני טיפולים (כמובן גם חלפים).

האמת שחשבתי על כמה:

יונדאי אקסנט שנתון 2002-2003

פיאט פונטו ספייס 2003-2004

רנו קליאו בי 2003-2004

סוזוקי בלנו 2002

אני מחפשת רכב כמה שיותר חדש והבנתי שהרנו בעייתיות מבחינת גיר ויקרות בטיפולים יותר מפונטו. על הפונטו נאמר שהן לא אמינות ובור ללא תחתית מבחינת תקלות (חשמל וכד'). יונדאי אמרו שהוא רכב לא רע אבל בגלל שהוא אוטומט הוא לא חסכוני. המלצות היו לי על הסוזוקי אבל אני לא מכירה את הרכב ואין לי מושג מה מחיר טיפולים שוטפים וחליפ. האמת שכבר התבלבלתי לגמרי, לא רוצה לקחת משכנתא על טיפולים אלא לעשות נסיעות בין עירונית בלי לשחוט את הכיס (כמו כולנו בעצם) :roll:

אשמח לקבל כל עזרה שרק אפשר :smilecolr

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום

פרט חשוב שלא העלאת כאן, האם את נוהגת בתיבה ידנית או שרק תיבה אוטומטית רלוונטית?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
שלום

פרט חשוב שלא העלאת כאן, האם את נוהגת בתיבה ידנית או שרק תיבה אוטומטית רלוונטית?

 

בן

 

אני די מעדיפה את האוטומט, בדיוק בגלל זה אהבתי את הפונטו ספייס - בגלל התיבת הילוכים.

בכל מקרה סיריון נראה לי רכב צעצוע שלא היית שוקלת...

מה לגבי האופציות שרשמתי?

פורסם

לא בדיוק, אם היה מדובר בגרסה הידנית של הפונטו הייתי מסכים עם הבחירה אבל הגירסה האוטומטית על הפנים, גם ככה הרכב חלש ובתוספת לגירסה אוטומטית הייתי יורד מהנודא

 

מה שכן סיאט איביזה סיגנו שנת 2002 מגיעה עם 100 כ"ס ולא 80 או 60 כמו הפונטו ומרגישה הרבה יותר רכב מהפונטו, ולכן לטעמי עדיפה כאוטומטית

 

אגב גם אני חושב ששווה לשים עיין על היצרניות מהמזרח

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אם מדובר על רכב קטן - מדוע אקסנט ובטח באלנו נכנסות למשוואה?

 

סקודה פאביה 2002-2003 היא גם אופציה לא רעה, אפשר גם 206 מודל 2000 (עדיף ידני, האוט' חלש למדי).

 

אם תצליחי למצוא טויוטה סטארלט מודל 99 (נדיר) תשארי עם קצת עודף, ותקבלי בתמורה אוטו משעמם פחד, כאשר לצד הזכות השעמום הוא גם במוסך (אמינות מופתית בד"כ).

פורסם
לא בדיוק, אם היה מדובר בגרסה הידנית של הפונטו הייתי מסכים עם הבחירה אבל הגירסה האוטומטית על הפנים, גם ככה הרכב חלש ובתוספת לגירסה אוטומטית הייתי יורד מהנודא

 

אתה מודע לעובדה שמדובר בגיר רציף נכון?

לי הייתה אחת במשך שנתיים והרכב ממש לא הרגיש "על הפנים". נהפוכו, השידוך לגיר הרציף מצויין ותורם רבות לצריכת הדלק ולתאוצת הרכב.

אני חושב שאתה מגזים קצת.

!AWDSOME

פורסם

בזה אני לא בטוח.

מבחינת צריכת דלק, אני מסכים שהפיאט תהיה חסכונית יותר.

מבחינת אחזקה, אני חושב שסתם מנפחים את השד. הוא ממש לא נורא לדעתי.

 

בגדול שתיהן מכוניות טובות וכדאיות.

!AWDSOME

פורסם
אתה מודע לעובדה שמדובר בגיר רציף נכון?

לי הייתה אחת במשך שנתיים והרכב ממש לא הרגיש "על הפנים". נהפוכו, השידוך לגיר הרציף מצויין ותורם רבות לצריכת הדלק ולתאוצת הרכב.

אני חושב שאתה מגזים קצת.

 

 

לא דיברתי על שד ואני לא שולל על הסף את הפונטו האוטומטית ואני מתנצל עם דבררי נשמעו כך.

 

לי היתה הצלחה מאוד גדולה עם הידנית, ומנסיון קצר עם האוטומטית פחות נהנתי.

 

אגב מנסיון עם סיאט איביזה 2001 , האחזקה לא היתה גבוהה מהפונטו ולא כל מחירי החלפים יקרים מפיאט, מה גם שבכולל היה לי הרבה יותר כיף אחתה, ההרגשה בפנים היתה יותר של אוטו ופחות של צעצוע והכח הזמין היה טוב בהרבה

 

בן

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
לא דיברתי על שד ואני לא שולל על הסף את הפונטו האוטומטית ואני מתנצל עם דבררי נשמעו כך.

 

לי היתה הצלחה מאוד גדולה עם הידנית, ומנסיון קצר עם האוטומטית פחות נהנתי.

 

אגב מנסיון עם סיאט איביזה 2001 , האחזקה לא היתה גבוהה מהפונטו ולא כל מחירי החלפים יקרים מפיאט, מה גם שבכולל היה לי הרבה יותר כיף אחתה, ההרגשה בפנים היתה יותר של אוטו ופחות של צעצוע והכח הזמין היה טוב בהרבה

 

בן

בן

 

בתכלס פיאט אצלי מקום ראשון, פשוט נאמר לי שבחינת חליפ ותחזוקה שוטפת של הרכב הרבה יותר יקרות הבלנו והיונדאי (פחות חשוב לי הגודל). רציתי לדעת אם זה נכון, משום שעל זה דבר יקום ויפול, אני מנסה למצוא איזון בין רכב שיהיה כמה שיותר זול מבחינת חלפים וטיפולים שוטפים, דלק ושיהיה אמין. משהו שלא ישחוט לי את המשכורת...לא מתכננת נסיעות בהרים ולא אכפת לי מהגיר למרות שעדיף האוטומט עם כל הפקקים שבמרכז.

יש הכרעות??:idea:

פורסם

פיאט פונטו ידנית- צריכת דלק מעולה, נוחה בחניות, אחזקה זולה- שנת 2003 תיכנס לך בתקציב בול

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...