Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסעדות אהובות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא אכלתי צלהריים היום ב דיקסי- לא משהו.........

 

מעדיף את הלופט באזור תעשייה ישן בראשון

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

ידעתי שהיה אסור לי להיכנס לכאן

 

אני מת מרעב עכשיו

 

:roll:

 

 

 

בכל מקרה שווארמה חזאן ( טעמתי ) וכל מה שאתם מספרים מתגמדים לעומת המקום הזה :

 

יוניס , צומת גולני .

 

סוף הדרך !

 

פותחים שלחן , ומתחילים להתכונן לבאות

 

המלצר מגיע ומתחיל לדבר בכזו מהירות שאתה לא מבין מה הוא אומר אבל אתה הודרכת מראש , להגיד תביא....

 

ולאחר שהוא עוזב יש הפסקה של חצי דקה לנשום ולאגור כוחות

 

וזה מגיע.. , מלצר ראשון מוריד מהיד בערך 70 צלחות ואז מגיע מלצר שני ומוריד רק עוד 50 צלחות וככה בערך 700 מלצרים פורקים ציוד

 

בין לבין אתה שולח יד , מזלג , שקיות ואת אמא שתיקח מתכונים...

 

ולאחר שאתה כבר לא יכול לראות אוכל מגיעה המנה העיקרית

 

ויש , אכן יש מקום בבטן

 

ואתה אוכל ומזמין עוד חומוס

 

בדרך מסמן למלצר שיביא עוד פיתות

 

כשהוא חוזר החברה' גונבים את מה שהוא הביא ( הם כמוני עדיין עם חשק לאכול )

 

ואז אתה מבקש ממנו להביא אותו דבר רק כפול

 

וצועק לו ששכחת להגיד לו להביא עוד קנקן מיץ , אז שיביא כבר שלוש ( לומדים מניסיון , החברה' רעבים.. )

 

בכל מקרה , מקום מומלץ

 

ועוד המלצה

 

רצוי לתדלק לפני כי לא בטוח שישאר כסף לדלק :lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אוונגרד רמת החייל !!!

 

אני כבר לקוח נסבל שם (VIP קטן עליי), כל יומיים לפחות אני יושב עם המנהל משמרת שלי על הוגרדן ולפעמים כשיש כמה גרושים אז גם אוכלים ...

אני לא ארחיב את הדיבור על המנות הענקיות שיש שם אבל מי שמגיע פעם ראשונה חייב לנסות את הכנפיים, פשוט מטורף !!!!!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
חייב לנסות את הכנפיים, פשוט מטורף !!!!!!

אמר איקרוס ומאז לא נודעו עיקבותיו....

 

 

 

 

 

 

אני מצטרף להמלצה.לפעמים אנחנו עושים שם צהריים והמקום באמת על הכיפאק.

 

מומלצות דווקא המנות הפשוטות- כלומר המבורגרים.

 

 

 

 

 

יאללה.עברה החצי שעה הפסקה שלי. אני חוזר ללמוד.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

טוב...

אחרי סינטה כבושה, פילה בקר בשמנת, עשבי תיבול ושום, פירה תפו"א מדהים ופאי תפוחים עם גלידת וניל - :lol:

למרות שכבר המלצתי.

אני ממליץ שוב כי נהניתי בטירוף.

חזרתי מארוחת צהריים ב"תמרה" עם המשפוחה :D

היה מצויין. שישה אנשים, כל אחד ליקק את האצבעות.

גם המחיר לא ממש נורא.

בקיצור.... MUST. :lol:

בתאבון :p

:-)

פורסם

אחרי סינטה כבושה, פילה בקר בשמנת, עשבי תיבול ושום, פירה תפו"א מדהים ופאי תפוחים עם גלידת וניל - :lol:

 

היה מצויין. שישה אנשים

:p

 

אני מרחם על האסלה בבית משפחת קדם... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אחרי סינטה כבושה, פילה בקר בשמנת, עשבי תיבול ושום, פירה תפו"א מדהים ופאי תפוחים עם גלידת וניל - :lol:

 

היה מצויין. שישה אנשים

:p

 

אני מרחם על האסלה בבית משפחת קדם... :lol:

 

האמת שאוכל כזה הוא דווקא די רגוע...

אתה יודע איך זה- אוכל פלצני לא גורם לתגובה פלצנית :lol: (עם כל האבסורד :p )

:-)

פורסם
טוב...

אחרי סינטה כבושה, פילה בקר בשמנת, עשבי תיבול ושום, פירה תפו"א מדהים ופאי תפוחים עם גלידת וניל - :lol:

למרות שכבר המלצתי.

אני ממליץ שוב כי נהניתי בטירוף.

חזרתי מארוחת צהריים ב"תמרה" עם המשפוחה :D

היה מצויין. שישה אנשים, כל אחד ליקק את האצבעות.

גם המחיר לא ממש נורא.

בקיצור.... MUST. :lol:

בתאבון :p

 

תמרה מקום טוב, אווירה מאוד אינטימית ורגועה. האוכל מצוין.

 

מחר אני טס- אני הולך לאכול ב'סטפן בראון' בצהריים, כי יותר מחודש אני לא אבקר שם... :(

 

גיא

Піскун Святослав Михайлович


×
×
  • תוכן חדש...