Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסעדות אהובות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאילו מסעדות בארץ אתם הולכים, ואיפה אתה אוהבים לאכול?

 

אני אחד שאוהב לאכול ואין יום שאני לא אוכל במסעדות (אמא לא מכינה אוכל... :D ), זו הסיבה שאני עגלגל. :lol:

 

המסעדות האהובות עליי בת"א הן בעיקר מסעדות בשר- בשר מדמם זה הטעם שלי. :wink: אני אוהב את 'סטפן בראון', 'ננה-בר', MOSES ואם אני רוצה פאסט פוד- אגאדיר בנמל.

 

איפה אתם אוהבים??

Піскун Святослав Михайлович

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש להם אוכל פלצני ומאוד טעים. (אם היו פעמים שהחשבתי את עצמי לבעל חיך קולינרי, זה היה בגלל המקום הזה).

חוץ מזה, כי לי אין זמן לבשל,ואוכל בבית-אין, הבאה בתור אחרי מרגי היא כנראה הנאפיס בראשון (אזה"ת) הישן, שחוץ מלהשאיר טיפ כשאתה בא, אתה משלם בכוחות נפשיים אל מול כל ה"ראשונאים" איתם אתה נאלץ לחלוק את הכבישים בדרך.

 

 

חוץ מזה ישנו חומוס, האהוב עלי ביותר הוא חליל ברמלה, וכשקמים מוקדם מספיק, אז גם עלי קארוון ביפו (הקטן, לא הגדול).

 

 

מעבר לזה, לא ניתן לומר שדוד הולך למסעדות.

 

 

 

רון.

-ויש רשימה, קצת יותר ארוכה של מקומות שאכזבו לי את התXת ואני שומר את לעצמי בינתיים-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
יש להם אוכל פלצני ומאוד טעים. (אם היו פעמים שהחשבתי את עצמי לבעל חיך קולינרי, זה היה בגלל המקום הזה).

חוץ מזה, כי לי אין זמן לבשל,ואוכל בבית-אין, הבאה בתור אחרי מרגי היא כנראה הנאפיס בראשון (אזה"ת) הישן, שחוץ מלהשאיר טיפ כשאתה בא, אתה משלם בכוחות נפשיים אל מול כל ה"ראשונאים" איתם אתה נאלץ לחלוק את הכבישים בדרך.

 

 

חוץ מזה ישנו חומוס, האהוב עלי ביותר הוא חליל ברמלה, וכשקמים מוקדם מספיק, אז גם עלי קארוון ביפו (הקטן, לא הגדול).

 

 

מעבר לזה, לא ניתן לומר שדוד הולך למסעדות.

 

 

 

רון.

-ויש רשימה, קצת יותר ארוכה של מקומות שאכזבו לי את התXת ואני שומר את לעצמי בינתיים-

 

כן, מרגי טובה. אבל אפילו עוד יותר טובה הנה NG שממש צמודה עליה, יש להם את אחד מהאנטריקוטים הכי טובים שיש!

 

גיא

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

דיקסי בבית קליפורניה בתל-אביב..

בר-מסעדה פשוט מצויין! :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
דיקסי בבית קליפורניה בתל-אביב..

בר-מסעדה פשוט מצויין! :wink:

\

מסכים.

 

מסעדה שלא איכזבה אותי אף פעם היא מפגש אנטבה באור יהודה.

 

מסעדות טובות לטעמי (אבל יקרות לכיס):

עד העצם, הרצליה פיתוח.

206, רמת החייל.

אבאנגארד, רמת החייל.

ג'ירף (מול אבאנגארד).

המסעדה למעלה בעזריאלי.

 

דניאל, רעב.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אתמול אכלתי צלעות טלה מצויינות ב LOFT בראשון...

 

באמת מקום על רמה...

 

קצת יקר :roll:

 

בתיאבון.

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
אגאדיר.

 

צ'ימיצ'אנגה.

 

דיטה.

 

אם אהבת את צ'ימצ'אנגה לך ובקר ב-MOSES, מסעדה חדשה ששייכת לבעלי צ'ימי'צאנגה (שהנם גם הבעלים של עד העצם בפיתוח והבר 'גורקי'). היא נמצאת ברוטשילד 35 היכן שעמדה בירנבאום ומנדלבאום.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

כוסאוחתו..בורקסים במשקל..טבון בת האיכר.. :lol:

 

יא טחונים!! דברו איתי עוד כמה שנים, כשאני אהיה מלייאן.. :wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כולם פה עם הרבה כסף הא :) מסעדות וכאלה !

 

אם אני רוצה סתם מקום לאכול אני תמיד אוהב לאכול שווארמה אצל חאזן , או חומוס טוב .

 

במקרה שתקציב קצת גדול יותר אני הולך למסעדת דגים אל חופז בעכו , ומזמין בקבוק ערק עם מאזאת :) פירות ים וכאלה עם חברים בלי מנה עיקרית , יוצא לכל אחד איזה 50 שקל! סביר מאוד וגם אתה ממש מלא מרב אוכל .

 

אם התקציב שלי טוב אני מעדיף ללכת לאלדיאר בחיפה , או ל LAFONTANA DE MARIA , או עוד כמה מקומות שאתם בטח לא ימכירים :wink: ( ושם זה יעלה לפחות 200 לאיש :? ) --- אבל זה יחסית נדיר :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

בתור אקס חיפאי- אני מחזק את דבריו של WHITE NIGHT לגבי חאזן.

 

(זיכרו!!! לא כל שווארמה היא חאזאן!!!אל תתפתו למלכודות לתיירים תל אביבים שנמצאות בכניסה לעיר!!)

 

מעבר לזה- אלדיאר באמת סוף הדרך. כבוד.

 

לא יזיק באמת להתמקד גם קצת במסעדות בצפון.

 

יש מקום מדהים שאני מכיר בעוספייה- זה ממש על הדרך למוחרקה.שכחתי את השם שלו.

זו מסעדה דרוזית שיושבת בתוך כרם גדול.האוכל- סוף.

 

WHITE NIGHT- אל חופז זה זה שיושב בטיילת של העיר העתיקה,ליד אבו כריסטו?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בתור אקס חיפאי- אני מחזק את דבריו של WHITE NIGHT לגבי חאזן.

 

(זיכרו!!! לא כל שווארמה היא חאזאן!!!אל תתפתו למלכודות לתיירים תל אביבים שנמצאות בכניסה לעיר!!)

 

מעבר לזה- אלדיאר באמת סוף הדרך. כבוד.

 

לא יזיק באמת להתמקד גם קצת במסעדות בצפון.

 

יש מקום מדהים שאני מכיר בעוספייה- זה ממש על הדרך למוחרקה.שכחתי את השם שלו.

זו מסעדה דרוזית שיושבת בתוך כרם גדול.האוכל- סוף.

 

WHITE NIGHT- אל חופז זה זה שיושב בטיילת של העיר העתיקה,ליד אבו כריסטו?

 

כן קרוב , יש שם כמה מקומות טובים אבל זה הכי טוב לדעתי , אבו כריסטו יש לי פוביה ממנו , פעם הלכנו כהמ חברים לשם אחרי מסיבת הסיום (בבית הספר) ואיזה חבר ביקש בקבוק יין מהמושבחים ביותר ( הוא ממש לא מבין בזה ) הוא הביא לנו בקבוק .. איכשהו שאלתי כמה עולה הבקבוק לפני שהוא פתח ואז הוא אמר לנו 1600 שקל .. ! כולנו בשוק והוא החזיר את זה ! ...

 

יש שם עוד מסעדה טובה גם על החוף בשם מבארשם , גם מסעדת דגים טובה .. קצת יותר יוקרתית מרוב האחרות , האוכל כמעט אותו דבר אבל המחיר גבוהה יותר , אבל גם המקום ואווירה יוקרתילת יותר .

 

אל חופז הוא שילוב מנצח בין אווירה מדהימה נוחה יוקרתית עם שילוב יפה עם עממי ורוב המקום מעץ ( אני אוהב את זה ) , אוכל מצויין , ומחיר יחסית טוב מאוד .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller


×
×
  • תוכן חדש...